Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko kivijalkakaupalle toisen mahdollisuuden vastaamatta jääneen soittopyynnön jälkeen?

Vierailija
20.07.2025 |

Aikaisemmin talvella eräs kivijalkakauppa lupasi soittaa takaisin kun erästä tuotetta olisi taas varastossa. No eipä ole soittanut. Ostaisitteko enää tuolta mitään?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Ei niitä näemmä kiinnosta asiakkaat.

Vierailija
2/13 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Ei niitä näemmä kiinnosta asiakkaat.


Muita?
Miten kauas ajaisitte kilpailijan liikkeeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sitä tuotetta ei enää ollut?Toisaalta sitten voisi soittaa ja kertoa senkin...

Vierailija
4/13 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sinä olet nyt nähnyt että tuotetta on, niin mikset vaan mene ja osta.

Se sun "soita tälle kun nokkahuiluja tulee" lappu on voinut tippua pöydän taakse.

Tästä oikein paistaa läpi sellainen MINÄ ASIAKAS OLEN TÄRKEIN IHMINEN MAAILMASSA MIKSET YMMÄRRÄ.

t: yrittäjä, osa asiakkaista on täysiä vpäitä vaatimuksineen.

Vierailija
5/13 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sinä olet nyt nähnyt että tuotetta on, niin mikset vaan mene ja osta.

Se sun "soita tälle kun nokkahuiluja tulee" lappu on voinut tippua pöydän taakse.

Tästä oikein paistaa läpi sellainen MINÄ ASIAKAS OLEN TÄRKEIN IHMINEN MAAILMASSA MIKSET YMMÄRRÄ.

t: yrittäjä, osa asiakkaista on täysiä vpäitä vaatimuksineen.


No on tuokin purkautuminen. Paitsi että se yrittäjä teki aloitteen että voisi soittaa takaisin. Minä en sitä pyytänyt.

Vierailija
6/13 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä minkä arvoinen tuote. Jos on joku satojen eurojen arvoinen juttu niin silloin todennäköisesti en antaisi toista mahdollisuutta, mutta jos on halvempi tuote niin silloin mä katsoisin että siitä ilmoittaminen ei ollut niin tärkeä juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä lomalla?

Vierailija
8/13 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä minkä arvoinen tuote. Jos on joku satojen eurojen arvoinen juttu niin silloin todennäköisesti en antaisi toista mahdollisuutta, mutta jos on halvempi tuote niin silloin mä katsoisin että siitä ilmoittaminen ei ollut niin tärkeä juttu.


Se aiempi tuote olisi ollut kympin-parin luokkaa. Nyt suunnittelen muutaman tonnin ostosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sinä olet nyt nähnyt että tuotetta on, niin mikset vaan mene ja osta.

Se sun "soita tälle kun nokkahuiluja tulee" lappu on voinut tippua pöydän taakse.

Tästä oikein paistaa läpi sellainen MINÄ ASIAKAS OLEN TÄRKEIN IHMINEN MAAILMASSA MIKSET YMMÄRRÄ.

t: yrittäjä, osa asiakkaista on täysiä vpäitä vaatimuksineen.

Asiakas on kuningas. Ilman asiakkaita sulla ei ole firmaa. Tietäisit tämän, jos olisit oikeasti yrittäjä.

Vierailija
10/13 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sinä olet nyt nähnyt että tuotetta on, niin mikset vaan mene ja osta.

Se sun "soita tälle kun nokkahuiluja tulee" lappu on voinut tippua pöydän taakse.

Tästä oikein paistaa läpi sellainen MINÄ ASIAKAS OLEN TÄRKEIN IHMINEN MAAILMASSA MIKSET YMMÄRRÄ.

t: yrittäjä, osa asiakkaista on täysiä vpäitä vaatimuksineen.

Asiakas on kuningas. Ilman asiakkaita sulla ei ole firmaa. Tietäisit tämän, jos olisit oikeasti yrittäjä.


Ei se tarkoita sitä ettei osa asiakkaista olisi aika kyrpiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
12/13 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sitä tuotetta ei enää ollut?Toisaalta sitten voisi soittaa ja kertoa senkin...

No on kyllä ehkä hieman outoa soitella asiakkaita läpi ja kertoa mitä ei ole. Tietysti jos on sovittu ja tiedot on järjestelmällisesti ylhäällä niin se on ehkä jossain tapauksissa aiheellista. 

Itse ajattelisin tuossa vain olen inhimillinen erehdys.. Ihmisiä siellä kaupassakin on töissä. Jos joka viikko jättivät ilmoittamatta, voisin vaihtaa liikettä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sitä tuotetta ei enää ollut?Toisaalta sitten voisi soittaa ja kertoa senkin...

No on kyllä ehkä hieman outoa soitella asiakkaita läpi ja kertoa mitä ei ole. Tietysti jos on sovittu ja tiedot on järjestelmällisesti ylhäällä niin se on ehkä jossain tapauksissa aiheellista. 

Itse ajattelisin tuossa vain olen inhimillinen erehdys.. Ihmisiä siellä kaupassakin on töissä. Jos joka viikko jättivät ilmoittamatta, voisin vaihtaa liikettä..


Eli sinä sanot että tuon voi antaa anteeksi kerran?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi