Nuolen vaimon pillua pisujen jälkeen
Kun vaimoni menee vessanpytylle pissalle, olen saanut luvan nuolla hänen pissaisen pillunsa puhtaaksi.
Toimimme niin, että vaimo istuu potulla ja pissaa sinne. Asetun makaamaan hänen eteensä pytyn eteen.
Pissattuaan vaimo kyykistyy naamalleni kasvot jalkojeni suuntaan. Usein vielä tippoja valuu hänen
tuuheasta karvoituksestaan ja avoimesta pillusta, josta häpyhuulet ihanasti roikkuvat. Nuolen ja imen
hänen pillunsa kaikkialta todella himokkaasti ja vaimokin nauttii tilanteesta. Joskus runkkaan itseäni
nuollessani ja vaimo saa orgasmeja nuolennastani. Vaimostani tilanne on ihanan rietas, ja melko usein
hän pyytääkin minut eteensä makaamaan pissatessaan. Onko muilla pariskunnilla pervohkoja
harrastuksia?
Kommentit (29)
Toikin kuulostaa hyvältä mutta itse tykkään eniten ottaa pissat naamalle ja juoda suoraan lähteestä. Ihan mahtavaa. Välillä tietenkin vuoroin vieraissa :)
m35
Nuolen vaimoani monesti kun hänellä on kova pissahätä. Orgasmin tullen ihanat pissasuihkut tulevat sykäyksinä suuhuni. Olen oppinut hommassa niin taitavaksi, että saan yleensä kaiken pissan suuhuni nuollessani. Joskus tosin muutama pisara karkaa ison perseen alle asetetulle pyyhkeelle.
Vaimoni on 50v. xxl-rouva.
Kätevää. Säästätte paljon vessapaperissa.
Säästö tulee tosiaankin nautinnon lisäksi bonuksena. Rouva ei ole vielä antanut puhdistaa peppuaan
kakkaamisen jälkeen, vaikka olen sitä kovasti anellutkin. Toivottavasti kohta heltyy, että saan herkutella
silläkin puolella. Ajatuskin saa kovaksi...
Vaimo juo viiniä sohvalla... Mä nukutan lasta sängyssä... Kunhan pikkuinen tästä nukahtaa niin mulla on homma tiedossa. Vaimon pesemättömän jalkovälin putsaus ja pissan juonti. Vaimolle ihanat orkut tiedossa :-)
Hyi helvetti ! Taidat olla aikamoinen "JUUSO" ! Vaikka jotkus sairaat perverssit sanookin että paras pillu on pesty ja kertan kustu ! Kaikilla on oikeus mielipiteeseensä vielä tyhmäänkin sellaiseen ! Makuasia sanoi kissa kun muniaan nuoli ! :)
Tuo kakkosen putsaus on jo tosimiesten hommia. Siihen ei pysty kuin Pekka Siitoin vainaan kaltaiset karpaasit.
Kuulostaa ihan mukavalta. Kannattaa varmaan pestä käsisuihkulla alapää ennen pissaamista. Voisin itsekin kokeilla miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:36"]
Kun vaimoni menee vessanpytylle pissalle, olen saanut luvan nuolla hänen pissaisen pillunsa puhtaaksi.
Toimimme niin, että vaimo istuu potulla ja pissaa sinne. Asetun makaamaan hänen eteensä pytyn eteen.
Pissattuaan vaimo kyykistyy naamalleni kasvot jalkojeni suuntaan.
[/quote]
Kai hän pesee kätensä pissaamisen jälkeen?
Tuo on suositeltava tapa vähävaraisissa perheissä. Siinä säästää mukavasti euroissa ja monet vaimot
pitävät tapaa hyvin siistinä ja hygieenisenä.
onhan nää, melkoisia ketjuja. Taitaa olla aika moni samasta lähteestä näillä seuduin. Mutta onnea sun unelmillesi, toivotan sulle hyvää loppuelämää
Pisuja ruikkivat vanhemmat rouvat on aivan ihania!
Olen huomannut, että mun pissavehje ärytyy aina, kun mies nuolee pimpin. Hän taitaa nuolla aivan väärin siellä jalkovälissä. Onko muilla ollut samoja ongelmia, kun värkkiä nuollaan?
MEILLÄ VAIMO ANTAA PISSANSA SUIHKUN LATTIALLA MAATESSANI.
Vittu kun on sairaita nuo pissa- ja kakkaleikit! Hyi saatana!
Hyi olkoon. On täällä sairasta porukkaa. Haiseva ja likainen muna on itselle turn-off, samoin mieheni ei nuolisi pesemätöntä pimpsaa.
Meillä toisen kunnioitus näkyy arjessa siten, että kumpikin huolehtii intiimihygieniasta.
Onnen tyttö kirjoitti:
Hyi olkoon. On täällä sairasta porukkaa. Haiseva ja likainen muna on itselle turn-off, samoin mieheni ei nuolisi pesemätöntä pimpsaa.
Meillä toisen kunnioitus näkyy arjessa siten, että kumpikin huolehtii intiimihygieniasta.
Mistä teitä uunoja oikein sikiää? Virtsa on täysin steriiliä. Jos on muutoin puhdas, niin ei virtsaaminen pimppiä likaa.
Minusta tuo aloittajan kuvailema tilanne kuulostaa tosi kivalta leikiltä ja kiihottaa varmasti kumpaakin osapuolta. Ainakin itse antautuisin mielelläni tuollaiseen leikkiin.
jotkut ihmiset uskovat, että virtsan juominen on terveellistä. Muun muassa uskonpuhdistaja Martti Luther nautti aamuisin omaa virtsaansa ja uskoi siihen, että se lisää vastustuskykyä.
Olet samassa veneessä hänen kanssaan! Uskis!