Juntit ihmiset jotka ei tajua että -30, -50 ja -60 % alennuselintarvikkeet on ihan syömäkelpoisia!
Kommentit (33)
No se on kiva että tykkäät. Mä jätän ne mielelläni sulle ja ostan itse tuoreempia.
Käyn kaupassa vähän harvemmin niin usein odotan tuotteilta vähän parempaa säilyvyyttä. Nuo on toki hyviä jos lähipäivinä tekee.
Ok, no siis ite ostan täyteen hintaan tuoretta, koska on varaa. Esim leivät ja leivonnaiset, kuka ne haluaa syödä, kun ne on jo päivätolkulla muhinu laarissa? T: juntti
Ei niissä vikaa ole. En vain halua syödä tuotteita, jotka on sattumalta alennuksessa vaan mitä mieli tekee.
No, ihan riittävän moni tajuaa. Kyllä ne punatarraiset näyttävät löytävän tiensä hyvinkin erilaisten ihmisten koreihin ja kärryihin.
Kyllä -30 % tuotteet kelpaa, jos tuote sopii ruoanlaittosuunnitelmiin. Noita muita ei taida kaupassa ollakaan, jos käy enimmäkseen aamuisin.
Pussissa olevat salaatit alkavat olla jo huonokuntoisia.
Viimeisenkäyttöpäivän tuote - 50% alella on liian kallis. En maksa vanhasta ruuasta jonka aroma ja maku on mennyt jo pilalle puolta hintaa. -80% niin voin ostaa. Nämä kaupathan mielummin heittävät ruokaa roskiin kun myisivät kunnon alella. Saa kato kauppias enemmin nautintoa kun tietää etteivät vähä varaiset saa halpaa ruokaa. Roskiksessa tuplalukot eli tuplanautinto kauppiaalle.
Hamstrasin ennen paljon noita varsinkin -60% lihoja mutta nyttemmin olen siirtynyt RESQ:n asiakkaaksi niin säästyy ruoanlaiton vaivaltakin :) Usein saa esim. 5 euron pintaan ravintola-annoksen josta syö kahdesti. Kätevä lounas töihin!
Onneksi osa ihmisistä ei osta noita laputettuja tuotteita jolloin meille muille jää niitä ostettavaksi.
Itselleni ei ole kyllä koskaan käynyt niin että olisin huomannut mitään maussa aistittavaa ongelmaa näissä tuotteissa.
Jos söisin lihaa, en ehkä ostaisi sitä punalaputettuna jos olisi tarkoitus että ruokaa syödään monta päivää.
Olen myös huomannut että periaatteessa hapanmaitotuotteet voivat säilyä jopa kuukausia viimeisen myyntipäivän jälkeen. En silti suosittelisi että vaikka niissä maku ja tuoksu olisivatkin siinä vaiheessa vielä kunnossa, niitä käytettäisiin ruoanlaittoon ilman kypsentämistä.
Minä teille alennuselimen näytän!
Vierailija kirjoitti:
Minä teille alennuselimen näytän!
No, panepas näyttäen.
Vierailija kirjoitti:
No se on kiva että tykkäät. Mä jätän ne mielelläni sulle ja ostan itse tuoreempia.
Täsmälleen näin. En ole ikinä ostanut punalappuisia tuotteita, vaan jätän ne muille.
Olen se tyyppi, joka kaivelee takaata ne tuoreimmat tuotteet ja jos tarpeeksi tuoretta ei löydy, niin otan jotakin muuta. Leipääkin leivon mielummin itse, kuin otan valmiiksi vanhaa känttyä. N46
En osta, ei tarvitse ja en halua.
Niin. Paitsi leipää en ostaisi noilla merkinnöillä, koska leipä on kuivaa lähellä parasta ennen -päivää. Leipä pitää ostaa mahdollisimman tuoreena.
Ja kassat sais opetella huomaamaan ne tarrat paremmin ettei tarvii olla jokaisesta huomauttelemassa ja kyttäämässä että huomaako se nyt vai eikö huomaa...
Itse en osta niitä kun on huonoja kokemuksia. Kassahenkilöt meinaa aina napata täyden hinnan. Sokeita kai ovat.
Eikö se oo parempi, ettei kaikki osta niitä niin jää niille joilla oikeasti on tarvetta?
Itse yritän aina ostaa mahdollisimman pitkälle olevalla päiväyksellä...
Vierailija kirjoitti:
Itse yritän aina ostaa mahdollisimman pitkälle olevalla päiväyksellä...
Näin minäkin teen silloin kun alehinnoiteltua ei ole saatavilla. Alelaputetuista ostan yleensäottaen vain lihaa.
Totta, itsekin löytänyt kaikenlaisia herkkujen herkkuja ilta-aleilla.