Miten käyttäydyt, jos pidät jotain ihmistä seksuaalisesti puoleensavetävänä
Olen tullut siihen tulokseen, että minussa on jotain perustavaa laatua olevaa vikaa. Tapaan aniharvoin ihmisiä, jotka viehättävät minua seksuaalisesti ja joiden kanssa vietän enemmän aikaa. Mutta silloin kun sitä tapahtuu (eli ehkä noin 5v välein), minusta tuntuu, että muutun naisääliöksi. Tekisi mieli tehdä suoria, irstaita ehdotuksia ja käydä fyysisesti käsiksi. Valvon yöt ja mietin vain tätä "kohdetta", seksiä tekee mieli ihan koko ajan.
Elämä on osoittanut, että näiden tunteiden vallassa ei kuitenkaan kannata toimia, koska miehet pelästyvät suorasukaisuuttani. Joskus nuorempana tuli joku raahattuakin sitten punkkaan, mutta joka ikinen näistä kiiman kohteista katosi viimeistään 2-4 panon jälkeen jonnekin horisonttiin.
Seurustelusuhteissani olen ollut huomattavasti laimeampi, eikä seksi koskaan ole niin kiinnostavaa ollutkaan. Ja sitten suhteetkin ovat loppuneet. Mutta mitä pienempi kiinnostus minulla on ollut mieheen, sitä varmemmin hän on katsonut minun olevan tyttöystävämatskua, näin sanoakseni. Jos mies on oikeasti kiinnostanut (varsinkin seksuaalisesti) koko hommasta ei ole tullut mitään. Miehet ovat joko pelästyneet kuoliaaksi tai sitten olleet semi-imarreltuja, mutta kuitenkin kadonneet aika nopsaan.
Nykyään olen naimisissa miehen kanssa, jota en halua seksuaalisesti.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Jos mies tuntee samoin, on aivan varmaa, että hän tekee aloitteen.
Ja niin on tehnytkin.
En kai minä nyt naisena ala keneltäkään mieheltä suoraan munaa vonkaamaan.
Kyllä ne kemiat ovat aina molemmin puolisia.
Ja jos eivät ole, niin homma jää aina sikseen-
Wau.
Haluan yhteystietosi kommentaattori. Saanko?
Olisi upeaa viimeinkin tavata nainen, joka ei tyrkytä itseään, vaan saan itse tehdä aloitteen, jos nainen minua kiinnostaa.
Ja toki kattelen ensin sen, onko mulla mitään mahdollisuuksia lähestyä tätä naista.
Eli saattaisiko meillä kemiaa olla?
M. 39
Kierrän kaukaa kaikki haluttavat. Miehen pitää olla aloitteentekijä. Katseesta jään kiinni. Katseeni paljastaa mut. Sitten hämmennyn ja luikin pakoon.
Läpsäytän perseelle ja sanon hyppäätkö mun taikamaton kyytiin. Haluan pimperöä!
Tuijottaisin vain. Ei sitä kyllä koskaan tapahdu, ja jos tapahtuisi ei minulla olisi mahdollisuuksia kuitenkaan.
Mies tekee aloitteen, ennen sitä minä en tee mitään, vaikka kiinnostunut olisinkin.
Varmaan punastun ja yritän vältellä koska olisi noloa jos se saisi tietää, niinku mikäki ihastunu teini
vie miestä ja laita vikisemään... nautinnosta. (ja itses kans ✨)
Vierailija kirjoitti:
Huomaan itse sen siitä, että miehet alkavat ottamaan enemmän kontaktia. Keksivät jutun juurta. Moikkaavat ensin. Yllättävän usein heille vaikuttaa tulevan 'huono olo'. Saattavat kompuroida edessäni. Hakevat katsekontaktia ja katsovat suoraan silmiin. Ihastuminen sitten seuraa myöhemmin, jolloin miehet alkavat esimerkiksi peilaamaan liikkeitäni ja matkimaan jotain puheenparsiani sekä kiusoittelevat.
Tämä kaikki tapahtuu, kun sinä itse olet ensin kikerrellyt ja kaakattanut ja keikutellut persettäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaan itse sen siitä, että miehet alkavat ottamaan enemmän kontaktia. Keksivät jutun juurta. Moikkaavat ensin. Yllättävän usein heille vaikuttaa tulevan 'huono olo'. Saattavat kompuroida edessäni. Hakevat katsekontaktia ja katsovat suoraan silmiin. Ihastuminen sitten seuraa myöhemmin, jolloin miehet alkavat esimerkiksi peilaamaan liikkeitäni ja matkimaan jotain puheenparsiani sekä kiusoittelevat.
Tämä kaikki tapahtuu, kun sinä itse olet ensin kikerrellyt ja kaakattanut ja keikutellut persettäsi?
Kieltämättä joskus on tullut persettä vähän keikuteltua.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan punastun ja yritän vältellä koska olisi noloa jos se saisi tietää, niinku mikäki ihastunu teini
Sama. Vilkuilen jostain nurkan takaa vaan salaa enkä uskalla sanoa sanaakaan. Olen hävettävä.
N40
Sen ainoan kerran, kun mies on ensinäkemältä himottanut, hengästyin enkä pystynyt katsomaan mieheen päinkään.
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Jos mies tuntee samoin, on aivan varmaa, että hän tekee aloitteen.
Ja niin on tehnytkin.
En kai minä nyt naisena ala keneltäkään mieheltä suoraan munaa vonkaamaan.
Kyllä ne kemiat ovat aina molemmin puolisia.
Ja jos eivät ole, niin homma jää aina sikseen-
Miksi ihmeessä et alkaisi? Mikä siinä on niin epäsopivaa? Mulla olisi jäänyt suurin osa seksikokemuksista väliin, jos en olisi mennyt tekemään aloitetta. Olisi elämä ollut pirun tylsää.
Mulla on ehkä vain pari kertaa elämässäni tullut tuollainen eläimellinen kiima jotain miestä kohtaan. Ja silloin lähinnä menen vain hämilleni ja pakenen paikalta.
Aika hyvin kuvailit sitä tunnetta, kyllähän se vähän sekoamiselta tuntuu.
Mä haluaisin tietää, et mikä siinä on niin kauheaa, jos nainen tekee aloitteen seksiin? Siis nätisti tietenkin, eikä mitään känniragea mahdollisesta kieltäytymisestä.
En tunne seksuaalista halua miestä kohtaan, jos en ole häneen ihastunut. Ja minulta puuttuu tunteet häntä kohtaan. Jos mies perseilee, niin loppuu tunteet siihen paikkaan. Harrastan seksiä vain, kun olen jo jonkin aikaa seurustellut ja tutustunut ihmiseen. Suhteessa se on minulle tärkeä asia, jota haluan säännöllisesti, mutta ei tärkein.
Koetan olla mahdollisimman luotaantyöntävä. Olen nimittäin parisuhteessa.
Mulla herää ihastumisen ja himon tunteet tutustuessa. Mutta välttämättä eivät herää ollenkaan. Oman elämän kannalta olisi helpointa, jos ne aina heräisivät vain suhteen alettua ja että vasta suhteen alettua aletaan harrastaa seksiä.
Mutta haluni herää paljon ennen tuota vaihetta. Ja jos ei herää, ei tule heräämäänkään.
Itse olen tuntenut noin yhden kerran. Menin miehen kanssa naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä joskus on tullut persettä vähän keikuteltua.
Itseasiassa ei edes tarvitse kiertää ja kaakaattaa,
Yritän käyttäytyä normaalisti, koska tunne ei koskaan ole molemminpuolista. Kotona sitten itken itseni uneen niin kauan että tunne menee ohi.