Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuolen vaimon pillua pisujen jälkeen

Vierailija
14.08.2014 |

Kun vaimoni menee vessanpytylle pissalle, olen saanut luvan nuolla hänen pissaisen pillunsa puhtaaksi.

Toimimme niin, että vaimo istuu potulla ja pissaa sinne. Asetun makaamaan hänen eteensä pytyn eteen.

Pissattuaan vaimo kyykistyy naamalleni kasvot jalkojeni suuntaan. Usein vielä tippoja valuu hänen

tuuheasta karvoituksestaan ja avoimesta pillusta, josta häpyhuulet ihanasti roikkuvat. Nuolen ja imen

hänen pillunsa kaikkialta todella himokkaasti ja vaimokin nauttii tilanteesta. Joskus runkkaan itseäni

nuollessani ja vaimo saa orgasmeja nuolennastani. Vaimostani tilanne on ihanan rietas, ja melko usein

hän pyytääkin minut eteensä makaamaan pissatessaan. Onko muilla pariskunnilla pervohkoja

harrastuksia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta. Tuota voisin mieheni kanssa kokeilla :)

Vierailija
22/29 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnen tyttö kirjoitti:

Hyi olkoon. On täällä sairasta porukkaa. Haiseva ja likainen muna on itselle turn-off, samoin mieheni ei nuolisi pesemätöntä pimpsaa.

Meillä toisen kunnioitus näkyy arjessa siten, että kumpikin huolehtii intiimihygieniasta.

Se on kiva se. Ilmeisesti näillä muillakin se kunnioitus näkyy arjessa siten, että huolehditaan niistä nimenomaisten tarpeiden huolehtimisesta, jotka heitä sytyttää. Ne voivat olla eri asioita kuin teidän parisuhteessanne, ymmärräthän? Ei se silti tarkoita kunnioituksen puutetta, vaan vain erilaisia tarpeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa on vaan se asiavirhe, että pissa ei tule pillusta.

Vierailija
24/29 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutussa on vaan se asiavirhe, että pissa ei tule pillusta.

Kyllä niin. Oikea termi on etupylly.

Vierailija
25/29 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuolen vaimoani monesti kun hänellä on kova pissahätä. Orgasmin tullen ihanat pissasuihkut tulevat sykäyksinä suuhuni. Olen oppinut hommassa niin taitavaksi, että saan yleensä kaiken pissan suuhuni nuollessani. Joskus tosin muutama pisara karkaa ison perseen alle asetetulle pyyhkeelle.

Vaimoni on 50v. xxl-rouva.

hieno kiihottava juttu, muovitettu frotee on käytännöllinen pyllyn alla.

Vierailija
26/29 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesemätön pillu on juuri sitä mitä itse eniten himoitsen. On vaan Niin ihana tuoksu ja se maku on taivaallinen. Rakastan sitä!!!

Vierailija
27/29 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau minunkin tekis mieli päästä nuolee pissapillua.

Vierailija
28/29 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pisupimppiä saisi nuolla. Mistähän löytäisi nuolijan?

Vierailija
29/29 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on saada nuolla. Aivan sama on kenelle pillu kuuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme