Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kokoinen asuntolaina?

Vierailija
13.08.2014 |

Kysyisin minkäkokoinen asuntolaina on mahdollista saada jos yksin haen lainaa? Omakotitalon laittaisin pantiksi joten takajia en tarvitse. Joudunko tyytymään johonkin onnettoman pieneen asuntoon vai onko realistista ajatella että saisin ostettua 3 hh+k kerrostalosta tai rivitalosta. Hinnat näillä main taitaa olla suunnilleen 120 000- 150 000 euroa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna sain nordeasta yksin 170 000 ilman takaajia/vakuuksia. Maksoin vain omatakauksen 3000e.. Ei vakituista työtä vaan teen keikkaa (omasta valinnasta kun voin tehdä siten niin paljon ylitöitä kun jaksan) hoitoalalla. Hain nopeasti viime vuonna kun tuohonhan tuli joku kiristys tänä vuonna...

Vierailija
2/7 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vakituinen työ hoitoalalla ja entistä velkaa ei kohta ole ja omistan omakotitalon minkä pidän vuokralla, tällä hetkellä asun itsekin vuokralla mutta parin vuoden päästä haluaisin ostaa oman rivari tai kerrostaloasunnon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön, mieheni valmistui koulusta ja sai juurityöpaikan. Asuntolainaa 30,000 (kyllä kolmekymmentätuhatta, ei jäänyt nollaa pois!) säästöjä oli 20 000. Olemme molemmat ~30v. Omakotitalo itäsuomessa maksoi 45 000€, paljon laitettavaa on kyllä.. Mutta vähän kerrallaan!

Niin halvat asumiskulut, että maksaa vaikka olisi työttömänä.. Ja jää rahaa vielä remntiinkin. On sen verran epävarmaa tämä taloustilanne, niin otettiin varman päälle.. + se, että haluttiin talo, mistä saa tehdä oikeasti itsensä näköisen!

Nyt ei olla tehty vielä mitään remonttia, kaikki pinnat on 70-luvulta.. Rumat mutta toimivat. Tarkoitus on asua ainakin 6kk ennen kuin tehdään yhtään mitään remonttia. Tulee parempia ideoita, kun huomaa mikä toimii.. Ja mikä ei.. Ettei tule tehtyä "turhia muutoksia" mitä katuu myöhemmin.. Esim jonkun seinän kaatamista, tai kaappia väärässä paikassa, pistokkeiden sijaintia jne. 

Vierailija
4/7 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua omakotitaloa (tuli jo nähtyä se jatkuva remppatarve), pieni asunto keskustasta riittänee minulle ja miehelleni ja mahdollisesti tulevalle lapselle.

Ap

Vierailija
5/7 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainan määrä riippuu täysin kuukausitulojen ja -menojen suhteesta, mahdollisista vakuuksista, aiemmasta maksukäyttäytymisestä ja työsuhteesta. Vakityöpaikkaa ei vaadita jos esim. hoitoalalla jolla jatkuvasti töitä tarjolla. Alle 2000 euron nettotuloilla lainamäärä jää aika vähäiseksi...

Vierailija
6/7 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 22:26"]Mä en halua omakotitaloa (tuli jo nähtyä se jatkuva remppatarve), pieni asunto keskustasta riittänee minulle ja miehelleni ja mahdollisesti tulevalle lapselle.

Ap

[/quote]

Miksi ette myy taloa?

Vierailija
7/7 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 22:26"]Mä en halua omakotitaloa (tuli jo nähtyä se jatkuva remppatarve), pieni asunto keskustasta riittänee minulle ja miehelleni ja mahdollisesti tulevalle lapselle.

Ap

[/quote]

En myy koska mun ex-mies sekä meidän lapset asuu siellä ja se talo on tarkoitus jäädä lapsille.

Miksi ette myy taloa?

[/quote]