Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sipsien annoskoko 30g, jäätelö 1dl. Syökö joku muka noin pienen annoksen?

Vierailija
03.08.2014 |

Katsoin sipsipussin kyljestä, että annoskoko on 30g. Jäätelöpaketissa annos on 1dl. Onko olemassa ihminen, joka syö yhden tuollaisen annoksen ja on tyytyväinen? Mä vedän aina n. Puolet jätskipaketista (joskus enemmänkin) ja sipsejäkin menee vähintään sellainen 100g kerralla.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön suunnilleen tuon verran. Ei vaan tee mieli enempää kerralla.

Vierailija
2/37 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön varmaan juuri noin paljon, jos ja kun ylipäätään syö sipsejä tai jädeä. (Em tykkää kmastalaan.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tuollainen annos riittää vallan mainiosti. Sipsit kuittaa pienen suolannälän ja desi jäätelöä on just hyvä vaikka kahvin seurana. Nälkäänkö sinä jäätelöä ja sipsejä vedät?

Vierailija
4/37 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olisi pitänyt tarkentaa, että sellainen ihminen joka tykkää noista. Ja vielä sekin, että en ole läski, sitä kun joku varmasti tulee tänne huutelemaan. Ap

Vierailija
5/37 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:52"]Minä syön suunnilleen tuon verran. Ei vaan tee mieli enempää kerralla.

[/quote]

Vierailija
6/37 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään joo, kun olen laihduttanut. Laihdutin laskemalla kaloreita ja punnitsemalla siten kaiken ruokani ja koska halusin myös syödä sipsejä ja jäätelöä, nekin menivät vaa'an kautta. Kauhean mielelläni söisin jonkun pussin sipsejä, muttei se oikein ole sen tuhannen kalorin arvoista, joten ostan vaikka miehen kanssa sellainen minipussin sipsejä puoliksi niin ei tule ahmittua, siitä tulee just joku 30-40g. Mutta ollapa niin hyvä itsehillintä, että ison sipsipussin kanssa pystyy pitämään sen annoksen järjevänä, nostan hattua teille, jotka siihen pystytte!

Vierailija
7/37 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pitänyt tehdä keskustelu tästä! Kaiken huippu oli se, kun paistettiin vohveleita, ja ohjeessa oli, että 8 annosta. Tuli 8 vohvelia. Kuka on tyytyväinen yhden jälkeen!?

Vierailija
8/37 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murojen annoskoko 25g. Paljonkohan lienee tilavuudeltaan...

Vierailija
9/37 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi syödä enempää... 325g pussista siis riittää melken yhdelletoista.

Vierailija
10/37 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pikkuhitleri sen annoskoon määrittelee? Periaattessahan sipsejä ja jäätelöä ei tarvitse syödä ollenkaan.

Vierailija
11/37 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:10"]

Nykyään joo, kun olen laihduttanut. Laihdutin laskemalla kaloreita ja punnitsemalla siten kaiken ruokani ja koska halusin myös syödä sipsejä ja jäätelöä, nekin menivät vaa'an kautta. Kauhean mielelläni söisin jonkun pussin sipsejä, muttei se oikein ole sen tuhannen kalorin arvoista, joten ostan vaikka miehen kanssa sellainen minipussin sipsejä puoliksi niin ei tule ahmittua, siitä tulee just joku 30-40g. Mutta ollapa niin hyvä itsehillintä, että ison sipsipussin kanssa pystyy pitämään sen annoksen järjevänä, nostan hattua teille, jotka siihen pystytte!

[/quote]325g sipsipussissa on 1788kcal. Laihduttajalle päivän sapuskat.

Vierailija
12/37 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hajuakaan paljonko olisi 30g sipsejä? 20 kappaletta ehkä? Vai enemmän. Eli en punnitse ja painon arviointi on tosi vaikeeta.

Vierailija
13/37 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olen ilman, kuin kiusaan itseäni jollain pikkuruisella jätskipalalla. Siinähän sotkeentuu ihan turhaan kuppi ja lusikka. Jos nuin vähän syö, jää vaan hillitön hinku päälle.

Vierailija
14/37 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti menee puolikas sipsipussi kerralla ja vähintään puolet jäätelöstä. Yleensä koko litra. Läski en ole, 165/50, mutta kuntoilen viitenä päivänä viikossa niin nälkä kasvanut :D Vaikkei sipsit ja jäätelö parasta ruokaa olekkaan.

Vierailija
15/37 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin eilen 40g sipsipussin, oli ihan riittävä. Jätsikiä syön desin kerrallaan, mutta vaan irtojäätelönä. Kotona menee varmaan pari desiä.

Vierailija
16/37 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön sipsejä kerran vuodessa, ja sillon suon itselleni koko pussin, kauhistukaa vain, te mammat. Jäätelöö menee n. 1dl viikoss.

t. 172/56

Vierailija
17/37 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh pitääkö nyt muka lähtee hakee sipsuja kun iski himo..

Vierailija
18/37 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:16"]

Mä söin eilen 40g sipsipussin, oli ihan riittävä. Jätsikiä syön desin kerrallaan, mutta vaan irtojäätelönä. Kotona menee varmaan pari desiä.

[/quote]

Jos sulla onkin pakastimessa jäätelopuikkoja, meneeko niitäkin aina monta kerralla?

Vierailija
19/37 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan sipsejä harvoin, muutamia kertoja vuodessa, sillä tiedän tasan syöväni koko pussin melkein yhdeltä istumalta. Jäätelöäkin menee 1/3- 1/2 pakettia kerralla joten kun tunnen tapani, ostan sitäkin vai pari kertaa vuodessa. Koko paketin syön takuulla pariin päivään. Juustonaksupussi+vähän suklaata ja tyhjä ilta onkin jokin aina tosi suuri palkkio jostain.

Vierailija
20/37 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipseissä tuo riittää helposti. Jäätelössä ei todellakaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän