Miksi työttömiä paheksutaan? Itse olen masentunut kun en pääse koskaan töihin. Työtön yli 10v
Luulin, että tässä iässä olisi ainakin 10 vuotta työvuosia takana, se vakityö, omistusasunto.
No kelan pummina edelleen, kuten 15 vuotta sitten opiskeluaikana.
En ole saanut edes sitä ekaa palkkatyöpaikkaa,vaikka 2 tutkintoa.
Ajatukset itsetuhoisia. Vain lapset antaa syyn nousta aamulla.
Kommentit (71)
Joo ap. Sä olet 36v, sulla on 3 lasta. Meinasit tehdä ajankuluksi neljännen. Sulla on velkaa yms.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä kuntouttavaa työtoimintaa, itse oon tykännyt tosi paljon että päivissä on jotain muutakin kuin lapset, mutta lasten takia, yksinhuoltajuus ja erityislapsi, ei tällä hetkellä onnistu normaali työ.
Missä olet itse, mikä työ? Mulle kaikki käy, paitsi aikuisten vaipanvaihto. Ap
Ei Suomessa työnteko kannata. Ala liikkumaan, niin saat elämäsi järjestykseen ja ehkä sen kautta myös jonkun kohtuullisen työpaikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä kuntouttavaa työtoimintaa, itse oon tykännyt tosi paljon että päivissä on jotain muutakin kuin lapset, mutta lasten takia, yksinhuoltajuus ja erityislapsi, ei tällä hetkellä onnistu normaali työ.
Ai jaaha. Tähän asti sä olet ollut niin ujo ja arka, ettei mitään esiintymistä saa olla ja palkankin pitää olla tietty summa, että saat enemmän kuin tuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaaha. Tähän asti sä olet ollut niin ujo ja arka, ettei mitään esiintymistä saa olla ja palkankin pitää olla tietty summa, että saat enemmän kuin tuilla.
En ymmärrä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa työnteko kannata. Ala liikkumaan, niin saat elämäsi järjestykseen ja ehkä sen kautta myös jonkun kohtuullisen työpaikan.
Alan kävelemään aamuisin, niin saan työpaikan? Ok.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan kävelemään aamuisin, niin saan työpaikan? Ok.
Ap
Kyllä, aamukävelijöistä on monin paikoin huutava pula. Ajattele nyt jotain uudehkoa asuinaluetta, kukaan ei aamukävele missään.
Mikä imagohaitta! Aletaan kyseenalaistaa alueen turvallisuutta, asuntojen arvo laskee. Mutta pari reipasta aamukävelijää tuo ihan uutta sykettä alueelle.
Työlliset ei ymmärrä miten onnekkaita ne on elämässä, vaikka tietysti välillä uuvuttaa.
Ei ne oikeasti vaihtaisi elämäänsä työttömyyteen, ainakaan sen jälkeen kun tajuaisivat että mitään hauskaa ei voi enää ostaa ja elämä on pelkkää tylsyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkiin ampuisin itseni. Suuurin haaveni olisii saada lasi viskiä ja ase ja yksiluoti ja ampua itseeni. VÄhän aikaa ennen itsaria nauttia siitä onnellisuuden tunteeesta mikä seuraa ennen sitä.
Tämä se parasta olisi. Mutta lasten vuoksi pitää kärsiä vielä yli 16 700 päivää...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkiin ampuisin itseni. Suuurin haaveni olisii saada lasi viskiä ja ase ja yksiluoti ja ampua itseeni. VÄhän aikaa ennen itsaria nauttia siitä onnellisuuden tunteeesta mikä seuraa ennen sitä.
Tämä se parasta olisi. Mutta lasten vuoksi pitää kärsiä vielä yli 16 700 päivää...
Ap
Ei sun ap lasten takia kannata kärsiä. Ei lapset tee masentuneella äidillä mitään ja miehesikin saisi, uuden ja pirteän vaimon.
En voi jättää niitä miehelle, ei osaa pitää huolta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän oppii ja ei miehet kauaa yksin ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä on kauan yksin, luottotiedoton, neljän pienen lapsen yh isä.
Ap
Laiita krapulamättöbaari pystyyn johonkin kalliooon.
Itse masennun aina kun joudun olemaan töissä. Onneksi nyt ei taas tarvitse, vaan voi nukkua aamuisin ihan niin pitkään kuin huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä on kauan yksin, luottotiedoton, neljän pienen lapsen yh isä.
Ap
Ai teille on syntynyt vauva. Viimeksi teillä oli 3 pientä lasta.
No vissiin järjestelmä haluaa, että työttömiä paheksutaan. Miksi sairaita työttömiä ei päästetä työkyvyttömyyseläkkeelle, vaikka lääkärinlausunnoissa todetaan työkyvyttömyys. Ai niin, rahan takia.
Tsemppiä ap! Toivottavasti saat töitä ja apua. Itsekin työtön ja tiedän miten se masentaa mutta ei se matalapalkka-alalla työskentelykään ole niin kivaa...