Tapan jokaisen sisälle tunkevan ampiaisen!
En todellakaan kiikuta yhtäkään ulos. Samoin käytän kärpäslätkää kärpäsiin ja hyönteistököttejä muurahaisiin! Miksi ampiaisia pitäisi säästää sen kummemmin kun kärpäset, paarmat ja hyttysetkin liiskataan? Hitto en ymmärrä muki+paperi ja sitten ulos- taktiikkaa. Teettekö samoin muurahaisille kun nekin ovat viattomia luontokappaleita?
Kommentit (32)
Minä pyydystän, ei se sen isompi vaiva ole, ja kaupan päälle saa metsästyksen huvin ja huvän mielen ampparin pörrätessä vapauteen. Ällöä olisi seinät täynnä liiskattujen ampiaisten jäänteitä.
Voisin varmaan tappaakin mutta sottaahan tuo hirveästi jos niitä jotain pöytää/ikkunaa/seinää vasten liiskaa. Paperilla en uskalla tappaakun pelkään että pistää paperin läpi.
Niitä karvapalloja ei sitten liiskata, ne kivoja ja hyödyllisiä pölyttäjiä.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:37"]Kuvitteletko todellakin, että ketään kinostaa mitä teet joillekkin vitun ampiaisille? Tunge ne vaikka perseeseesi.
[/quote] Tunge itse!
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:11"]
Mä tapan kaikki ihmiset, jotka sisälle tunkee.ilmottamatta. Muut luontokappaleet ei tee sitä tarkotuksella.
[/quote]
HAH eipä, kerran unohtui ikkuna pojalta auki ja minä tein mustikkamuffineita. Paskiaiset iskivät sisälle laumana ja onneksi oli mies kotona tappamassa ne saastat. Ampiaisista ei ole mitään hyötyä. Mehiläiset ja kimalaiset saavat puolestani olla rauhassa, niillä on tehtävää eivätkä ne jää jahtaamaan kuten ampparit.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 21:41"]Miksi kaikki pitää aina tappaa :(.
[/quote]
Sanos muuta, voi kyynel!
t. Hymyn, Myrskyn ja Kyyhkyn äiti
Minä vien aina ulos. Kiikutan muutenkin lähes kaikki pikkuelukat pihalle mielummin kuin tapan.
Sähkökärpäslätkällä -sellaisella tennismailan näköisellä- tapoin kerran lennosta ampiaisen, se lensi liekehtivänä parin metrin päähän ja sätki siinä hetken ennen kuin käristyi. Savuvana vaan jäi leijumaan ilmaan. :)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 22:25"]
Minä vien aina ulos. Kiikutan muutenkin lähes kaikki pikkuelukat pihalle mielummin kuin tapan.
[/quote]
Jotain rajaa eläinrakkauteen. Inhoan joka ainoaa ötökkää, listin niitä surutta. Tekopyhyyttä, voi nyyh, nyyh. Tulkaa mukaan hirvijahtiin, lähtee turha hempeily.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:14"]Kyllä, täällä on paheksuttu, kun joku kehtaa tappaa ampiaisia, nekin ovat eläimiä. Tekopyhäpaska, minäkin listin surutta. Meillä mies vielä metsästää, ollaan tosi saalistajia. Riistaruoat ovat parhaita.
[/quote]
Nekin ovat eläviä olentoja.