Miksi nainen suuttuu, kun autan häntä optimaalisen ruokavalion rakentamisessa?
Kuntoilen itse todella paljon ja tiedän miten ruoka-aineet mitataan, jotta niitä tulee oikea määrä, esim. riittävästi vihanneksia, pähkinöitä ja rahkaa, eikä liikaa hiilihydraatteja. Minulla on ammattimainen ruokavalio, marjarahkaa aamulla, hyvä lounas päivällä, kevyt päivällinen töiden päättyessä, ja iltakuntoilun jälkeen hedelmärahkaa.
Miksi naiseni suuttuu kun lasken hänelle optimaalista ruokavaliota? Ajattelen hänen parastaan, ettei hänen tarvitsisi syödä kuntoa heikentävää ja kehoa sairastuttavaa osaamattomien ruoanlaittajien mössöä.
Kommentit (55)
0/5
Ei sinulla mitään naista ole. Ei kukaan nainen jaksa katsella jotain ruuanpunnitsija-neitimiestä.
Se että käyt iltasin kävelyllä ja syöt rahkaa ei tee susta mitään ravintogurua, joten lopeta se päteminen täällä ja eukolles. Surkee yritys taas.
Oletko Seinäjoelta? Joupiskalle vaan hölkkäämään hops hops ja mamman makkarat sulavat ja sinun makkarallesi luvassa tiukempaa römpsää.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ei sinulla mitään naista ole. Ei kukaan nainen jaksa katsella jotain ruuanpunnitsija-neitimiestä.
Insinöörismies selvästi kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herra varjelkoon minut tuommoiselta laskijaukolta. Ota vähän rennommin ja neuvo, jos toinen sitä pyytää, ei muuten.
Minulla on varsin hyvät lihakset ja tasapainoinen suorituskyky, sekä lihasvoimaa että aerobista. Tämä johtuu paitsi treenistä, myös siitä että olen suunnitellut ruokavalioni ammattimaisesti. Velvollisuuteni on auttaa myös naistani pääsemään irti hiilarikoukusta.
Koska olet idiootti, sulla ei selvästikään äitiäsi kummempaa naista ole
Jaa. Entäpä jos minä.alkaisin naisena suunnittelemaan sinulle optimaalista pukeutumista? Suurin osa miehistä kun pukeutuu aika junttimaisesti, ja minä ihan ammattilaisena ( stylisti) tiedän aika paljon pukeutumisesta?
Kai sinä teet ne ruuat hänelle myös?
Vierailija kirjoitti:
Ammattimainen tuokavalio... voi helvetti nyt sentään. Onko rahkan mussuttaminen ammatti?
Kyllä se taitaa nykyään olla. Lisäksi pähkinäallergiset kuolevat kun eivät syö ag, niin terveellisiä pähkinöitä :D
Ruokavaliossa on jotain pahasti vialla kun 90% syömisistä on rahkaa.
Jos hän ei ole pyytänyt 'apuasi', ymmärrän naistasi. Eri asia jos olisi pyytänyt.
Että ihan marjarahkaa syöt🙉wau- ravitsemusterapeutti kyllä nyt häviää sinun tietämykselle!!!
Minäpä alkaisin vastaavassa tilanteessa neuvomaan miehelle optimaalista sexiäja muistaisin kertoa, miten amatööri mies on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska jos hän on aikuinen, hänellä on täysi päätäntävalta siihen mitä hän syö. Hän ei tarvitse sinua päättämään syömisistään.
Nyt lähden hampurilaiselle, Nam.
Minulla ei ole vielä nälkä. Vedin aamiaiseksi tavalliset neljä viipaletta ruisleipää päällysteineen, sitten mies toi tullessaan isot viinerit molemmille ja minulle yllätykseksi suklaalevyn. Siitä on mennyt kohta puolet, joten ei kai ihmekään, ettei ole vielä nälkä. Sipsejäkin tuossa pöydällä vielä olisi, niillä voisi tasapainottaa suolaisen himoa...
Yök, ihmisillä jotka kohtelevat itseään noin huonosti on yleensä jotain muitakin ongelmia.
Kaikkein ärsyttävimpiä on juuri tuollaiset tyypit, jotka luulee tietävänsä kaiken ruokavalioista... 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herra varjelkoon minut tuommoiselta laskijaukolta. Ota vähän rennommin ja neuvo, jos toinen sitä pyytää, ei muuten.
Minulla on varsin hyvät lihakset ja tasapainoinen suorituskyky, sekä lihasvoimaa että aerobista. Tämä johtuu paitsi treenistä, myös siitä että olen suunnitellut ruokavalioni ammattimaisesti. Velvollisuuteni on auttaa myös naistani pääsemään irti hiilarikoukusta.
Ihan mielenkiinnosta, kuka on tuon velvollisuuden sinulle asettanut?
Jos sitä ei ole määrännyt naisesi (ja ihan sanomalla), niin sitä velvollisuutta ei ole, on vain muiden kontrollointiin pyrkivä yksilö, jonka on parempi vain lähteä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattimainen tuokavalio... voi helvetti nyt sentään. Onko rahkan mussuttaminen ammatti?
Kyllä se taitaa nykyään olla. Lisäksi pähkinäallergiset kuolevat kun eivät syö ag, niin terveellisiä pähkinöitä :D
Ruokavaliossa on jotain pahasti vialla kun 90% syömisistä on rahkaa.
Keksit itse prosenttilukuja vaikka et tiedä ap:n ruokavaliosta juuri mitään. Sitten suutut itsekeksimistäsi asioista.
Miksi olet valinnut itsellesi viallisen naisystävän? Sinun kaltaisesi optimoinnin ammattilaisen luulisi osaavan optimoida myös naisystävän valinta. Olen varma, että nykyinen naisystäväsikin hyötyisi siitä, jos etsit itsellesi optimaalisemman parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän hän ole ihan itse jo sen kertonut, miksi hän siitä suuttuu.
Ei ole. Rupeaa vain tuhahtelemaan ja äyskimään ja syö jotain älytöntä hiilarimössöä.
Typerää käytöstä naiselta. Ei sano mikä vaivaa, pitäs lukea ajatuksia, tiuskii vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein ärsyttävimpiä on juuri tuollaiset tyypit, jotka luulee tietävänsä kaiken ruokavalioista... 🤣
Ärsyttävimpiä ovat ihmiset jotka voivat huonosti mutta suuttuvat neuvoista. Ne ovat ehdotuksia ja keskustelua.
Taas tää "naiseni" tyyppi on aktivoitunut. Sillä mitään naista ole.
On se kun kyse on miehestå. Mahtanee olla oikein rahkanmussuttajaosastopäällikkö.