Oletko käynyt pilvenpiirtäjässä? Kuinka korkealla?
Kommentit (14)
Chicagon Willis Towerissa. 442m korkea. Ei pelottanut, hissi huipulle on hieno kun seinässä näkyy miten noustaan muiden korkeiden rakennusten yläpuolelle kuten esim Eiffelin tornin. Ylimmässä kerroksessa on myös ulokkeet lasilattialla jonne pääsee seisoskelemaan.
New Yorkin Empire State Buildingin (86. krs) ja Rockefeller Centerin (70. krs)näköalatasanteilla, ei pelottanut vaan hienoa oli.
The Shardin katolla Lontoossa, en tiedä kuinka korkea oli.
Vierailija kirjoitti:
Chicagon Willis Towerissa. 442m korkea. Ei pelottanut, hissi huipulle on hieno kun seinässä näkyy miten noustaan muiden korkeiden rakennusten yläpuolelle kuten esim Eiffelin tornin. Ylimmässä kerroksessa on myös ulokkeet lasilattialla jonne pääsee seisoskelemaan.
Kävin itiksen kattoparkissa. Pelotti.
New Yorkissa Rockefeller Centerissä eli Top of the Rockin 70. kerros lienee korkein missä olen käynyt.
260m vaan, Eiffelin tornissa olen ollut hieman korkeammalla.
Burj Khalifa. Rakennus kohoaa 830 metrin korkeuteen, 162 kerrosta. Näköalatasanne kerroksessa 125.
Puiden latvojen läheinen korkeus on usein pahin korkeanpaikan kammosta kärsivälle. Burj Khalifassa ollaan jo niin korkealla, ettei korkeus pelota. Pelottavin on mielestäni hissimatka.
Burj Khalifa. Jotain sadas kerros, kuten joku jo laittoi.
Ainoa mikä teki pahaa, oli läpinäkyvä osa lattiasta. Sen päällä en kyllä pitkään viihtynyt, HUI!
tällä palstalla yli 60% on lahjakkaita miljonäärejä, joten tuskin täällä on ihmisiä, jotka ei ole
Olen asunut pilvenpiirtäjässä Pohjois-Amerikassa. Ei pelottanut, vaikka ikkunaseinä oli lasia lattiasta kattoon. Alhaalta sai auki pieneksi tuuletusikkunaksi, mutta siitä ei ulos olisi mitenkään mahtunut. Jos olisi ollut parveke, niin olisi pelottanut.
New Yorkissa. Ei pelottanut.