Deittimiehen lempparivaatemerkit ovat: Polo, A Tiziano, Makobi, Lyle & Scott,
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Kummasta sä olet kiinnostunut, miehestä vai sen vaatteista? Miten sä noin tarkkaan ne edes olet kyylännyt, vai oletko sä itse se "deittimies"?
No näenhän mä mitä sillä on päällä. Ja olenhan mä sen himassakin käynyt ja se esitteli mulle vaatehuoneensa.
Mulla on toki oma käsitykseni, mutta aattelin kysyä, mitä noi merkit teille kertoo?
Ap
Ei kai tähän muuta voi sanoa kuin että jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasta sä olet kiinnostunut, miehestä vai sen vaatteista? Miten sä noin tarkkaan ne edes olet kyylännyt, vai oletko sä itse se "deittimies"?
No näenhän mä mitä sillä on päällä. Ja olenhan mä sen himassakin käynyt ja se esitteli mulle vaatehuoneensa.
Mulla on toki oma käsitykseni, mutta aattelin kysyä, mitä noi merkit teille kertoo?
Ap
Esitteli vaatehuoneensa? 😀
Ilmeisesti haluaa pukeutua merkkikamoihin ja ulkoinen status tärkeä?
Minkä ikäinen?
Mun teinit haluaa pukeutua noihin ja tommosia näyttäis nuorisolla olevan eli taitaa olla ihan nykypäivää.
Vaatehuoneen esittely kyllä vähän kummallista 😅
Vierailija kirjoitti:
Homojen hommaa.ap on mies
Vain heteroillako on oikeus pariutua?
Mä luulen että olette match made in heaven.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homojen hommaa.ap on mies
Vain heteroillako on oikeus pariutua?
Mit.vit???
No ainakin teillä on yksi iso yhteinen kiinnostuksen kohde eli miehen vaatteet. Huonomminkin voisi olla.
Jos mies esittelisi minulle, heteronaiselle, vaatehuoneensa, juoksisin lujaa.
Okei eli vaatemerkit painaa enemmän kuin ihminen. Ei jatkoon. Ja tämä on siis ei jatkoon sinulle ap. Sinä et ole jatkossa.
Mulla on Dressmanin kalsareita ja Lidlin tennarit.