Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiuduin tänään suljetulta, kysy jotain?

Vierailija
12.08.2014 |

Otetaas tämmöinen illan kuluksi.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19, uskon että auttoi. Sain tosi paljon keskusteluapua ja tsemppaamista hoitajilta. Ja tietty omiin asioihin tulee vauhtia, kun sairaalanlääkäri tekee lähetteitä yms.

Ap

Vierailija
22/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saat tästä keskustelusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22, annan ihmisille mahdollisuuden kysyä ns. tyhmiä, sellaisia juttuja joita ei kehtaisi ääneen ehkä ihmetellä. Ja tosiaan, minua ei nukuta eikä ole parempaakaan tekemistä.

Ap

Vierailija
24/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytit kysymysmerkkiä otsikossasi vaikka se ei sisällä kysymystä?

Vierailija
25/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

24, varmaan epähuomiossa. Alkuperäinen otsikkoni oli erilainen, mutta jouduin lyhentämään sitä reippaasti.

Ap

Vierailija
26/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annettiinko sähköhoitoa?

Vierailija
27/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

26, ei annettu. Yhdelle toiselle potilaalle kyllä annettiin, mutta en tiedä siitä sen enempää.

Ap

Vierailija
28/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekaistu juttu. Olen jutellut mt-ongelmaisetn kanssa jotka ovat olleet hoidossa suljetulla ja kaikki ovat olleet siitä suutuksissaan.

Vaikutat sitäpaitsi hyvin tutulta provoilijalta.

Vierailija
29/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulla perhettä? Minkä ikäinen olet?

Vierailija
30/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

28, en provoile enkä tekaise mitään. Minä en ole suuttunut, miksi olisin? Ihan vapaaehtoisesti menin osastolle, lääkärini suosituksesta kriisijaksolle.

29, on kyllä. Olen 30-vuotias.

Ap

Vierailija
31/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siellä avo-osastoa, jos oli, miksi olit suljetulla? Tuo nukkuminen on todella tärkeää etenkin mt-potilaalle, koeta nyt levätä.

Vaikea uskoa, että kotiuduit suljetulta neljässä päivässä, eikös hoitoajat ole huomattavasti pitempiä.

Vierailija
32/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

31, avo-osastoista en osaa sanoa, mutta lääkärini halusi minut rauhalliselle osastolle (ja sitä tuo olikin, onneksi).

Ymmärrän että lyhyt hoitojakso voi tuntua monesta oudolta, niin se tuntui muistakin potilaista. Minulla on siinä mielessä poikkeuksellinen tilanne, että en ollut itsetuhoinen ja minulla on jo huomiseksi aika psyk.polille omalle hoitajalleni, siksi lääkäri kai uskalsi päästää minut kotiin. Lisäksi aloitan päiväsairaalan heti, kunhan siellä on tilaa.

Ap

Vierailija
33/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

makin olin suljetulla, pari kertaa itseasiassa. ekalla kerralla sen nelja paivaa. en tykannyt yhtaan. eika auttanut mihinkaan.

Vierailija
34/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo osasto poikkeaa niistä muista siellä olevista?

Vierailija
35/40 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasitko lautapelejä?

Vierailija
36/40 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peijaksen p2 ei ole suljettu osasto... Ihan vaan tiedoksi.

Vierailija
37/40 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:22"]

Kotiuduin tänään suljetulta, kysy jotain?

[/quote]

Mitäpä tässä mitään kysyttävää olisi, toteanpa vain, että tervetuloa kohtalotovereidesi joukkoon. Ainakin jutuista päätellen valtaosa on kohtalotovereitasi, paitsi että heitä toivottavasti ei ole kotiutettu.

Vierailija
38/40 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä suljetulla tapahtuu? Siis millainen on päivän kulku?

Vierailija
39/40 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään HUS:n sivujen mukaan Peijaksen P2 on avokriisiosasto mielialahäiriöisille yms., ei siis psykoottisille, joilla todellisuudentaju pettää ja tarvitsevat suljettua osastoa, jossa mahdollisuus myös tahdonvastaiseen hoitoon. Tuollaisella osastolla on varmasti rauhallista ja leppoista, kun riehumisesta joutuu sitten sinne suljetulle. Lyhyet hoitojaksot ihan tavallisia avokriisiosastolla ja sieltä voi lähteä, milloin haluaa.

Vierailija
40/40 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää sinulle, vaikea kuvitella oloasi. Hyvä, että sait apua ja pystyit sitä pyytämään. Päivä kerrallaan. Hyvät yöt, olet tärkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme