Otaniemi ja Viikki yhdistettävä -> Syntyvyys nousuun!
Miksi pojat ja tytöt opiskelevat erillisillä kampusalueillaan kaupungin vastakkaisilla reunoilla? Ei ihme, että syntyvyys laskee...
Kommentit (10)
Aikanaan kun opiskelin Otaniemessä, niin teekkarijuhliin tuotiin bussilasteittain sairaanhoitajaopiskelijoita. Tunnelma oli vähän kuin kolmannen luokan limudiskossa :D
Onneks 506 yhdistää saman kaupungin opiskelijat ja huoli ihmispulasta ja alikansoittumisesta voidaan unohtaa. Otaniemen teknologitytöt pääsee suoralla bussilinjalla tutustumaan Meikun lääkärismiehiin ja Viikin maajusseihin ja taloustietelijöihin.
Vaik toisaalta mua kyllä vähän harmittaa, kun oon tähän asti ollu Viikin ainoo tyttö, nyt joutuu kilpailemaan.
Otaniemihän on kaupungin itälaidalla, ja Viikkikin melkein idässä! Ollenkin, että eri kaupungeissa...
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:28"]
Otaniemihän on kaupungin itälaidalla, ja Viikkikin melkein idässä! Ollenkin, että eri kaupungeissa...
[/quote]
Otaniemi on maalla, ei kaupungissa! :)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:28"]
[/quote]
Otaniemi on maalla, ei kaupungissa! :)
[/quote]Enemmän Otaniemi on kaupunkia kuin Viikin lannanhajuinen pelto-metsä.
Kaupungissa ei haise lehmänpaska! Viikissä haisee.
Miksi ihmeessä Viikissä opiskelisi pelkkiä tyttöjä? Et ole tainnut käydä siellä kertaakaan.
Itseasiassa kritisoin lähinnä alkuperäisen oletusta, että Otaniemessä ja Viikissä olisi pelkästään tyttöjä tai poikia. AP:hän toivoi kampusten yhdistymistä, jotta eri sukupuolet kohtaisivat, joka toki automaattisesti tarkoittaa lisääntymistä.
Ja kyllä olen käynyt Viikissä, opiskelen siellä nyt neljättä vuotta :)
ap ei oo tainnu käydä kummallakaan kampuksella. Vähän noi kuntarajatkin unohduksissa....
Vai oliks tässä alotuksessa joku pointti?
Samaa mietin Tampereella. Ihme, että ukon kanssa (teekkari, asuivat Hervannassa) ja minä humanisti (meillä opinnot Pyynikillä alkuun) tavattiin.. Nyt on kolme lasta.