Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten käyttäydyt, jos pidät jotain ihmistä seksuaalisesti puoleensavetävänä

Vierailija
31.07.2021 |

Olen tullut siihen tulokseen, että minussa on jotain perustavaa laatua olevaa vikaa. Tapaan aniharvoin ihmisiä, jotka viehättävät minua seksuaalisesti ja joiden kanssa vietän enemmän aikaa. Mutta silloin kun sitä tapahtuu (eli ehkä noin 5v välein), minusta tuntuu, että muutun naisääliöksi. Tekisi mieli tehdä suoria, irstaita ehdotuksia ja käydä fyysisesti käsiksi. Valvon yöt ja mietin vain tätä "kohdetta", seksiä tekee mieli ihan koko ajan.

Elämä on osoittanut, että näiden tunteiden vallassa ei kuitenkaan kannata toimia, koska miehet pelästyvät suorasukaisuuttani. Joskus nuorempana tuli joku raahattuakin sitten punkkaan, mutta joka ikinen näistä kiiman kohteista katosi viimeistään 2-4 panon jälkeen jonnekin horisonttiin.

Seurustelusuhteissani olen ollut huomattavasti laimeampi, eikä seksi koskaan ole niin kiinnostavaa ollutkaan. Ja sitten suhteetkin ovat loppuneet. Mutta mitä pienempi kiinnostus minulla on ollut mieheen, sitä varmemmin hän on katsonut minun olevan tyttöystävämatskua, näin sanoakseni. Jos mies on oikeasti kiinnostanut (varsinkin seksuaalisesti) koko hommasta ei ole tullut mitään. Miehet ovat joko pelästyneet kuoliaaksi tai sitten olleet semi-imarreltuja, mutta kuitenkin kadonneet aika nopsaan.

Nykyään olen naimisissa miehen kanssa, jota en halua seksuaalisesti.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat naisen, joka ei petä heitä. Seksuaalisesti aktiivinen nainen voi olla muidenkin kanssa aktiivinen. Se on pelottavampi ajatus kuin se, että naiselta joutuu vonkumaan seksiä ja valittamaan kavereille, että taas piti ottaa nyrkki avuksi. 

Vierailija
2/50 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

puristelenvhoroa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni tapaili minua ennen hyvin seksuaalisesti aktiivisia naisia, mutta he eivät tuntuneet "oikeilta". Kun hän tapasi minut, hän ei erityisemmin halunnut minua ja piti meidän seksiä pikemminkin estyneenä ja kummallisena kuin hyvänä. Mutta koska se ei ollut erityisen hienoa, hän päätti, että olen hänen elämänsä nainen. 

Vierailija
4/50 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan hameen korviin ja menen hänen eteensä kontilleen.

Vierailija
5/50 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ainakaan kerro sille ihmiselle, että olen kiinnostunut hänestä. Olen kuin mitään vetovoimaa ei olisikaan.

Vierailija
6/50 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan hameen korviin ja menen hänen eteensä kontilleen.

Jos kerran olet sen hameen nostanut korviin niin eikö kannattaisi jäädä sinne takapuolelle?

Vierailija
7/50 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni tapaili minua ennen hyvin seksuaalisesti aktiivisia naisia, mutta he eivät tuntuneet "oikeilta". Kun hän tapasi minut, hän ei erityisemmin halunnut minua ja piti meidän seksiä pikemminkin estyneenä ja kummallisena kuin hyvänä. Mutta koska se ei ollut erityisen hienoa, hän päätti, että olen hänen elämänsä nainen. 

Niin sanottua vaimomateriaalia. Ei kiinnosta joten sen kanssa voi elää rikkomatta sydäntään ja egoaan. Näitä miehiä on paljon. Lisäksi jos sattuu pettämään niin ei ole edes tunnontuskia kun se vaimokin nyt on mitä on eikä siitä silleen välitä.

Vierailija
8/50 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan ensimmäinen tapaaminen on kyseessä, niin vilkuilen kainosti. Itseasiassa joskus kestää jonkin aikaa, että ymmärrän kehoni signaalit.

Vierailija
9/50 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat naisen, joka ei petä heitä. Seksuaalisesti aktiivinen nainen voi olla muidenkin kanssa aktiivinen. Se on pelottavampi ajatus kuin se, että naiselta joutuu vonkumaan seksiä ja valittamaan kavereille, että taas piti ottaa nyrkki avuksi. 

