Vaikeus tottua squirttaamattomaan naiseen :(
Ei liene suurimpia ongelmia, mitä ihmisellä voi olla, mutta valitanpahan kumminkin. Eli erosin puolitoista vuotta sitten yli kahdenkymmenen vuoden parisuhteesta ja olen viimeisen puolen vuoden aikana yrittänyt elvyttää seksielämääni. Ex-vaimoni oli todella kova squirttaamaan ja tuosta ehti minulle tulla paitsi hyvinkin mieleinen fetissi, myös jonkinlainen todiste siitä, että olen hyvä rakastaja. Olen nyt puolen vuoden aikana harrastajat seksiä kolmen naisen kanssa ja heistä kukaan ei ole squirtannut. Jostakin syystä tämä on harmittanut minua paljon. Varmaan vähän samalla tavalla kuin isoon tottunutta noista voi harmittaa, jos kerta toisensa jälkeen housuista löytyykin vaatimattomampi työkalu.
Kommentit (12)
Meillä jokaisella kun on erilaiset tuntoaistit, toiveet, fantasiat, jne.... niin samaa kaavaa toistamalla onnistuu ehkä joka sadas kerta, eli pitäisikö ensin tutustua ja keskustella aiheesta ja siitä mikä kenestäkin tuntuu parhaalta. Itse en squirttaa ilman kunnon esileikkiä dildolla ja vibralla (30 min) ja lisäksi koska olen sub henkinen minun pitää olla kiinnitettynä käsistä ja jaloista "johonkin", niin etten pysty tuon esileikin aikana kiemurtelemaan ja estelemään vibrausta ja dildotusta.
Se joko tulee tai ei, minulla jotenkin kausittain. Luulen ettei sitä voi opetella mitenkään. Nainen siis.
Vierailija kirjoitti:
Se joko tulee tai ei, minulla jotenkin kausittain. Luulen ettei sitä voi opetella mitenkään. Nainen siis.
Voi opetella. Huolet narikkaan ja annat tunteen viedä..siinä se resepti! Jos mietit seksiä harrastaessa kauppalistaa, et taatusti squirttaa ;)
Tuollainen fetissimäinen suhtautuminen asioihin on kyllä tehnyt omasta seksielämästänikin vaikean. Itselleni anaaliseksi on niin tärkeää etten voisi kuvitellakaan olevani naisen kanssa, joka ei tästä pidä. Eli valitettavati aika moni hyvä nainen on jäänyt väliin tästä syystä :(
Hmm. Naiset on erilaisia. Mä en oo ikinä squirtannu mutta saan tajunnanräjäyttäviä lantionpohjaorkkuja. En kaipaa mitään ejakuloimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi opetella. Huolet narikkaan ja annat tunteen viedä..siinä se resepti! Jos mietit seksiä harrastaessa kauppalistaa, et taatusti squirttaa ;)
No en mnä ajatele kuin sitä seksiä, ja saan huikeita orgasmeja ja välillä sitten squirttaan völillä en. Ei ne ajattelemalla tule mulle sen kummemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä yrittää opetella, mutta en tiedä onnistuuko kaikilta naisilta siltikään vaikka kaiken tekisi "oikein". Vartalot ovat niin erilaisia että voi olla mahdotonta joillekin, niinkuin esim. orgasmien saaminen vaginastakin. Minulta tulee vedet ulos valumalla jos mies sormettaa oikein (onnistunut vaan yhden tyypin kanssa tähän mennessä) mutta se ei ole mikään oikea orgasmi.
Hmm ehkä sinä vähän epävamana miehenä vain tarvitset juuri noita "todisteita siitä että olet hyvä rakastaja"? Eihän se squirttaaminen edes mikään todiste siitä sinun osaamisestasi ole, kun squirtata voi ilman orgasmiakin. Lisäksi sormilla se on kohtuullisen helppo tehdä ja riippuu eniten juuri naisesta eikä sinusta kuinka helposti squirttaa. Jos ei seksi muunlaisten naisten kanssa kelpaa niin ole ilman, tai opettele se sormetus oikein, jos vaikka auttaisi.
Kaikki naiset squirttaa kun tietää mitä tekee
Sehän on siis kusta, tiesithän tämän.
Minusta nainen, joka kuseksii WC-pyttyyn sängyn sijaan on siltä osin aivan normaali