Aviopuoliso pörrää deitti- sivustolla
Olemme puolisoni kanssa olleet jo pitemmän aikaa " riidoissa". Sitaateissa siksi, koska emme varsinaisesti riitele ja tappele vaan enemmänkin olemme hiljaisia ja passiivisia varsinaisen riidan jälkeen, toisiamme kohtaan. Joka tapauksessa, olemme olleet vuosikymmeniä yhdessä, riitoja on tullut ja mennyt, sovintoja tehty ja jatkettu eteenpäin. lapset ovat jo aikuisia emmekä ole nähneet tarpeeksi syytä eroon....kunnes...nyt, puolisoni jäi kiinni että on liittynyt deitti-sivustolle.
Minun mielestäni deitti-sivustolle liittyminen on jo pettämistä ja luottamukseni on rikottu sekä minua on loukattu. Nyt sitten puolisoni vaatii minua antamaan tämän anteeksi ja vähättelee tekoaan ja sanoo että " ei hän oikeasti pettänyt, kunhan vaan katseli"
Hänen mielestä ylireagoin. Hyväksyisitkö itse aviopuolisosi deitti-sivuilla surffaamisen?
Kommentit (25)
Hyväksyisitkö itse sen, että puolisosi funtsisi eroa ja sen sijaan että keskustelisi kanssasi, spekuloisi asiaa vauviksella ja pohjaisi päätöksensä palstalaisten tuomioon?
Kaikkihan ne vaan "katselee". Yrittää löytää uuden ennen kuin eroaa sinusta, niin lähes kaikki miehet tekevät kun haluavat erota.
Ukko38 kirjoitti:
Hyväksyisitkö itse sen, että puolisosi funtsisi eroa ja sen sijaan että keskustelisi kanssasi, spekuloisi asiaa vauviksella ja pohjaisi päätöksensä palstalaisten tuomioon?
Ukolta asiallinen kysymys, mutta miesvihamammat vaan alapeukuttaa.
N37
Ukko38 kirjoitti:
En pohjaa päätöstäni palstalaisten " tuomion" mukaan. Omasta mielestäni en ylireagoi. Joskus ihminen vaan haluaa kuulla, miten muut kokevat saman asian. Itse koen sen näin, muut voivat kokea sen toisin.
Luuletko, että ukko olisi jo saanut naisen sänkyyn? Ei välttämättä onnistu niin helposti vaan naiset eivär edes vastaa dietti sivustolla
Jo se, että käy "vähän katselemassa" on tarpeeksi hyvä syy erota. Se tarkkailee markkinoita/omaa markkina-arvoaan ja haaveilee uudesta. Se on kyllästynyt suhun.
Olen kyllästynyt tympeään liittoonne. Erotkaa heti.
Ap, ei avioliiton kuulu kestää läpi elämän. On ihan ok kyllästyä puolisoonsa ja vaihtaa.
Ukko38 kirjoitti:
Itse ajatelin samaa kysyä kuin Ukko 38. Akkana ja lisäisin.miksi pitää väkisin olla yhdessä jos kipinä on kuollut?Miksi ylensä pitää kytätä puolison tekemisiä esim.netti?Helpompaa erota ja jatkaa elämää itsenäisenä .Nyky yhteiskunassa ei tarvitse eroon edes syytä.Toinen voi hakea ja toinen saa tiedon asiasta sama osoite: Postitse haaste kirje, Se on tosi tahditonta,Mutta niinkin ihmiset tekee.Jos yhdessä eivät kykene jätä ero anomusta tai toinen ei suostu siihen?
Vierailija kirjoitti:
Ukko38 kirjoitti:
Ukolta asiallinen kysymys, mutta miesvihamammat vaan alapeukuttaa.
N37
No haloo, on kyllä todellakin sata kertaa pahempi juttu etsiä/"katsella" muita naisia deittisovelluksella kun se että kirjoittaa anonyyminä nettipalstalle ajatuksistaan. Ja miksi aina yritetään kääntää naisen syyksi kun mies tekee jotain todella röyhkeää kuten tuo ap:n mies? Mutta joo miesv*haa tämäkin...
Ja rahan takia roikut siinä paskassa miehessä kiinni, eikö vaan?
Tätä on ollut paljon lähipiirissä liikkeellä nyt. Tosi törkeää käytöstä mieheltäsi.
Vierailija kirjoitti:
En, jätä se lehmä
Piti olla: Jätä se sika.
Eri
Se on todellakin pettämistä ja aivan hyvä syy erota, ei tuollaista tarvitse hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Tää lause on tosi ja voi, niin tuttu........
Vierailija kirjoitti:
Ukko38 kirjoitti:
Itse ajatelin samaa kysyä kuin Ukko 38. Akkana ja lisäisin.miksi pitää väkisin olla yhdessä jos kipinä on kuollut?Miksi ylensä pitää kytätä puolison tekemisiä esim.netti?Helpompaa erota ja jatkaa elämää itsenäisenä .Nyky yhteiskunassa ei tarvitse eroon edes syytä.Toinen voi hakea ja toinen saa tiedon asiasta sama osoite: Postitse haaste kirje, Se on tosi tahditonta,Mutta niinkin ihmiset tekee.Jos yhdessä eivät kykene jätä ero anomusta tai toinen ei suostu siihen?
Olen tottunut olemaan avioliitossa. Niin surkealta kuin kuulostaakin. En tiedä, onko se jotain syvempää rakkautta vaiko tapa?
Olette kyllästyneet toisiinne. Erotkaa.