Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies käy strippiclubeilla?

Vierailija
31.07.2021 |

Mies, kenen kanssa seurustelen, on käynyt sinkkuaikanaan ulkomailla strippiclubeilla (useammassa maassa) sekä mm. Pingpong show’ssa. Aina kuulemma ”kaverit” ovat vaan halunneet (joka kerta hän on ollut eri kavereiden kanssa liikkeellä). Maksullisia naisia hän ei ole kuulemma koskaan käyttänyt. Mitä tuo ”harrastus” kertoo miehestä? Voinko luottaa siihen, että hän ei jatkossa enää sellaisiin mene? Itse hän väittää minulle vierailujen olleen lähinnä kiusallisia. Miehen seurasta se ainakin mielestäni kertoo paljon, onneksi ko. ”Kaverit” ovat jääneet historiaan, eikä hän enää vietä niiden kanssa aikaa. Aiemmat mieheni eivät ole olleet strippibaareista kiinnostuneita ja tämäkin mies tosissaan väittää menneensä niihin ”olosuhteiden pakosta”, mutta itse ihmettelen miten niitä tilanteita on sitten sattunut useampia kohdalle.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Strippibaarien työntekijät eivät suinkaan välttämättä ole siellä vaihtoehtojen puutteen vuoksi. Moni alkaa myös seksiä myymään sen takia että rahaa saa paljon helposti pienemmällä ajankäytöllä.

Valitettavasti vain nämä johtaa helposti vääristyneeseen kuvaan kaikista miehistä. 

Ainiin btw, oliko se Hunkseja katsomaan meneminen ja heille kiljuminen sitten kuitenkin hyväksyttyä? 

Tuskin kukaan kysyy tai kaipaa hyväksyntääni, enkä oikeastaan katso edes voivani sitä antaa sen enempää kuin olla antamatta. 

En kuitenkaan itse voi ymmärtää miksi kukaan maksaisi senttiäkään siitä että saa nähdä toisen riisuuntuvan. Minusta se olisi vain kiusallista, ennemminkin voisin maksaa ettei tarvitsisi katsoa. Mutta eipä me kaikki pidetä samoista asioista.

Vierailija
42/43 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa myy sielä pillua takahuoneessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen käynyt kerran. Tyttöystävä, joka nykyisin vaimo, ja pari kaveria oli mukana. Ihan mielenkiinnosta. Ihan tyhjänpäiväinen kokemus. Alastomia vartaloita nyt on nähnyt ennen, ja jälkeen. Vaivaannuttavaa, kun esityksen jälkeen eukot kiersivät pöydissä ravottelemassa pikkareita. Rahaa olisi niihin pitänyt tunkea. En osaa kyllä sanoa minkälainen ihminen noissa käy useammin. Privaatin jotenkin ymmärrän, jos ei muuten pääse naisten lähelle. Menisin ennemmin kotiin, kuin tuonne, vaikka kuinka kaverit haluaisivat mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi