Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapan jokaisen sisälle tunkevan ampiaisen!

Vierailija
13.08.2014 |

En todellakaan kiikuta yhtäkään ulos. Samoin käytän kärpäslätkää kärpäsiin ja hyönteistököttejä muurahaisiin! Miksi ampiaisia pitäisi säästää sen kummemmin kun kärpäset, paarmat ja hyttysetkin liiskataan? Hitto en ymmärrä muki+paperi ja sitten ulos- taktiikkaa. Teettekö samoin muurahaisille kun nekin ovat viattomia luontokappaleita?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:14"]Kyllä, täällä on paheksuttu, kun joku kehtaa tappaa ampiaisia, nekin ovat eläimiä. Tekopyhäpaska, minäkin listin surutta. Meillä mies vielä metsästää, ollaan tosi saalistajia. Riistaruoat ovat parhaita.

[/quote]

Nekin ovat eläviä olentoja.

Vierailija
22/32 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki pitää aina tappaa :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyydystän, ei se sen isompi vaiva ole, ja kaupan päälle saa metsästyksen huvin ja huvän mielen ampparin pörrätessä vapauteen. Ällöä olisi seinät täynnä liiskattujen ampiaisten jäänteitä.

Vierailija
24/32 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin varmaan tappaakin mutta sottaahan tuo hirveästi jos niitä jotain pöytää/ikkunaa/seinää vasten liiskaa. Paperilla en uskalla tappaakun pelkään että pistää paperin läpi.

Vierailija
25/32 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä tappaa ne aina ikkunaan, ällöä :D

Vierailija
26/32 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä karvapalloja ei sitten liiskata, ne kivoja ja hyödyllisiä pölyttäjiä.

Vierailija
27/32 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:37"]Kuvitteletko todellakin, että ketään kinostaa mitä teet joillekkin vitun ampiaisille? Tunge ne vaikka perseeseesi.

[/quote] Tunge itse!

Vierailija
28/32 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:11"]

Mä tapan kaikki ihmiset, jotka sisälle tunkee.ilmottamatta. Muut luontokappaleet ei tee sitä tarkotuksella.

[/quote]

HAH eipä, kerran unohtui ikkuna pojalta auki ja minä tein mustikkamuffineita. Paskiaiset iskivät sisälle laumana ja onneksi oli mies kotona tappamassa ne saastat. Ampiaisista ei ole mitään hyötyä. Mehiläiset ja kimalaiset saavat puolestani olla rauhassa, niillä on tehtävää eivätkä ne jää jahtaamaan kuten ampparit.

Vierailija
29/32 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 21:41"]Miksi kaikki pitää aina tappaa :(.

[/quote]

Sanos muuta, voi kyynel!

t. Hymyn, Myrskyn ja Kyyhkyn äiti

Vierailija
30/32 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien aina ulos. Kiikutan muutenkin lähes kaikki pikkuelukat pihalle mielummin kuin tapan.

Vierailija
31/32 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkökärpäslätkällä -sellaisella tennismailan näköisellä- tapoin kerran lennosta ampiaisen, se lensi liekehtivänä parin metrin päähän ja sätki siinä hetken ennen kuin käristyi. Savuvana vaan jäi leijumaan ilmaan. :)

Vierailija
32/32 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 22:25"]

Minä vien aina ulos. Kiikutan muutenkin lähes kaikki pikkuelukat pihalle mielummin kuin tapan.

[/quote]

Jotain rajaa eläinrakkauteen. Inhoan joka ainoaa ötökkää, listin niitä surutta. Tekopyhyyttä, voi nyyh, nyyh. Tulkaa mukaan hirvijahtiin, lähtee turha hempeily.