Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työttömiä paheksutaan? Itse olen masentunut kun en pääse koskaan töihin. Työtön yli 10v

Vierailija
30.07.2021 |

Luulin, että tässä iässä olisi ainakin 10 vuotta työvuosia takana, se vakityö, omistusasunto.

No kelan pummina edelleen, kuten 15 vuotta sitten opiskeluaikana.
En ole saanut edes sitä ekaa palkkatyöpaikkaa,vaikka 2 tutkintoa.

Ajatukset itsetuhoisia. Vain lapset antaa syyn nousta aamulla.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kuntouttavaa työtoimintaa, itse oon tykännyt tosi paljon että päivissä on jotain muutakin kuin lapset, mutta lasten takia, yksinhuoltajuus ja erityislapsi, ei tällä hetkellä onnistu normaali työ.

Vierailija
2/71 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ap. Sä olet 36v, sulla on 3 lasta. Meinasit tehdä ajankuluksi neljännen. Sulla on velkaa yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä kuntouttavaa työtoimintaa, itse oon tykännyt tosi paljon että päivissä on jotain muutakin kuin lapset, mutta lasten takia, yksinhuoltajuus ja erityislapsi, ei tällä hetkellä onnistu normaali työ.

Missä olet itse, mikä työ? Mulle kaikki käy, paitsi aikuisten vaipanvaihto. Ap

Vierailija
4/71 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa työnteko kannata. Ala liikkumaan, niin saat elämäsi järjestykseen ja ehkä sen kautta myös jonkun kohtuullisen työpaikan.

Vierailija
5/71 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaaha. Tähän asti sä olet ollut niin ujo ja arka, ettei mitään esiintymistä saa olla ja palkankin pitää olla tietty summa, että saat enemmän kuin tuilla.

Vierailija
6/71 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt TAAS tätä.

Vierailija
7/71 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaaha. Tähän asti sä olet ollut niin ujo ja arka, ettei mitään esiintymistä saa olla ja palkankin pitää olla tietty summa, että saat enemmän kuin tuilla.

En ymmärrä. Ap

Vierailija
8/71 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomessa työnteko kannata. Ala liikkumaan, niin saat elämäsi järjestykseen ja ehkä sen kautta myös jonkun kohtuullisen työpaikan.

Alan kävelemään aamuisin, niin saan työpaikan? Ok.

Ap

Vierailija
9/71 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alan kävelemään aamuisin, niin saan työpaikan? Ok.

Ap

Kyllä, aamukävelijöistä on monin paikoin huutava pula. Ajattele nyt jotain uudehkoa asuinaluetta, kukaan ei aamukävele missään.

Mikä imagohaitta! Aletaan kyseenalaistaa alueen turvallisuutta, asuntojen arvo laskee. Mutta pari reipasta aamukävelijää tuo ihan uutta sykettä alueelle.

Vierailija
10/71 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työlliset ei ymmärrä miten onnekkaita ne on elämässä, vaikka tietysti välillä uuvuttaa.

Ei ne oikeasti vaihtaisi elämäänsä työttömyyteen, ainakaan sen jälkeen kun tajuaisivat että mitään hauskaa ei voi enää ostaa ja elämä on pelkkää tylsyyttä.

Vierailija
11/71 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkiin ampuisin itseni. Suuurin haaveni olisii saada lasi viskiä ja ase ja yksiluoti ja ampua itseeni. VÄhän aikaa ennen itsaria nauttia siitä onnellisuuden tunteeesta mikä seuraa ennen sitä.

Tämä se parasta olisi. Mutta lasten vuoksi pitää kärsiä vielä yli 16 700 päivää...

Ap

Vierailija
12/71 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkiin ampuisin itseni. Suuurin haaveni olisii saada lasi viskiä ja ase ja yksiluoti ja ampua itseeni. VÄhän aikaa ennen itsaria nauttia siitä onnellisuuden tunteeesta mikä seuraa ennen sitä.

Tämä se parasta olisi. Mutta lasten vuoksi pitää kärsiä vielä yli 16 700 päivää...

Ap

Ei sun ap lasten takia kannata kärsiä. Ei lapset tee masentuneella äidillä mitään ja miehesikin saisi, uuden ja pirteän vaimon.

Vierailija
13/71 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi jättää niitä miehelle, ei osaa pitää huolta. Ap

Vierailija
14/71 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän oppii ja ei miehet kauaa yksin ole.

Vierailija
15/71 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä on kauan yksin, luottotiedoton, neljän pienen lapsen yh isä.

Ap

Vierailija
16/71 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiita krapulamättöbaari pystyyn johonkin kalliooon.

Vierailija
17/71 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse masennun aina kun joudun olemaan töissä. Onneksi nyt ei taas tarvitse, vaan voi nukkua aamuisin ihan niin pitkään kuin huvittaa.

Vierailija
18/71 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä on kauan yksin, luottotiedoton, neljän pienen lapsen yh isä.

Ap

Ai teille on syntynyt vauva. Viimeksi teillä oli 3 pientä lasta.

Vierailija
19/71 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vissiin järjestelmä haluaa, että työttömiä paheksutaan. Miksi sairaita työttömiä ei päästetä työkyvyttömyyseläkkeelle, vaikka lääkärinlausunnoissa todetaan työkyvyttömyys. Ai niin, rahan takia.

Vierailija
20/71 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Toivottavasti saat töitä ja apua. Itsekin työtön ja tiedän miten se masentaa mutta ei se matalapalkka-alalla työskentelykään ole niin kivaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi