Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** TOUKOKUUN TUHISIJAT *** sunnuntaina

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

@ruusu@: Pahoitteluni sinulle, mutta odottelen minäkin siirtoa kesäkuisiin ja sittenhän me suuntaamme kesäkuisista tuonne odotuspuolelle!!!!!!!!!!

Emik: No voi voi negasta niitä on aina niin kurja saada, pidä kuitenkin vielä toivonkipinää yllä, eihän sitä koskaan tiedä. Muussa tapauksessa niikuin @ruusu@ kin lähdetään sitten oikein ryminällä tuolta kesäkuisten puolelta odotuspuolelle!!!

Eppa79: kyllähän tuo runsas valkovuoto kuullostaa tosi hyvältä. Plussatuulia sinne+++++++++++++++++

Kettu-äiti: Onnittelut, että pystyit pysymään irti testeistä, mullakin koittaa olla sama linja, eli en testaa ennen kuin menkat on myöhässä. No tässä kierrossa olen oireettomuuden perusteella niin varma, ettei tarvetta testaukselle tule, joten kyllä on helppoa pitääkin itsensä irti rahan tuhlauksesta. plussaa puhaltelen sinnekkin+++++++++++

Marikko,levinia ja jushka: piinaillaan. Jushkan kanssa oireet ovat samat, eli oireettomuus. Levinia ja marikko olikos teillä testi sitten ens. pe, mulla sitten keskiviikon jälkeen, jos kävisi niin, ettei täti saapuisikaan.

Oma napa: Oireita ei ole ja olo on kyllä sellainen, että en taatusti ole raskaana, jotenkin vaan tiedän. Ei palella edelleenkään, enemmänkin kuuma. Ei väsytä, vaikka olen nukkunut todella huonosti ja vielä valvonut öisinkin, kun ei uni tule. Rinnat eivät ole kipeät. Ja se surullisen kuuluisa valkovuoto, rutikuivaa on, vessassa on kuin hiekkapaperilla pyyhkisi :), eli tätioiretta tuokin. Toissailtana vihloi kovaa vas. puolelta, jossa oviskivutkin olivat kp 14, en nyt muista onko aina ennen menkkoja. Ei minkäänlaista pahoinvointia ja muutaman päivän kestänyt paha maku suussa on sekin hävinnyt. Hyvää on se, että aika mukava loppukierto, ei hirveätä pms tuskaa, välillä viimeinen viikko on ollut kertakaikkiaan tuskainen kaikkien oireiden kanssa, lyhyestä pinnasta puhumattakaan.

Jushka ja Kettu-äiti: koskas testaatte? Täällä jännityksellä odotellaan!!!

t. wintergirl kp 25/28 dpo 11

Vierailija
2/16 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy heti myöntää että en ole vielä ehtinyt lukea eilistä pinoa, käyn kohta lukaisemassa sen. Ajattelin muutaman rivin naputella ensin.

Edellispäivänä olin jo melko varma että nyt taitaa olla raskaana, mutta tänään olen taas tipahtanut maan pinnalle. Ei oireen oiretta vaikka mitenkä yrittäisi etsiä. Tätiä odotan kylään tiistaina. Yksi Acon10 olisi kaapissa odottamassa ja kovasti olen vastustanut kiusausta testata. Ylihuomennahan se sitten selviää joka tapauksessa:)

Vähän on flunssan poikasta ilmassa. Kurkku on ollut kipeähkö jo muutaman päivän ja kolme yötä olen yskinyt niin että ei meinaa nukuttua saada. Esikoinen oli eilen kuumeessa joten kaitpa tauti kaikki läpi käy.

Nyt käyn lukaisemassa eilisen pinon.

Medison kp26/28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädin yllättämille ja tsemppiä ja parempaa onnea sinne kesäkuulle♥

Ja onnittelut plussanneille! Heitä olikin jo aika monta perjantain aikanakin tullut.

Eipä mulla tämän ihmeellistä.

