Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on pahin loukkaus, jonka olet antanut miehellesi anteeksi?

Vierailija
13.08.2014 |

Vaivaako asia silti yhä?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:45"]

Onko normaalia, että mies haukkuu vaimoa lapsen kuullen huonoksi äidiksi, idiootiksi, arvottomaksi roskaksi jne? Siis jos kyseessä on riita.

[/quote]

Onko normaalia, jos vaimo haukkuu miestään lapsilleen, kun hommat eivät suju vaimon ajatustensa mukaan? Tyhmä, täysin turha, idiootti, jne.

T. mies, joka ei osaa lukea ajatuksia

Vierailija
42/47 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:45"]

Onko normaalia, että mies haukkuu vaimoa lapsen kuullen huonoksi äidiksi, idiootiksi, arvottomaksi roskaksi jne? Siis jos kyseessä on riita.

[/quote]

Onko normaalia, jos vaimo haukkuu miestään lapsilleen, kun hommat eivät suju vaimon ajatustensa mukaan? Tyhmä, täysin turha, idiootti, jne.

T. mies, joka ei osaa lukea ajatuksia

[/quote]

Tässä tapauksessa ei tarvitse olla edes riitaakaan, vaan riittää, että jokin menee vain vastain naisen omassa päässään olevia suunnitelmia. Riidan aikana hän sitten heittelee kihla- ja vihkisormuksiaan, ym.

T. mies, joka ei vieläkään osaa lukea ajatuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde oli kovilla miehen tuurijuoppouden takia. Kännissä oli aina aggressiivinen (ei sentään väkivaltainen), haukkui minua ja oli todella vihamielinen minua kohtaan. Viina meni minun edelleni. En olisi jaksanut sitä hetkeäkään, ellei mieheni olisi selvinpäin todella hyväsydäminen ja kiltti. Yhtenä ryyppykertana mies uhkaili pettämisellä ja oli innoissaan lähdössä äkkilähdöllä ulkomaille ja haukkui minut maan rakoon. Putki kesti muutaman päivän. Sen kerran jälkeen totesin miehelle että minä en katso sellaista enää, haluan jotain parempaa elämältäni. Ja että miehen käytöksestä on minulle niin paljon murhetta eikä mun mielenterveys kestä tuollaista. Keräsin alkoholismista kertovia lappuja ja oppaita, ja kasasin niistä pienen kansion. Tokaisin miehelleni, että joko juomiseen tulee muutos tai sitten tämä oli tässä. "En koskaan haluaisi sanoa tätä, mutta nyt on viimeinen mahdollisuus jatkaa suhdetta".
En olisi uskonut, miten kovasti mieheni yritti sen jälkeen. Suhtautuminen alkoholiin muuttui täysin. Annoin miehelleni anteeksi koska hän osoitti tekevänsä töitä suhteen eteen, myönsi omat virheensä ja halusi todella muuttua. Ja teki sen.

Vierailija
44/47 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyöminen, kuristaminen, haukkuminen mm. hulluksi,

Vierailija
45/47 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 15:14"]Hienosti huomaa miten ihmiset roikkuu huonoissa suhteissa. Valaiskaa mulle toki miks ihmeessä jaksatte tollasta?
[/quote]

Niimpä.

Vierailija
46/47 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Oot maannu useamman ihmisen kanssa kuin mitä mä oon koskaan tavannut". 

Mies oli psykoosissa ja sylki suustaan mitä sattuu. Tarkemmin ajatellen olisi pitänyt potkaista niin pitkälle, että äijä olisi ajautunut kiertämään plutoa.

Vierailija
47/47 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailuaikana, kun emme olleet "virallisesti" pari, poikaystäväni usein kehui ystävieni ulkonäköä, kysyi heidän kuulumisiaan ja parisuhdestatuksiaan... Tyyliin: "Wou Maijapas näyttää hyvältä, onko sillä poikaystävää?".

Sai minut tuntemaan oloni todella mitättömäksi silloin. Mutta turha vanhoissa märehtiä.