Näinhän se on. Ei helppojen panojen kanssa halua parisuhteeseen

Vierailija
10/50 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen lukkoon. Nykyään naiset eivät halua lähentelyä missään muodossa.

Vierailija
11/50 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Ei helppojen panojen kanssa halua parisuhteeseen

Niin ajattele, olisihan se ihan hirveetä, kun sais omalta tyttöystävältä ILMAN vonkaamista. Eihän siitä mitään tule. Todella vastenmielistä ajatellakin. Parempi, ettei sellaista peliä harrasta. Ehkä jos kovin usein panee, se löystyy ja onko se sitten kivaa. No ei ole.

Vierailija
12/50 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin tunteesta. 

Vierailija
13/50 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ainakaan kerro sille ihmiselle, että olen kiinnostunut hänestä. Olen kuin mitään vetovoimaa ei olisikaan.

Sama juttu. Yritän myös pysyä mahdollisimman kaukana ja katsoa puuttuuko kohtalo peliin. Jos ei, niin hyvä niinkin.

Vierailija
14/50 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan itse sen siitä, että miehet alkavat ottamaan enemmän kontaktia. Keksivät jutun juurta. Moikkaavat ensin. Yllättävän usein heille vaikuttaa tulevan 'huono olo'. Saattavat kompuroida edessäni. Hakevat katsekontaktia ja katsovat suoraan silmiin. Ihastuminen sitten seuraa myöhemmin, jolloin miehet alkavat esimerkiksi peilaamaan liikkeitäni ja matkimaan jotain puheenparsiani sekä kiusoittelevat.

Vierailija
15/50 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaan itse sen siitä, että miehet alkavat ottamaan enemmän kontaktia. Keksivät jutun juurta. Moikkaavat ensin. Yllättävän usein heille vaikuttaa tulevan 'huono olo'. Saattavat kompuroida edessäni. Hakevat katsekontaktia ja katsovat suoraan silmiin. Ihastuminen sitten seuraa myöhemmin, jolloin miehet alkavat esimerkiksi peilaamaan liikkeitäni ja matkimaan jotain puheenparsiani sekä kiusoittelevat.

entä miten itse käyttäydyt? vai onko kaikki sitä, että sinä et tee mitään, mutta kas sieltä karautti keskeltä erämaata uros ratsullaan, alkoi kompuroida ja kiusoitella, sekä peilailla eleitä? Siitä huomasit, että olitkin kiinnostunut hänestä seksuaalisesti? Mutta sinussa itsessäsi ei oikein tapahdu muuta kuin että seurailet, miten ylkä etenee?

Vierailija
16/50 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään muulla naisella tapahdu koskaan sitä, että kiinnostuu miehestä niin, että tekee mieli panna 24/7 ja raahata koko äijä lähimpään pusikkoon sitä itseään varten? Ja jatkaa puuhaa esimerkiksi seuraavat kaksi viikkoa putkeen? (niinkuin as if olisi mahdollista)

Onko normaali nainen sellainen, että seisoo seinäruusuna ja odottaa, että mies tekee "jotain". Sitten jos huonosti käy, ei koskaan tuu ketään ja sitten sitä elämä meni ohitse. 

Vierailija
17/50 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

entä miten itse käyttäydyt? vai onko kaikki sitä, että sinä et tee mitään, mutta kas sieltä karautti keskeltä erämaata uros ratsullaan, alkoi kompuroida ja kiusoitella, sekä peilailla eleitä? Siitä huomasit, että olitkin kiinnostunut hänestä seksuaalisesti? Mutta sinussa itsessäsi ei oikein tapahdu muuta kuin että seurailet, miten ylkä etenee?

Sitä pitäisi varmaan jonkun ulkopuolisen kuvailla. Ainakin vilkuilen miestä enemmän jos näen tämän katsovan minua useamman kerran. Naisissa himo herää hitaammin, joten ei tällaiset tunnustelut minussa vielä mitään värinöitä herätä.

Vierailija
18/50 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisun rintsikat ja pikkarit miehen edessä baarissa. Yleensä lähtee heti mukaan.

Vierailija
19/50 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään.  Jos mies tuntee samoin, on aivan varmaa, että hän tekee aloitteen.

Ja niin on tehnytkin. 

En kai minä nyt naisena ala keneltäkään mieheltä suoraan munaa vonkaamaan.

Kyllä ne kemiat ovat aina molemmin puolisia.

Ja jos eivät ole, niin homma jää aina sikseen-

Vierailija
20/50 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

puristelenvhoroa

Kivaliva