Apteekin oma raskaustesti
pupuilimme n.2 pv ennen ovista ja tänään n. 3-4 pv ennen menkkoja tein apteekin oman raskaustestin j asiihen tuli n. 20 min. kuluttua erittäin haalea viiva siis juuri ja juuri erottaa. Onko muilla osoittautunut näin haalea viiva plussaksi? miehen mielestä testi ei näytä mitään mutta näen siinä aivan selvästi haalean pun. viivan. Joko uskaltaa tuulettaa ja kuuluttaa koko mailmalle niin kuin mieli tekisi.
Mitään oireita ei ole mutta eipä ole ollut oikein edellisilläkään kerroilla. Tajuton flunssa on päällä mutta niin on muulla perheelläkin.
Kommentit (18)
eli testi löytyi ja negaa näytti, oireet on vaan ennallaan....
Teehän uusi testi vaikka kp28 -->
Ei MIKÄÄN testi vielä noin aikaisin plussaa näytä. Apteekin Oman herkkyyskin on muistaakseni jotain 40, joten kannattaa testata vasta kun menkat on jääny pois (tai silloin kun odottaa niiden alkavan..)
Mutta siis viikkoa ennen testaamisesta ei kyllä kostu mitään, sillä nega saattaa hyvinkin vaihtua plussaksi.
Ja vaikka oireita olisikin, niin tosiaan testissä se raskaus ei samantien näy.
Tsemppiä loppukiertoon, elä vielä heitä kirvestä kaivoon :)
tuossa taas illan mittaan pariinkin otteeseen kävin vessanpönttöön tutustumassa ;) ja aoin todellakin testata myöhemmin uudelleen, alko vaan niin ahistamaan ku tuttu lääkäri sano että ku on noin paljon oireita niin kyllä se testissäkin jo näkyy :(( mutta ei näy ja uskon 99,9% olevani raskaana....mutta viikonloppuna se sit tiedetään paremmin
jos apteekin testiin tulee viiva niin se on plussaa. Tammikuisen raskauden testasin 3pvä ennen menkkoja ja viiva tuli n.15minuutin kuluttua ja olin raskaana.
ettei 10 minsan jälkeen pidä enää katsoa vastausta, koska ei kai pidä välttämättä paikkaansa.
Malta vielä mielesi ja odota muutamia päiviä. +++++++++tuulia :)
Ehkäpä se ei sitten kuitekaan ole mitään, kun erottuu vain hyvässä valossa ja on niin ohut ja vaalea kuin olla voi. Ehkä näen viivan, koska haluan nähdä. Mies lupasi tuoda illalla vielä clearbluen testin jonka väitetään näyttävät tulos jo 3 pv ennen menkkoja joten katsotaan mitä se sanoo.
ja ihan näinäkin päivinä puhetta siitä, että kyseinen testi ei ole kovin luotettava.. saattaa näyttää haamua, vaikkei olisikaan raskaana.
Osta vaikka Prismasta (on varmaan muuallakin) Pregent Stick-pakkaus. Siinä kaksi testiä (herkkyys 20) ja maksaa alle 5 euroa. Mulla toiminut moitteettomasti - plussat plussia ja negat negoja, ei mitään epämääräisiä tuloksia koskaan. Viime raskaudessa testasin illalla (olin pidätellyt n. 4h) ja viiva oli jo vahva ja ilmestyi nopeasti (kp taisi olla 29/~29)
Esikoisen testasin tuolla apteekin omalla, ja haaleaa plussaa näytti. Olimme ihan äimänä, sillä olimme vasta aloittaneet yrittämisen... Ja vielä niin noviiseja ettemme edes tajunneet ihmetellä sitä haaleutta... ;)
Kannattaa kuitenkin varmaan testata vielä uudelleenkin, niin saat sitten varmuuden. Toivottavasti tulee selkeämpiä (ja positiivisia) tuloksia!
ja sain tosi tosi haalean viivan. Seuraavanapäivänä viiva oli jo ihan selkeä viiva:). Eli siis sinä päivänä(perjantai) kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Eipä menkkoja kuulunut eli enköhän raskaana ole:). Oireita ei kummemmin ole minullakaan, eilen ja tänään vähän rintoja kivistänyt.
Itse esikoista odottaessa v.2003, oli outo tunne, että olenkohan raskaana, ja tein testin, vaikka menkat ei ollu myöhässä. Ensin katsoin että en ole raskaana, sitten jätin testin vessaan, ja siihenhän se unohtui, seuraavana päivänä näytti plussaa. tein viikon päästä uuden ja oli selkeämpi plussa, silloin taisi olla jo menkatkin muutaman päivän myöhässä, eli luotettavia ovat! Onnea vaan!!!
ei tullut edes haaleaa viivaa. Aamupissasta testasin. Tässä sitä sitten ihmetellään, että missä se yleensä melko säännöllinen täti kuppaa.
Onko jollain siis Apteekin Omalla tullut plussa " vasta" kp 31/28 tai sen jälkeen? Kovasti kiinnostaisi tietää ja kiitos jo etukäteen jos joku kerkiää vastata.
PLUSSAHAN SIELTÄ TULI!!!!! IIIKK!
Mikä tämä apteekin oma testi oikein on????apteekista tietty sen saa mutta löytyykö hyllystä ja ilmeisesti näyttää aika aikaisessa vaiheessa positiivisen tuloksen kuitenkin??
Alkaa olla vähän turhan jännät paikat, kp 22/28 menossa, mutta oireita ollu jo 3 päivää(pahaa oloa, tissit kipeenä, alamahaa juilii)tekis niin mieli tehdä testi mutta tuskin se ihan vielä mitään näyttäs vai mitä luulette?
terveisin jännittäjä-Tepa
on tarkka, eikä siinä kyllä sanota että 10 minuutin jälkeen ei kannata enää katsoa vastausta. Ei eilen ainakaan sanottu kun itse testin tein...
ainakin täällä meidän pteekista hyllystä muiden testien joukosta. On sellainen vaalean sininen paketti ja maksaa vähän vajaa 6 euroa, kai se hintakin vaihtelee paikasta riippuen. Selosteessa sanotaan et on tarkka eli minun mielestäni ainakin voit sen jo tehdä!
Hanna vastauksesta, katsos en keksi mitään tekosyytä mennä apteekkin ku mun vanhemmat on nyt jus täällä kylässä. ja oli tänäänkin kaamee tilanne ku yhtäkkiä aloin voimaan pahoin, pinkasin pihalle oksentamaan ja noi jäi suu auki katsomaan mutta huomenna suuntaan apteekkiin ihan hetikun se vain on mahdollista :)))))