Tapan jokaisen sisälle tunkevan ampiaisen!
En todellakaan kiikuta yhtäkään ulos. Samoin käytän kärpäslätkää kärpäsiin ja hyönteistököttejä muurahaisiin! Miksi ampiaisia pitäisi säästää sen kummemmin kun kärpäset, paarmat ja hyttysetkin liiskataan? Hitto en ymmärrä muki+paperi ja sitten ulos- taktiikkaa. Teettekö samoin muurahaisille kun nekin ovat viattomia luontokappaleita?
Kommentit (32)
Senku tapat, niitä on niin riesaks asti!
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:37"]
Kuvitteletko todellakin, että ketään kinostaa mitä teet joillekkin vitun ampiaisille? Tunge ne vaikka perseeseesi.
[/quote]
tämä
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:37"]Kuvitteletko todellakin, että ketään kinostaa mitä teet joillekkin vitun ampiaisille? Tunge ne vaikka perseeseesi.
[/quote]
No suakin kiinnosti niin että avasit ketjun ja vielä kommentoit :D
Kuuman kesän riesa. Onneksi kuolevat parin viikon kuluessa.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:37"]Kuvitteletko todellakin, että ketään kinostaa mitä teet joillekkin vitun ampiaisille? Tunge ne vaikka perseeseesi.
[/quote]
No suakin kiinnosti niin että avasit ketjun ja vielä kommentoit :D
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:35"]
En todellakaan kiikuta yhtäkään ulos. Samoin käytän kärpäslätkää kärpäsiin ja hyönteistököttejä muurahaisiin! Miksi ampiaisia pitäisi säästää sen kummemmin kun kärpäset, paarmat ja hyttysetkin liiskataan? Hitto en ymmärrä muki+paperi ja sitten ulos- taktiikkaa. Teettekö samoin muurahaisille kun nekin ovat viattomia luontokappaleita?
Älä kehtaa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:35"]
[/quote]
uu, pahis :o
Minäkin tapan, talossa ja puutarhassa.
Ei kannata. Kuollessaan ne levittävät valtavasti feromoneja hätäviestinä ja pian ikkunastasi puskee vielä enemmän vihaisia ampiaisia.
Niin mäkin oon tappanut, mutta tästälähtien alan tunkea perseeseeni. Kuulostaa paljon mielenkiintoisemmalta.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:54"]
Ei kannata. Kuollessaan ne levittävät valtavasti feromoneja hätäviestinä ja pian ikkunastasi puskee vielä enemmän vihaisia ampiaisia.
[/quote]
Minä tapan ne imuroimalla. Tuskin sieltä uumenista mitkään feromonit pääsevät leijailemaan.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:54"]
[/quote]
Minä tapan ne imuroimalla. Tuskin sieltä uumenista mitkään feromonit pääsevät leijailemaan.
[/quote]
Loistava idea!
Mä tapan kaikki ihmiset, jotka sisälle tunkee.ilmottamatta. Muut luontokappaleet ei tee sitä tarkotuksella.
Kyllä, täällä on paheksuttu, kun joku kehtaa tappaa ampiaisia, nekin ovat eläimiä. Tekopyhäpaska, minäkin listin surutta. Meillä mies vielä metsästää, ollaan tosi saalistajia. Riistaruoat ovat parhaita.
Ensimmäisenä alkaa sepelkyyhkyjahti, sorsajahti seuraa, hirvijahti. Itsekin olen kiinnostunut.
Mä oikein nautin kun pääsen niitä piinajapaskiaisia sähköttämään!
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:14"]Kyllä, täällä on paheksuttu, kun joku kehtaa tappaa ampiaisia, nekin ovat eläimiä. Tekopyhäpaska, minäkin listin surutta. Meillä mies vielä metsästää, ollaan tosi saalistajia. Riistaruoat ovat parhaita.
[/quote]
En ole koskaan syöny hyvää, ampiaisesta tehtyä ruokaa.
Kuvitteletko todellakin, että ketään kinostaa mitä teet joillekkin vitun ampiaisille? Tunge ne vaikka perseeseesi.