Miksi nelikymppisenä mikään ei enää tunnu miltään?
Niinkuin nuorena kaikki tunteet tuli niin vahvoina ja värikkäinä toisin kuin nykyään.
Kommentit (33)
Olet mädättänyt metaboliikkasi. Lopeta
- liha
- kala
- maitotuotteet
- rasvat
Pidä 3-7 päivän paasto.
Ja sitten hiilari-kasvisdieetille.
Näin kehosi palautuu normaaliin metaboliikkaansa ja tunteet palaavat.
Ja ei, et kuole nälkään etkä mihinkään muuhunkaan. Aikuinen voi elää pelkällä perunalla, vedellä ja suolalla vaikka 10 vuotta. Mutta jos mätät paskaa kehoosi 40 vuotta niin se ei toimi enää oikein.
Persutyypillinen nettiperäinen aivovaurio. Mitään ei ole tehtävissä mutta voit lopettaa kärsimyksesi.
Tuntuu, jos ei turruta tunteitaan lääkkeillä tai päihteillä.
Oletko nainen? Jos olet niin odota vaan vaihdevuosia. Ainakin raivon ja vitutuksen tunteet tulevat vahvempina kuin koskaan.
Kyllä minua on ainakin alkanut vituttamaan enemmän
Tuntuuhan. Maailmassa on edelleenkin paljon myös hyvää ja kaunista. Viimeksi tänä aamuna tuntui elämä erittäin nautinnolliselta oman mieheni kanssa... Ja lähes 50 tässä jo ollaan.
Mene lääkäriin, jos tunnetilasi on aina tuo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua on ainakin alkanut vituttamaan enemmän
Mitä enemmän ikää niin sitä tärkeämpiä on vitutuksen poistoaineet.
Kuvittele unelmien kumppani ja yhtäkkiä tuntuu erilaiselta?
Olen 47v ja kyllä tunnen edelleen paljon. Ei todellakaan ole mulla tuollaista kuin sulla ap.
Tunteista en tiedä mutta kulli himoaa, ikää 65.v.
Ap, kyllä on totta. Eräs some lääkäri vastasi tuohon kysymykseesi. Se johtuu siitä, kun nuorena noin alle 25 vuotiaana aivot eivät ole vielä kehittyneet kokonaan ja siksi tunteet ovat kuin vuoristorata. Nuorena ja nuorena aikuisena ne tunteet tuntee voimakkaammin. Sitten myöhemmin sitä turtuu.
Sekin miksi nuoruudesta muistaa tapahtumia upeina.
Sini Sabotage youtube videot sopii tähän .
Tuntuuko luonnon äärellä jotain. Ulkomailla. Kotona värimaalaus.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kyllä on totta. Eräs some lääkäri vastasi tuohon kysymykseesi. Se johtuu siitä, kun nuorena noin alle 25 vuotiaana aivot eivät ole vielä kehittyneet kokonaan ja siksi tunteet ovat kuin vuoristorata. Nuorena ja nuorena aikuisena ne tunteet tuntee voimakkaammin. Sitten myöhemmin sitä turtuu.
Sekin miksi nuoruudesta muistaa tapahtumia upeina.
Ei ole normaalia, että mikään ei tunnu miltään.
Kerroin jo aiemmin, että olen 47v ja kyllä tunnen edelleen.
Onhan se vähän eri asia, jos jotain tekee ensimmäistä kertaa kuin kymmenennettä. Toisaalta sitten on seesteisempi ja tasapainoisempi olo. Jos taas ei saa iloa tai nautintoa enää mistään, niin se ei johdu iästä.
Minulla tuo tulo jo 25 vuotiaana