Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun kanssa on kuulemma kaikkien vaikea olla, sanoi mies

Vierailija
13.08.2014 |

Olen ollut ilman ystäviä varmaan aina, ja muutenkin huomannut että teen mitä tahansa, ihmiset eivät koe minua läheiseksi ja ovat joskus jopa vaivaantuneita seurassani. Aivan sama, olenko iloinen vai en, juttelen tai en, tai vaikka leikkipuistossa istun penkillä ja seuraan omien lasten touhuja tai touhuan heidän kanssaan: kukaan ei aloita juttelua kanssani.

Eilen riidan yhteydessä mies tiuskaisi, että "kaikki saa aina olla sun kanssa varpaillaan!" Jäin itkemään yksin ja mies meni nukkumaan. Tiedän, että hänen sanomisensa on totta mutta en tiedä, mitä ihmettä minussa on sellaista että näin on? Nyt on sellainen olo, että vetäydyn omiin oloihini loppu elämäkseni. En mene minnekään sukujuhliin aiheuttamaan vaikeaa tunnelmaa enkä ota enää kehenkään yhteyttä. Aikaisemmin on ollut paha olo ystävien puuttumisen takia, nyt on pakko turtua siihen ja olla yksin. 

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:51"]

Mä voin kertoa vain esimerkkejä ihmisistä jotka mua on ärsyttäneet, voit sitten itse miettiä onko sulla samoja piirteitä. Jos ei niin hyvä  :)

Eli yks ihminen joka sai verenpaineen nousemaan oli näennäisesti mukava ja välillä aidostikin kyllä nainen, joka kuitenkin suuremman osan ajasta oli ihan kauhea besserwisseri! Siis koko ajan päti jollain tiedolla ja puhui mulle kuin olisin lapsi. Mikähän ois konkreettinen esimerkki... hmm no hän saattoi alkaa selittämään miten joku asia tehdään, vaikka me oltiin samana päivänä molemmat opittu se. Siis ihan käsittämätöntä. Välillä hänen itsehillintä myös vähän petti. Jos joku minun tekemä ärsytti, hän saattoi piilovittuillen ärähtää siitä. Ja ne oli jotain ihan pikkujuttuja. Mä kuitenkin hillitsin itseni enkä sanonut pahasti takaisin, pahoittelinkin jos olin tehnyt oikeasti jotain ärsyttävää vahingossa. Mutta mielessäni mietin että olipa jotenkin raskas tyyppi. Välillä hän sitten ei tuhahdellutkaan mitään vaan oli aidosti mukavan oloinen. Hämmentävää!

Sitten yks toinen joka ärsyttää haukkuu aina ihmisiä selän takana, siitä voin päätellä että se haukkuu varmaan muakin ja kaikkia. Melko huomionhakuinen ja arvosteleva. Miesten suosiossa, mutta luulen että ylipainon takia hänen itsetuntonsa on aika huono. Näen ettei hän pidä minusta enkä minäkään hänestä.

Yksi ihminen on ystäväni mutta joskus hänessä rasittaa se että hän saattaa alkaa neuvomaan. Ei tarkoita varmasti pahaa, mutta en tiedä, joku siinä vaan vähän ärsyttää. Joskus ei halua neuvoja vaan vaikka olkapäätä vaan. Tykkään itse hoitaa omat asiani. Mutta tämä kertoo enemmän ehkä musta kuin hänestä.

Yksi ystäväni on kultainen ihminen mutta hänestä on sanottu että on ylimielinen. Oikeasti hän on ujo. Itsessäkin vähän samaa vikaa varmaan. Joskus huomasin että tämän ystävän käytös vähän muuttui kun menimme ihmisten ilmoille. Hänestä tuli vähän koppavan oloinen. Mutta olen ihan varma että se on vain varuillaan oloa ja epävarmuutta, joten en siitä ärsyynny. Mutta monet ärsyyntyy.

Oisko joku noista sulle sopiva?

[/quote]

Aijoo tähän voisin lisätä että varmasti mussakin ärsytti paljon joku tuota besserwisseriä eli sitä ei voi jättää mainitsematta. Olen itse vähän sellainen hajamielinen ja rauhallinen tyyppi, en tarkoita pahaa mutta ehkä musta saa jotenkin höntin kuvan joskus kun en osaa esimerkiksi puhua aina kauhean hyvin, mun taidot on enemmän kirjoittamisessa kuin verbaalisessa ulosannissa. Niin joitakin ehkä ärsyttää sellanen että joku vaikuttaa olevan vähän pihalla kaikesta. Vaikka oikeasti en ole ;) Ainakaan ihan koko ajan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme