Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on pahin loukkaus, jonka olet antanut miehellesi anteeksi?

Vierailija
13.08.2014 |

Vaivaako asia silti yhä?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, se vähän kaivelee, että kerran ilmaisi ajatuksensa suunnilleen niin, että on niin kurjaa kun olemalla oma itseni opetan tytöstäkin samanlaisen, jolloin joku mies tulevaisuudessa joutuu kärsimään yhtä paljon kuin hän. Luulen, että ukkopaha ei ihan tuota tarkoittanut, mutta aivoni tulkitsivat ilmauksen noin ja ihmettelevät edelleen.

Vierailija
22/47 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko se teidän mielestä muka niin suuri loukkaus joku kerran tapahtunut pettäminen (kännisekoilu) että sen vuoksi kannaitaisi heittää 10 vuoden avioliitto hukkaan? I don't think so! Asiat voi myös käsitellä ja niistä voi oppia! EI kaikki ole niin mustavalkoista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 15:14"]

Hienosti huomaa miten ihmiset roikkuu huonoissa suhteissa. Valaiskaa mulle toki miks ihmeessä jaksatte tollasta?

[/quote]

Me ollaan masokisteja!

Vierailija
24/47 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 15:42"]

Ai onko se teidän mielestä muka niin suuri loukkaus joku kerran tapahtunut pettäminen (kännisekoilu) että sen vuoksi kannaitaisi heittää 10 vuoden avioliitto hukkaan? I don't think so! Asiat voi myös käsitellä ja niistä voi oppia! EI kaikki ole niin mustavalkoista!

[/quote]

Ihmiset suhtautuu asioihin eri tavalla. Ymmärrän,että jonkun mielestä pettäminen on suhteessa sellainen asia,josta ei pääse yli ja erotaan,joku toinen taas ajattelee ettei kännipano ole niin paha kuin vaikkapa rakkaussuhde,kolmas ehkä että suhde kestää mitä vaan,jos ei muuten niin lasten takia. 

Vierailija
25/47 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 15:42"]

[/quote]

mutta entäs seinälle nostaminen? tai lapsi toisen naisen kanssa, huh!

Vierailija
26/47 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää tekstiä, onneksi mieheni ei ikinä ole minulle sanonut mitään vastaavaa eikä pettänyt/tehnyt mitään tuommoista. Anteeksi en olisi pystynyt antamaan. Hän rakastaa minua tällaisena, ja vaikka käskenkin aina ottaa vaaleanpunaiset lasit silmiltä pois, hän jaksaa kehua minua päivästä toiseen. Olemme omat riitamme käyneet läpi, mutta kertaakaan hän ei ole minua huoritellut/haukkunut. En sellaista sietäisikään. Onnellista suhdetta 7 vuotta takana. Ja kyllä mieheni osaa pintansa pitää, mutta asiallisesti. 

Vierailija
27/47 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 19:19"]Järkyttävää tekstiä, onneksi mieheni ei ikinä ole minulle sanonut mitään vastaavaa eikä pettänyt/tehnyt mitään tuommoista. Anteeksi en olisi pystynyt antamaan. Hän rakastaa minua tällaisena, ja vaikka käskenkin aina ottaa vaaleanpunaiset lasit silmiltä pois, hän jaksaa kehua minua päivästä toiseen. Olemme omat riitamme käyneet läpi, mutta kertaakaan hän ei ole minua huoritellut/haukkunut. En sellaista sietäisikään. Onnellista suhdetta 7 vuotta takana. Ja kyllä mieheni osaa pintansa pitää, mutta asiallisesti. 

[/quote]

Toivon todella et saat pitää pilvilinnasi. Kova pudotus voi olla vielä sullakin edessä. Oppia ikä kaikki.

Vierailija
28/47 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa suhteissa on omat karikkonsa,joka muuta väittää valehtelee.

Vierailija
29/47 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 19:19"]Järkyttävää tekstiä, onneksi mieheni ei ikinä ole minulle sanonut mitään vastaavaa eikä pettänyt/tehnyt mitään tuommoista. Anteeksi en olisi pystynyt antamaan. Hän rakastaa minua tällaisena, ja vaikka käskenkin aina ottaa vaaleanpunaiset lasit silmiltä pois, hän jaksaa kehua minua päivästä toiseen. Olemme omat riitamme käyneet läpi, mutta kertaakaan hän ei ole minua huoritellut/haukkunut. En sellaista sietäisikään. Onnellista suhdetta 7 vuotta takana. Ja kyllä mieheni osaa pintansa pitää, mutta asiallisesti. 

[/quote]

Toivon todella et saat pitää pilvilinnasi. Kova pudotus voi olla vielä sullakin edessä. Oppia ikä kaikki.

[/quote] haha, jotkut katsos eivät siedä paskaa kohtelua. En minäkään jäisi kusipään luokse oli miten pitkä suhde takana tahansa. Jättäydy sinä vaan hakattavaksi ja haukuttavaksi, good luck with that.

Vierailija
30/47 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko humalatila lievittävä asia pettämisessä? Kyllä se pettäminen on aivan tietoinen valinta. Miten kukaan nainen uskoo tuollaisiin selityksiin, että olin niin humalassa ja siksi menin pettämään. Taitaa olla ongelmaa myös alkoholin käytön kanssa, jos kontrolli noin puuttuu. Sitä suurempi syys hakeutua suhteesta pois. Miksi jäädä parisuhteeseen, jossa kunnioitus loistaa poissaolollaan.

Vierailija
31/47 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 19:19"]Järkyttävää tekstiä, onneksi mieheni ei ikinä ole minulle sanonut mitään vastaavaa eikä pettänyt/tehnyt mitään tuommoista. Anteeksi en olisi pystynyt antamaan. Hän rakastaa minua tällaisena, ja vaikka käskenkin aina ottaa vaaleanpunaiset lasit silmiltä pois, hän jaksaa kehua minua päivästä toiseen. Olemme omat riitamme käyneet läpi, mutta kertaakaan hän ei ole minua huoritellut/haukkunut. En sellaista sietäisikään. Onnellista suhdetta 7 vuotta takana. Ja kyllä mieheni osaa pintansa pitää, mutta asiallisesti. 

[/quote]

[/quote]

Ei se ole pilvilinnoissa elämistä, jos olettaa ettei joudu omassa kodissaan kuulemaan huorittelua. Minä olen avioerolapsi, joten tiedän ettei avioero ole maailmanloppu ja minulla on luottamus siihen, että pystyisin itseni elättämään myös eron jälkeen, joten minulla ei ole mitään syytä sietää p*skaa puolisoltani. Puolisoni ei muutoinkaan ole sellainen ihminen, että tuntisi vetoa pettämisiin/haukkumisiin, mutta lisäksi hän tietää täydellä varmuudella, että minä en jäisi sellaista sietämään. Yolo pätee kerrankin täysin.

Vierailija
32/47 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 19:19"]Järkyttävää tekstiä, onneksi mieheni ei ikinä ole minulle sanonut mitään vastaavaa eikä pettänyt/tehnyt mitään tuommoista. Anteeksi en olisi pystynyt antamaan. Hän rakastaa minua tällaisena, ja vaikka käskenkin aina ottaa vaaleanpunaiset lasit silmiltä pois, hän jaksaa kehua minua päivästä toiseen. Olemme omat riitamme käyneet läpi, mutta kertaakaan hän ei ole minua huoritellut/haukkunut. En sellaista sietäisikään. Onnellista suhdetta 7 vuotta takana. Ja kyllä mieheni osaa pintansa pitää, mutta asiallisesti. 

[/quote]

[/quote] haha, jotkut katsos eivät siedä paskaa kohtelua. En minäkään jäisi kusipään luokse oli miten pitkä suhde takana tahansa. Jättäydy sinä vaan hakattavaksi ja haukuttavaksi, good luck with that.

[/quote]

Ei mua ole hakattu ja haukuttu. Tsori vaan. Petetty on kerran mutta sen annoin anteeksi. Hyvä mies se on vaikka kerran kämmäskin nuoruudessa. Kämmänyt minäkin joskus olen. Ei kukaan ole täydellinen, edes parisuhteessa.

Vierailija
33/47 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se menikään...

Seksin aikana, hän on sisälläni ja sanoo: "Et oo yhtä tiukka, kun mun eksä." Juu, en varmastikaan. Kiitti. :)

Välillä vaivaa, välillä ei.

Vierailija
34/47 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania miehiä teillä <3

Vierailija
35/47 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mieheni, rakkaani, innoittajani, anteeksi kun olen loukkaantunut asioista, jotka ovat toisille arkipäivää. Sori aivan kauheesti. Olen ollut ijan liian itsekäs ja totaalinen naaisti. Anteeksi.

Vierailija
36/47 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ja sama mies on loukannut mua monta kertaa. Kertoilee mun kaverille seksiseikkailustaan kun olen vieressä (mulle antaa sääliseksiä kerran viikossa kun ei tee mieli, ja aina kinaamme siitä että mulle ei riitä se).

Sanoo kuinka ihana mun kaveri oli ja voisi heti vaihtaa siihen (jos ei olisi mun kanssa).

Tai voisi ottaa thainaisen jos mua ei olisi.

Kännipäissään ottaa samurain tupesta ja uhkailee että tekee mulle jotain jos teen jotain väärää.

Tai vannottaa että tuhoaa mun elämän ja sukulaistenkin jos teen jotain typerää (kuten petän).

Mies joka sanoo ettei ole koskaan ollut niin onnellinen kuin nyt, ei ole koskaan tuntemut näin ketään kohtaan, että oon hänen elämänsä nainen.

Vierailija
37/47 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:14"]Yksi ja sama mies on loukannut mua monta kertaa. Kertoilee mun kaverille seksiseikkailustaan kun olen vieressä (mulle antaa sääliseksiä kerran viikossa kun ei tee mieli, ja aina kinaamme siitä että mulle ei riitä se).

Sanoo kuinka ihana mun kaveri oli ja voisi heti vaihtaa siihen (jos ei olisi mun kanssa).

Tai voisi ottaa thainaisen jos mua ei olisi.

Kännipäissään ottaa samurain tupesta ja uhkailee että tekee mulle jotain jos teen jotain väärää.

Tai vannottaa että tuhoaa mun elämän ja sukulaistenkin jos teen jotain typerää (kuten petän).

Mies joka sanoo ettei ole koskaan ollut niin onnellinen kuin nyt, ei ole koskaan tuntemut näin ketään kohtaan, että oon hänen elämänsä nainen.

[/quote]

Juokse lujaa jo!

Vierailija
38/47 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rasittava akka!"

"Turpa kiinni ämmä!"

Vierailija
39/47 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaalia, että mies haukkuu vaimoa lapsen kuullen huonoksi äidiksi, idiootiksi, arvottomaksi roskaksi jne?
Siis jos kyseessä on riita.

Vierailija
40/47 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:14"]

[/quote]

Miehesi on melkoinen sadisti, kun on samurainkin vanginnut tuppeen. ;P