Antaisitko kivijalkakaupalle toisen mahdollisuuden vastaamatta jääneen soittopyynnön jälkeen?
Aikaisemmin talvella eräs kivijalkakauppa lupasi soittaa takaisin kun erästä tuotetta olisi taas varastossa. No eipä ole soittanut. Ostaisitteko enää tuolta mitään?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Ei niitä näemmä kiinnosta asiakkaat.
Muita?
Miten kauas ajaisitte kilpailijan liikkeeseen?
No jos sitä tuotetta ei enää ollut?Toisaalta sitten voisi soittaa ja kertoa senkin...
No jos sinä olet nyt nähnyt että tuotetta on, niin mikset vaan mene ja osta.
Se sun "soita tälle kun nokkahuiluja tulee" lappu on voinut tippua pöydän taakse.
Tästä oikein paistaa läpi sellainen MINÄ ASIAKAS OLEN TÄRKEIN IHMINEN MAAILMASSA MIKSET YMMÄRRÄ.
t: yrittäjä, osa asiakkaista on täysiä vpäitä vaatimuksineen.
Vierailija kirjoitti:
Se sun "soita tälle kun nokkahuiluja tulee" lappu on voinut tippua pöydän taakse.
Tästä oikein paistaa läpi sellainen MINÄ ASIAKAS OLEN TÄRKEIN IHMINEN MAAILMASSA MIKSET YMMÄRRÄ.
No on tuokin purkautuminen. Paitsi että se yrittäjä teki aloitteen että voisi soittaa takaisin. Minä en sitä pyytänyt.
Riippuu siitä minkä arvoinen tuote. Jos on joku satojen eurojen arvoinen juttu niin silloin todennäköisesti en antaisi toista mahdollisuutta, mutta jos on halvempi tuote niin silloin mä katsoisin että siitä ilmoittaminen ei ollut niin tärkeä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä minkä arvoinen tuote. Jos on joku satojen eurojen arvoinen juttu niin silloin todennäköisesti en antaisi toista mahdollisuutta, mutta jos on halvempi tuote niin silloin mä katsoisin että siitä ilmoittaminen ei ollut niin tärkeä juttu.
Se aiempi tuote olisi ollut kympin-parin luokkaa. Nyt suunnittelen muutaman tonnin ostosta.
Vierailija kirjoitti:
Asiakas on kuningas. Ilman asiakkaita sulla ei ole firmaa. Tietäisit tämän, jos olisit oikeasti yrittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:No jos sinä olet nyt nähnyt että tuotetta on, niin mikset vaan mene ja osta.
Asiakas on kuningas. Ilman asiakkaita sulla ei ole firmaa. Tietäisit tämän, jos olisit oikeasti yrittäjä.
Ei se tarkoita sitä ettei osa asiakkaista olisi aika kyrpiä.
Vierailija kirjoitti:
No jos sitä tuotetta ei enää ollut?Toisaalta sitten voisi soittaa ja kertoa senkin...
No on kyllä ehkä hieman outoa soitella asiakkaita läpi ja kertoa mitä ei ole. Tietysti jos on sovittu ja tiedot on järjestelmällisesti ylhäällä niin se on ehkä jossain tapauksissa aiheellista.
Itse ajattelisin tuossa vain olen inhimillinen erehdys.. Ihmisiä siellä kaupassakin on töissä. Jos joka viikko jättivät ilmoittamatta, voisin vaihtaa liikettä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:No jos sitä tuotetta ei enää ollut?Toisaalta sitten voisi soittaa ja kertoa senkin...
No on kyllä ehkä hieman outoa soitella asiakkaita läpi ja kertoa mitä ei ole. Tietysti jos on sovittu ja tiedot on järjestelmällisesti ylhäällä niin se on ehkä jossain tapauksissa aiheellista.
Itse ajattelisin tuossa vain olen inhimillinen erehdys.. Ihmisiä siellä kaupassakin on töissä. Jos joka viikko jättivät ilmoittamatta, voisin vaihtaa liikettä..
Eli sinä sanot että tuon voi antaa anteeksi kerran?
En todellakaan. Ei niitä näemmä kiinnosta asiakkaat.