Medison taas

Vierailija
4/16 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun kierto on vielä alussa, niin ei oikein asian tynkääkään keksi :) Tulinpahan vaan muistuttamaan olemassaolostani, ettette mua unohda ;)

Esittäytyä voisin, kun sitä joku kyseli. ELi olen 33-v opettaja, mies kemisti ja samanikäinen. Esikoispoika 01/04 ja nyt kuukausi sit vasta alettiin yrittää kakkosta. Eka kierrosta ei siis tärpännyt. Töihin palasin, kun esikoinen täytti vuoden. Kakkosen kanssa olen aikonut olla kotona ehkä vähän pitempään.

Eipä muuta. Positiivista Plussatuulta toivon kaikille :)

Koralli73 kp 6/23-32

Vierailija
5/16 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas hiljaista tänään...joko ootte testaillut ihmiset??tulkaahan nyt joku kertomaan iloisia uutisia:)

MEDISONILLE pikaista paranemista!

WINTERGIRL älä nyt vielä kuitenkaan häippäse kesäkuun pinoon vaikka tunne olis vahva ettet raskaana ole....peukutan nyt kuitenkin sulle ja kaikille joilla on tädin mahdollinen tulo nyt hyvin lähellä.

tänne ei mitään uutta edelleenkään.nyt vaan alan kohta jännittämään ja odottelemaan tädin saapumista joskus kahen viikon päästä.tunne on kyllä mullakin että hukkaan meni tämä kierros.tai sit muuten vaan en vielä lisäänny,mutta odottelua odottelua....vähän raivostuttavaa! pitäis saada muuta ajateltavaa ettei mieti koko ajan onko tärpännyt.....alkaa taas " oireita" pukkaamaan joka suunnalta ku koko ajan mietin....

no nyt mentävä,hauskaa sunnuntaita kaikille!!+++++++++:)

toymama kp17

Vierailija
6/16 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sitten kesken juhlinnan tuo täti tuli ja yllätti päivää etuajassa :(

Eli kesäkuisiin mars-mars...

-Emik kp 2

Vierailija
7/16 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuttiin tänä aamuna varsin pitkään Ukkokullan kanssa. Kaks viikkoa yksin nukkuneena ei ole parempaa tunnetta kun herätä rakkaan vierestä. Ja vielä jäädä kellottelemaan siihen sänkyyn toisen kainaloon. *rakastunut*

Pitäis tästä lähteä kuulema katsomaan telkkareita. Meillä kun on uuden telkkarin osto edessä digitv:n tulon myötä. Ukkokulta tahtoo telkkarin jossa digi on valmiina, ei mitään erillistä boksia digille. Toisaalta ihan järkevää kun tuossa pinossa on jo vahvistin ja dvd ja mikä-mahtaa-ollakaan ja kaikenlaista muutakin. Että jos yhdeltä ylimääräiseltä boksilta säästytään niin olen mukana. =)

Ajattelin samalla katsastaa mahdolliset askelmittarivalikoimat. Jos rupeis ahnehtimaan askeleita, jos se vähän pudottais noita vaakalukemia.. =/

WINTERGIRL Täällä edelleen myös täysoireettomuus. Ei sitten MITÄÄN. No sen verran eroan susta että ihan hiekkapaperilla ei tarvii pyyhkiä, jonkinnäköistä valkkaria on havaittavissa. Muttei se sentäs pöksyjä sotke. J

os nyt punahilkka ei heilahda paikalle keskiviikkoon mennessä, silloin on pakko aamulla testata kun illalla on sitten se työkaverin mökille meno. Siellä kun tulee nautittua kahvin kanssa VanaTallinnaa ja saunasiiderit ja sen sellaista, niin saan sitten rauhassa nauttia tai tyytyväisenä olla nauttimatta. Mutta uskon kyllä vakaasti että SAAN nauttia. Harmi. Joten kaks päivää tässä pitäis vielä piinailla. Ja sitten todennäköisesti vauhdilla kesäkuisiin ja sitä samaa vauhtia odotuspuolelle, eiköstäs vaan!

TSEMPPIÄ SULLEKIN!!!

MEDISON Piinailua siis sielläkin, samoilla oireettomuuksilla kuin täälläkin. Nooh, katsellaan mitä tapahtuu, eikös vaan. *tsemppihali*

TOYMAMA Sulla nyt on vielä paljonkin piinailtavaa sitten tälle kuulle. Peukutusta täältä, vaikka tunne sulla oiskin vastainen. Ei tässä paljon itselläkään testattavaa ole, fiilis on niin raskaus-vastainen ettei paljon viitti rahojaan tuhlailla.

Sama juttu, JOTAIN muuta ajateltavaa pitäis keksiä, ettei vaan koko ajan mieti kohdun tilannetta. Hmm.. olen kohtukeskeinen nainen. =) Mä kyllä aloitin 2000 palan palapelin tekemisen, sitä näpertäessä ei kyllä ehdi miettiä kohtunsa kokoa. ; )

EMIK Pahoittelut. *halitus* Uusi kierto, uudet onnet. Ja kesäkuisiin melko taatusti ollaan perässä tulossa, joten tapaamme siellä.

Joku esittelyä kyseli..

Eli meikäläinen 28vee sairaanhoitaja, mies samanikäinen insinöörinplanttu Turuust. Koira meillä on, täyttää marraskuussa 6vee tuo cockeripoika. Ei aiempia lapsia eikä yritystäkään aiemmin kuin vasta tämä päättyvä kierto. Yhdessä ollaan oltu 11 vuotta josta naimisissa nyt vuosi.

Niin ja vielä omaa napaa:

lyhyesti ja ytimekkäästi: EI MITÄÄN.

Ok, tädin tulosta ei silleen varmuutta kun pms oireet ei oo vielä jysähtäneet (mä hypin seinille pari pv ennen tätiä, ja raivostun pienimmästäkin), mut toisaalta voihan olla että pillereiden poisjättökin on vaikuttanut tähän. Tätiä taas ennakoi nenänpielifinni. Toisaalta taas tätiä ennakoivaa turvotusta ei ole vielä tullut.

Mutta mitään raskauteen viittaavaa ei siis ole.

Kesäkuisiin siirtymistä odotellessa,

Jushka, kp28

Vierailija
8/16 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kun olette jaksaneet hieman kertoa itsestänne, kiitos vaan kaikille!

Monella onkin jännät päivät lähettyvillä, kierto lopuillaan, plussaonnea siis roppakaupalla kaikille ja halit jokaiselle jonka täti on yllättänyt, se kurja kun pistää aina mielen matalaksi, mutta ei auta kuin katsella kohti tulevaa, kesäkuussa lopuillakin sitten tärppää, luotetaanko siihen?

Itselläni kierto on vasta puolivälissä, joten ei ole kovin jänniä hetkiä vielä käsillä, tai no, jännäilen ja koitan selvitellä, josko saisin oviksen bongattua =) Pitää kehitellä kaikkea jänää ajan kuluksi.

KORALLI 73: mielenkiinnosta kyselen, että mikä opettaja olet? Itse nimittäin haaveilen Suomeen paluusta ja OKL:sta, ala-asteen opettajan ammatti kiinnostaisi niin kovasti. Mutta jospa tässä nyt saisi perheen perustettua ja sitten kun palaillaan Suomeen niin olisi kunnolla aikaa opiskella, kaikki lapset olisivat jo isompia =)

Mukavaa sunnuntaita kaikille!!

Duracel kp 17

Vierailija
9/16 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emik: Pahoittelut ja iso voimahali täältä sulle! Parin viikon kuluttua on taas uutta jännitystä ilmassa. Koeta keksiä paljon muuta puuhaa ja ajateltavaa tädin ajaksi.

Wintergirl: Jos en tänään mene ostamaan testiä, niin ostan sen huomenna ja sinnittelen tiistai aamuun asti, ellei täti tule sitä ennen. Sit luulis ainakin plussan jo näkyvän, jonkinlaisena kun pari päivää jo sillon myöhässä.

Jushka: Meillä kans katsellaan ja suunnitellaan uutta telkkua. Kaik' hienoudet pitäs vissiin kai olla ja ainakin parempi kun kaverilla. On se kumma kun noiden äijien pitää aina kilpailla kaikessa.

Medison: Tiistaina sitten testaillaan!! Ellen mä hätähousu jo huomen aamulla testaile... ;-)

Me oltiin eilen niissä häissä ja oli tosi mukavat ja hauskan rennot juhlat. Hyvät safkat ja kivasti pientä ohjelmaa, tietokilpailua ja sen sellaista. Tultiin sitten klo 22 pois, hyvin meidän poitsukin jaksoi siihena asti. Bändi aloitteli toista settiä kun alettiin tehdä lähtöä ja poika autossa " mennään takaisin, tanssimaan" . Tykkää kovasti tanssia, morsiantakin tanssitti ja sit mua ja mummoa.

Eilen en oikein itseäni ehtinyt miettimään, paitsi vessassa käydessä aina jännitti mitä sieltä tulee... Vatsa ollu sekaisin ja valkovuotoa riittää. Tänään nipistelly tuohon navan alapuolelle, tädin tullessa aina alemmaksi... ehkä jos sittenkin... no koetan piinata itseeni vielä sen pari päivää. Jos huomen aamulla nega testin tekis niin se olis taas työviikko pirun huonolla mallilla.

Mitäs muille kuuluu??

-kettu-äiti kp 29/ 29 -

Vierailija
10/16 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun pahoittelut Emikille tädistä ): Mutta roppakaupalla tsemppiä seuraavaan kiertoon! Jospas sillon tärppäis. Tuntuu tässä vaiheessa iiikuisuuden pitkältä odottaa sinne mutta kohta sitä kuitenkin huomaa olevansa uudessa piinaviikossa.

Marikko, levinia wintergirl ja medison; Pidän peukut ja varpaatkin pystyssä teidän puolestanne! Eiköhän se plussa pärähdä ainakin jollekin! Toivottavasti tietenkin kaikille!!! Medisonille myös paranemisia, meillä myös flunssaillaan, eikä mitään kamalan " fantsua" ole!

Eppa79; Peukkuja myös sulle ensiviikkoa varten! Ja iso plussahenkäys sinne!!

Kettu-äiti; Joko olet uskaltanut testailla?! Oireet ainakin kuulostivat lupaavilta(jalkapohjan kutina). Jännityksellä odotamme!

Jushka; Toivottavasti yllättyisit positiivisesti ja plussaa paukahtaisi! Ihanaa kun olet saanut rakkaasi viereesi!!!

päivik11; Sullakin oireet kuulostaa aikas lupaavilta! ja kyllähän niitä raskausoireita voi tulla jo todella aikaisessakin vaiheessa. Tsemppiä!

ON; Nyt menossa kp 20 ja tähän asti olen antanut itseni uskoa että kiertoni olisi niinkin lyhyt kuin 22,(oviksen mukaan laskettuna) mutta nyt alkaa tuntua siltä että jospa se kuitenkin kaikesta huolimatta olisi lähempänä 28:aa se kierto. Koska sellainen se on koko iäni ollut niin tuskin se siitä noin roimasti olisi lyhentynyt... Jäi vaan vaivaamaan se ovis kun olin bongaavinani sen tosiaan jo kp 8!

Oireitakin vielä on, vaikka pahimmat alamahan juilimiset ja viiltelyt onkin vähentyneet niin eivät poistuneet. Kuivat päivät loppuivat eilen ja tänään on runsas valkovuoto. Testinkin tein jo, mutta negaahan se näytti. Olen silti sen verran " hullu" että meinaan tehdä testin tässä ihan joka toinen aamu sinne sunnuntaihin asti jos ei tätiä sitä ennen näy.

Mutta sen päätin että seuraavalle kierrolle en hanki testejä ennen kuin piinaviikolla. Niitä on niin vaikea säilyttää tuolla kaapissa... Miten ihmeessä voin olla tällainen!!! Mutta onpahan ensikierrossa paremmin selvillä kierron pituus ja ajattelin jos ovistakin bongailis tikuilla niin ei tarvi sitten niin paljon arvuutella.

Syitäkin löytyy miksi olen tällainen " hätähousuhermoheikkohöpsö" . Tietysti yhtenä syynä suuren suuri vauvankaipuu mutta myös se että keskimmäinen lapsistani antoi odottaa itseään yli kolme vuotta ennen kuin ilmoitti tulostaan.

Taustatietoja kyseltiin; Olen 29 vuotias sairaanhoitaja ja hoidan tällä hetkellä nuorinta (1v) kotona. Muut lapset 12 ja 7.

emilia kp 20/28???

Vierailija
11/16 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea piinailuun muille.

Kettu-äidin kanssa on samanlaista tuntemusta. Ei ainakaan ole hiekkapaperia alapäässä, valkovuotoa on runsaasti. Mutta en tiedä, pitäisikö olla vai ei olla. Mites päin se menee, jos on raskaana? Itsellä tuli tuossa aamupäivällä pahan olon aalto. Se helpotti, kun sain lounaan pöytään ja vatsaan asti. Eilen olin ihan raivona lapsille pienistäkin jutuista, joten tädin tulo alkaa olla kovinkin enteellistä. Tänään en ole huutanut kuin kerran, mutta mies on taas saanut enemmän tiuskimista osakseen. Mutta vatsaakin juimii vähän ja lämmöt edelleen korkealla. Yritän sinnitellä sinne keskiviikolle myös testaamisessa, voi olla vaikeeta, jos nää oireet on näinkin positiivisia tai mielikuvituksessani ainakin.

Juhskalle paljon samanlaisia onnellisia aamuja! Nyt sen vasta huomaa, kuinka sitä romantiikka haihtuu jonnekin, kun ei me enää heräillä tuolla tavoin. Meidän välistä aamulla löytyy useinmiten tuo meidän esikoinen. En tiedä itse, milloin on siihen yöllä livahtanut.

Esittelystä. Olen varmaan joukon seniori. Meillä on kaksi lasta, jotka molemmat on vielä pieniä. Meidän perheen pikkulapsiaika on parhaillaan menossa, joten en osaisi edes kuvitella muuta juuri nyt. Kolmas lapsi olisi siis oikein tervetullut. Tässä sitä on yli puolitoista vuotta yritetty, mutta ikä taitaa jo vaikuttaa. Keskenmeno oli 8/05. Jos ei onnista, niin olen onnellinen näistä kahdestakin. Asustamme pk-seudulla ja olemme molemmat miehen kanssa hyvissä asemissa valtion virastoissa töissä.

Lopuksi peukutuksia kaikille jälleen ! bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbd

Marikko 28/noin 30

Vierailija
12/16 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun @ruusu@ ja emik - pahoittelut tädin ilmaantumisesta! Onnea seuraavaan kiertoon!

Ketäs niitä olikaan oireettomia (kun en enää muista)...No täällä kanssa yksi kohtalotoveri lisää! :( Pieni toivon kipinä kytee, mutta olo on niin epä-raskaanaoleva, että oon kyllä jo henkisesti valmistautunut tädin tuloon ja siirtymiseen kesäkuun kasaan.

Kettu-äitillä kyllä vaikuttaa tilanne hyvältä! Ja olihan teitä muitakin. Nyt vaan niitä +++++uutisia kiitos! =)

Esittelyä: mie oon -80 syntynyt, mies -81 ja lapsi keväällä -05. P-Hämeessä asustellaan ja töissä käydään. Lapsukainen on ollut 1-vuotiaasta lähtien hoidossa. Jos (ja kun) meille toinen lapsi suodaan, niin tykkäisin kyllä sitten olla pitempääkin kotona. Valitettavasti se on raha ku ratkasee..

Omassa navassa tosiaan ei mitään raskausoireisiin viittaavaa, kp taitaa olla 24/27. Perjantaina aion testailla, jos tarvetta tulee.

Viime kierrossahan mä testasin jo kp 22 ja 24 hätäpäissäni, tällä kertaa ajattelin hillitä itteni. ;)

Nyt taitaa natiainen heräillä päikkäreiltään..

Vierailija
13/16 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaviesti, mies kun tuossa hoputtaa kauppaan lähtemään...

Eli olen aineenopettaja ja tällä hetkellä virassa yläkoulun puolella eli näiden ah-niin-ihanien-murrosikäisten paimentajana :) Kovaa hommaa on, mutta jonkunhan sen on tätäkin hommaa tehtävä. Ja on niitä hyviäkin hetkiä onneksi :) Mutta on nuo yläkoulut sellaisia sulatusuuneja, että sinne on integroitu jos jonkinnäköistä tyyppiä, joten meno on välillä aikamoista...

Alakoulun puolella varmaan on mukavempaa, vaikka ei kai sekään mitään ruusuista hommaa ole. Mutta onhan tässä ammatissa plussana myös ne pitkät lomat suotuisaan aikaan.

Tsemppiä jos päädyt opettajan uralle. Ihan hyvä ammatti se on.

Vierailija
14/16 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pikaisesti ilmoittaudun.

Kierron tässä vaiheessa ei mitään uutta kerrottavaa, nyt vaan odotellaan rauhassa seuraavat pari viikkoa. Ovis oli kaiken ymmärrykseni mukaan perjantaina, ja yritystä on jälleen riittänyt vaikka muille jakaa...

No, katsotaan mitä tuleman pitää.

Palaga kp 14/29

Vierailija
15/16 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipas tullut tekstiä päivän aikana:) vihdoinkin pääsin lukemaan.....sain pojan nukkumaan ja ite tehtyä iltahommat jne. nyt jäi aikaa lorvia koneella:)

EMIK pahoittelut tädistä:( se on sitten aina yhtä kutsumaton törkeä vieras!!tuun perässä kesäkuisiin ainakin vahva luulo niin.

JUSHKA peukutusta sulle oireista viis!!toihan kuulostaakin mukavalta ajankululta se palapeli....ei ehdi miettiä kohdun tilannetta:) tosin en taida uskaltaa kokeilla.....vois olla pojalla hauskaa tulla näpertämään, rutistelemaan ja järsimään niitä palasia:)

DURACEL meillä näyttääkin olevan sama kp menossa...jännittävää:)

KETTU-ÄITI oireita ainakin löytyy,hyvä hyvä:) kyllä sen plussan sieltä täytyy tulla!!peukutusta!!!!

EMILIA77,MARIKKO,SANNA-P,PALAGA teille kaikille paljon peukutuksia!!!+++++++++++++++ hyvin lähellä=)

täälä alkaa taas tuo oireidenmetsästys olemaan niin tavallista....en vaan kertakaikkiaan pysty olemaan miettimättä näitä vauvajuttuja! tää alkaa käymään ihan mahottomaks!!koko ajan yhtä jännitystä ilmassa..eilenkin oli koko ajan mielessä et mitähän tuola mahassa tapahtuu vai tapahtuuko mitään.....hih täytyy varmaan vielä kaivaa esiin viime odotusaikana saatu vau' kirja....siinä on niin hyvin kirjotettu het ensimmäisistä viikoista lähtien tuo vauvan kehitys:)

mulla on sitten niin ailahtelevainen mieli....ja pelko jos ei toista lasta kuulukkaan vuosiin:( no niin kai se on sitten tarkotettu,mutta toivo elää:)

nyt heipat!!ja plussat kaikille=)

Vierailija
16/16 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne nyt tää:

Tuhrua 4pv, ja tuo siten et viimenen päivä olikin jo turha tuhrupv.

Oireita on ja ei ole... Ajattelin, että jos tässä ei mitään todella kummallista tapahdu testin teen sit perjantaina. Ja noitten tuhrujenhan pitäis merkata sit ekoja menkkoja km jälkeen.

Kun en jaksa uskoo raskautumiseen... Kuitenkin ovistikut kehissä ja niittenhän, juttujen mukaan ainakin, kuuluis vähä " seota" jos olis raskautunu tai jotain...

Oireista: Kylmä/kuuma olo, lämmöt tosin aivan normaalit.( Tiedä sti milloin kuuluis mitata virallisesti, mut...) Pissarumba päivisin, mieliala jokseenkin outo?, parina päivänä (ei peräkkäisinä!) kuvottava olo.

Mut ne tissioireet.... *Puristelee ja hölskyttää* No jaa-a Ainoo ehkä mitä voi sanoo, niin nännit on herkällä päällä? Ja sivusta tökkiessä, no sattuu, mut kait muutenkin kuuluis sattua, jos väkisin yrittää kairata sormilla reikää kylkiluihin asti....

Noh, vetoja tänne!

T: Helga kp 9 tai jossain...