Suomi on yh:n luvattu maa.
Kun vain sitä "täydellistä" miestä etsitään eikä oteta huomioon yhtään omia puutteita. Miksi vaaditte meiltä miehiltä niin paljon? En yhtään ihmettele enää miksi niin moni nainen on yksin kun haaveet tuntuu olevan niin utopistisia.
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:22"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:08"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 15:57"]
Lapsilisät pienemmiksi ja muut etuudet alas. Katsotaan omillaan toimiintulevaa sen jälkeen. Ei ne poikamiehetkään saa tukia uuteen playstationiin.
[/quote]
lapset ei saisi tulla toimeen, mitä sinulla on lapsia vastaan?
[/quote]
Katsotaan sitä omavaraisuutta sen jälkeen. Helppo se on tuilla elää. Muut käyvät töissä ja te keräätte rahat päältä. Yksinelävät työssäkäyvät eivät saa mitään tukia.
[/quote]
Anteeks? Mä olen ihan työssäkäyvä yh, ainoa tuki on lapsilisä, jonka saa kuule ihan jokainen vaikka olis mies talossa! Mikä nyt mahto olla sun pointtis?
[/quote]
Tuet edistää wt-ihmisten lisääntymistä. Kun he saavat kaikki ilmaiseksi, voivat tehdä niin monia lapsia kuin haluavat. Muut ihmiset maksavat heidän lisääntymisen. Sellaisetkin ihmiset jotka, eivät halua tai voi saada omia lapsia. Varakkaat ihmiset tulisivat toimeen ilman tukia. Pitäisi olla joku oma vastuu, ettei vain tehdä lapsia ja nostateta kuluja muilla ihmisillä.
[/quote]Eivät ne tuet niin hyviä ole. Lapsen kasvattaminen maksaa n. 400 kuussa, tuet eivät kata puoliakaan.
[/quote]
Kukaan ei pakota tekemään lapsia. Kun niitä on niin helppo tehdä niitä tehdään. Ei tarvitse tiedää edes kuka on isä, senkun pitää lapsen. Pienemmät tuet ja kulut ylös. Ne ketkä oikeasti haluavat, ovat valmiita silloin tinkimään omista menoistaan.
[/quote]
Tällä ihmisellä ei nähtävästi ole lapsia!? Ei ole kyllä mullakaan, ei siinä mitään. Mutta en mä sentään kuvittele että kulut ei olis ylhäällä jo valmiiks :D
[/quote]
Kysy onko opiskelijoilla, työttömillä tai eläkeläisillä helppoa. Joku kiinan mallinen säännösraja, teet lapsia mikäli pystyt elättämään ne itse. Verot nousevat taas ensi vuonna, siihen ei yksityiset henkilöt pääse vaikuttamaan. Verottakaa vähemmän niin maksan mielelläni sitten suurempia kuluja niistä hankinnoista mistä haluan.
[/quote]
Niin siellä niitä lapsia pistetään roskikseen kun ei ole varaa elättää tai se onkin tyttö.
[/quote]
Tuollaista järjestelyä en silti kannata. Valistus ja vastuu tärkeämpää. Teet lapsia kun olet omavarainen.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:31"]
Ap vaan jankkaa tuilla eläjistä vaikka aivan jokainen vanhempi Suomessa saa lapsilisän, ihan palkasta ja omaisuudesta riippumatta. Miksi juuri yksinhuoltajien pitäisi niistä lapsilisistä luopua? Tämä on tyypillinen oman pahan mielen purkamisketju, aloituksen idea katosi jo ensimmäisellä sivulla ja ap jäi jankuttamaan siitä asiasta, johon helpoimmin tartuttiin. Toivottavasti alkaa kohta jo helpottaa? Ja jos sä olet niin kovasti lapsilisiä vastaan, niin tee asialle jotain, kirjoita adressi, jossa voit viljellä nerokkaita sanojasi, kuten "wt" ja "omahuone".
[/quote]
En ollut ap. Teillä on noussut vaatimukset päähän. Valitatte, mutta ette ole valmiita luopumaan mistään. Mikä meteli lapsilisäleikkauksista nousikaan. Joku sen teidän rakkaan lapsen maksaa. Muille se ei ole yhtä ihana. Pelkkä rääkyvä äpärä.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:36"]
Ap vaan jankkaa tuilla eläjistä vaikka aivan jokainen vanhempi Suomessa saa lapsilisän, ihan palkasta ja omaisuudesta riippumatta. Miksi juuri yksinhuoltajien pitäisi niistä lapsilisistä luopua? Tämä on tyypillinen oman pahan mielen purkamisketju, aloituksen idea katosi jo ensimmäisellä sivulla ja ap jäi jankuttamaan siitä asiasta, johon helpoimmin tartuttiin. Toivottavasti alkaa kohta jo helpottaa? Ja jos sä olet niin kovasti lapsilisiä vastaan, niin tee asialle jotain, kirjoita adressi, jossa voit viljellä nerokkaita sanojasi, kuten "wt" ja "omahuone".
[/quote]
En ollut ap. Teillä on noussut vaatimukset päähän. Valitatte, mutta ette ole valmiita luopumaan mistään. Mikä meteli lapsilisäleikkauksista nousikaan. Joku sen teidän rakkaan lapsen maksaa. Muille se ei ole yhtä ihana. Pelkkä rääkyvä äpärä.
[/quote]
:D toi sun viimeinen lauseesi vesitti sun kaikki aiemmat ja tulevat kommentit. Olet vain teini joka haluaa riidellä. Mä olen lapseton ihminen ja aivan selkeästi enemmän perillä politiikasta kuin sinä, joka et tunnu ymmärtävän edes sitä kuinka verotusjärjestelmä Suomessa toimii.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:33"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:22"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:08"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 15:57"]
Lapsilisät pienemmiksi ja muut etuudet alas. Katsotaan omillaan toimiintulevaa sen jälkeen. Ei ne poikamiehetkään saa tukia uuteen playstationiin.
[/quote]
lapset ei saisi tulla toimeen, mitä sinulla on lapsia vastaan?
[/quote]
Katsotaan sitä omavaraisuutta sen jälkeen. Helppo se on tuilla elää. Muut käyvät töissä ja te keräätte rahat päältä. Yksinelävät työssäkäyvät eivät saa mitään tukia.
[/quote]
Anteeks? Mä olen ihan työssäkäyvä yh, ainoa tuki on lapsilisä, jonka saa kuule ihan jokainen vaikka olis mies talossa! Mikä nyt mahto olla sun pointtis?
[/quote]
Tuet edistää wt-ihmisten lisääntymistä. Kun he saavat kaikki ilmaiseksi, voivat tehdä niin monia lapsia kuin haluavat. Muut ihmiset maksavat heidän lisääntymisen. Sellaisetkin ihmiset jotka, eivät halua tai voi saada omia lapsia. Varakkaat ihmiset tulisivat toimeen ilman tukia. Pitäisi olla joku oma vastuu, ettei vain tehdä lapsia ja nostateta kuluja muilla ihmisillä.
[/quote]Eivät ne tuet niin hyviä ole. Lapsen kasvattaminen maksaa n. 400 kuussa, tuet eivät kata puoliakaan.
[/quote]
Kukaan ei pakota tekemään lapsia. Kun niitä on niin helppo tehdä niitä tehdään. Ei tarvitse tiedää edes kuka on isä, senkun pitää lapsen. Pienemmät tuet ja kulut ylös. Ne ketkä oikeasti haluavat, ovat valmiita silloin tinkimään omista menoistaan.
[/quote]
Tällä ihmisellä ei nähtävästi ole lapsia!? Ei ole kyllä mullakaan, ei siinä mitään. Mutta en mä sentään kuvittele että kulut ei olis ylhäällä jo valmiiks :D
[/quote]
Kysy onko opiskelijoilla, työttömillä tai eläkeläisillä helppoa. Joku kiinan mallinen säännösraja, teet lapsia mikäli pystyt elättämään ne itse. Verot nousevat taas ensi vuonna, siihen ei yksityiset henkilöt pääse vaikuttamaan. Verottakaa vähemmän niin maksan mielelläni sitten suurempia kuluja niistä hankinnoista mistä haluan.
[/quote]
Niin siellä niitä lapsia pistetään roskikseen kun ei ole varaa elättää tai se onkin tyttö.
[/quote]
Tuollaista järjestelyä en silti kannata. Valistus ja vastuu tärkeämpää. Teet lapsia kun olet omavarainen.
[/quote]
Mitä jos kertaisit vaikka yläkoulun yhteiskuntaoppia :'D
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:39"]
[/quote]
[/quote]
:D toi sun viimeinen lauseesi vesitti sun kaikki aiemmat ja tulevat kommentit. Olet vain teini joka haluaa riidellä. Mä olen lapseton ihminen ja aivan selkeästi enemmän perillä politiikasta kuin sinä, joka et tunnu ymmärtävän edes sitä kuinka verotusjärjestelmä Suomessa toimii.
[/quote]
Sanoo ihminen joka ensin kehottaa muuttamaan kiinan ja sen jälkeen väittää teiniksi. Jätän kommenttisi oman arvon nojaan.
Jankuttaja ei taida ymmärtää sitä tosiasiaa että vaikka lapsilisät ja kaikki muut sosiaalituet nyt poistettaisiin kokonaan ja köyhät vaikka pakkosteriloitaisiin, niin siitä EI seuraisi verokevennyksiä, sivistysvaltion kehittymistä korkeammalle tasolle ja yleistä elämänlaadun kohenemista.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:43"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sanoo ihminen joka ensin kehottaa muuttamaan kiinan ja sen jälkeen väittää teiniksi. Jätän kommenttisi oman arvon nojaan.
[/quote]
Sä et osaa kirjoittaa, mut jankuttaminen onnistuu, jatka ihmeessä koska olet ihan törkeän hauska :DD
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:45"]
Jankuttaja ei taida ymmärtää sitä tosiasiaa että vaikka lapsilisät ja kaikki muut sosiaalituet nyt poistettaisiin kokonaan ja köyhät vaikka pakkosteriloitaisiin, niin siitä EI seuraisi verokevennyksiä, sivistysvaltion kehittymistä korkeammalle tasolle ja yleistä elämänlaadun kohenemista.
[/quote]
Jankuttaja jättää tällaiset kommentit "oman arvon nojaan", mitä se ikinä tarkoittaakaan :'D
[/quote]
Silloin he varmasti myöntävät elävänsä tuilla. Rikkaat pärjäävät ilmat avustuksia vaikka niitä saavat. Mielestäni oikein heille, rikkaita rangaistaan jo nyt liikaa. He ovat niitä omavaraisia.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:43"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sä et osaa kirjoittaa, mut jankuttaminen onnistuu, jatka ihmeessä koska olet ihan törkeän hauska :DD
[/quote]
Ota lääkkeet.
Pahin tapahtui, pillu meni pilalle.
Auttakaa tuota jankuttaja-ressukkaa nyt vähän, se haluaa vielä kiukutella:
"Köyhät keskitysleireille oppimaan tavoille!" No, eikö kukaan provosoidu?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:53"]
[/quote]
Silloin he varmasti myöntävät elävänsä tuilla. Rikkaat pärjäävät ilmat avustuksia vaikka niitä saavat. Mielestäni oikein heille, rikkaita rangaistaan jo nyt liikaa. He ovat niitä omavaraisia.
[/quote]
Olet oppinut koulussa ainakin yhden sanan. Montakohan kertaa sitä vielä toistelet ;)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:22"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:00"]
Tämä on totta! ja tähän päälle vielä se että sitä omaa elämää ja "vapautta" vaalitaan kuin kultaharkkoa. Halutaan olla itsenäisiä ja vapaita menemään, ihan kuin parisuhde olisi joku vankila missä ei ole liikkumisoikeuksia :D
Halutaan asua yksin, että ei vaan tarvise sen toisen leivänmuruja siivota. Mielummin puuhastellaan haisevien kissojen ja koirien kanssa kuin että otetaan mies taloon
[/quote]
Ja mitä se sinua liikuttaa? Eikö tuo valinta kuulu aivan normaaliin itsemääräämisoikeuteen? Eikö jokainen saa aivan itse päättää omasta elämästään ja parisuhteestaan. Jos haluaa elää mieluummin kissan tai koiran kanssa, kuin parisuhteessa, niin se on sen ihmisen aivan oma asia!
[/quote]
naisten itsemääräämisoikeus? ai niin suomihan on femakkojen luvattu maa, täällä naiset päättää asioista, joita esimerkiski thaimaassa ei naiset edes tiedä. Vittu että vihaan suomalaisia ämmiä, jotka kuvittelee olevansa miehen tasolla, vaikka aivottomina otuksina kuuluvat alimpaan pohjasakkaan ja sittewn kuitenkin kuvitellaan olevan niin vitun itsenäisiä ettei elämään mahdu muuta kuin minä itse!!
[/quote]
Sun kandee varmaan hommaa poikaystävä ;)
toiset huomioon ottava, omillaan toimeentuleva kumppani olisi kiva. Viikonloppuna voisi tehdä jotain mukavaa yhdessä (eli mitä?). Viihdyn myös yksin. Läheinen suhde alkoholiin on turn of.
Mun 'haaveet' on olleet että mies ei ole sairaalloisen omistava kumppaniaan kohtaan, ei juo, ei ole nettiriippuvainen ja tekee oman osuutensa kotihommista JA ennen kaikkea suhtautuu kumppaniinsa tasa-arvoisena ihmisenä, eikä objektina jota alistaa. Nämä vaatimukset tuntuvat olevan liikaa 99%:lle suomimiehistä, siksi olen mieluummin yksin kuin suomimiehen kanssa suhteessa.
Suomessa naiset pärjäävät niin hyvin omillaankin ettei ole tarvetta kituuttaa huonossa suhteessa. Jos sopivaa miestä ei löydy niin voi olla onnellinen ja pärjäävä yksinkin.
Eli pitäisi kelvata kuka vaan?! Minä olen elänyt niin pitkään aikuisen naisen elämään vastuineni, että nyt haluan kuun taivaalta ja katsoa maailmaan vaaleanpunaisen sydämenmuotoisten lasien läpi ja elää unelmaa, enkä tyytyä puolikaaseen.
Lue nyt tänkin palstan "ukkoni tempaisi taas" aloituksia, joissa ryypätään, hakataan, petetään ja vieläkin ryypätään. Ja silti naiset roikkuvat näissä miehissä. Saa vaatia parempaa. Nainen ansaitsee parempaa, jokaikinen nainen.