Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia ja vinkkejä miten päästä eroon (oikeasti) narsistisesta poikaystävästä

Vierailija
30.07.2021 |

Lyhyesti sanottuna, hän on muuttunut erittäin ailahtelevaiseksi ja "räjähdysherkäksi". Kaikki on aina, jonkun muun syytä. Esimerkkinä, eilen hänen aurinkolasit tipahtivat kaahaamisensa johdosta (olin jo tästä huomauttanut) jonnekin penkkien alle.

Perille päästyämme (tuttujen mökille) ihmisten tullessa meitä vastaan tervehtimään hän vain huusi, karjui ja möykkäsi miten "sairaan tyhmä auto, vXXXu mikä muotoilu, tahalleen suunniteltu tällaiseksi !" Ei tervehtinyt, ei rauhoittunut vaan jatkoi minulle huutamista "mitä sinäkin tollo siinä vain seisot paikoillasi?? Minun kalliit aurinkolasit kenties rikki tämän kotteron takia"

En jaksa edes kertoa miten päivä ja ilta jatkui... ero ainoa vaihtoehto, mutta miten ? Sanoi jo illalla, että saattaa tehdä kissalle jotain jos eron haluan.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika.

Vierailija
2/47 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai unohdin kertoa, että lähdimme matkaan minun autolla, kun ei halua ajaa kilometriä omaansa vaan "säästää" autoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jätä se sika.

Kyllä, mutta kysymykseni kuului miten ?

En tiedä, mutta pelkään häntä, tiedä mitä tekee, miten vainoaa... voi olla että ei mitenkään, mutta pelottaa, jotenkin sellainen tunne.

Vierailija
4/47 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla jokin muu luonnehäiriö tai psyykkinen sairaus. Ei mulle tuu noista narsismi mieleen.

Vierailija
5/47 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ja äkkiä.

Vierailija
6/47 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tollainen mies.

Esimerkiksi kaupassa myyjä tulee auttamaan paidan ostossa. ”Mikä on kokosi?” Mies vastaa: ”L taitaa olla”.

Myyjä antaa toiveiden mukaisen paidan L-koon, eikä mies jaksa kokeilla.

Kotona huomaa, että paita on liian pieni, ja alkaa huutaa: ”se k*sipää myyjä möi mulle liian pienen paidan! Ihan tahallaan!” Parhaana päivänä sanoo menevänsä vetämään turpaan.

Ei ole narsisti, vaan henkiseen väkivaltaan taipuvainen, lapsuudessaan häiriintynyt yksilö.

Erosin jo kerran, mutta koska manipuloi ja uhkailee ja kiristää, palasin suhteeseen. Olen hyvin onneton.

Vinkkejä otetaan vastaan.

Eri

Vierailija
7/47 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla jokin muu luonnehäiriö tai psyykkinen sairaus. Ei mulle tuu noista narsismi mieleen.

No kyllä tulee. Muiden syyttely. Raivoaminen ja impulssikontrollin puuttuminen. Narsistit myös ovat empatiakyvyttömiä ja esim. saattavat kiduttaa eläimiä.

Vie kissasi jonnekin turvaan ja valmistele ero etukäteen mahdollisimman pitkälle.

Vierailija
8/47 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jätä se sika.

Kyllä, mutta kysymykseni kuului miten ?

En tiedä, mutta pelkään häntä, tiedä mitä tekee, miten vainoaa... voi olla että ei mitenkään, mutta pelottaa, jotenkin sellainen tunne.

Kuuntele sisäistä vaistoasi. Voi hyvinkin tehdä jotain sinulle tai kissallesi.

Vierailija
9/47 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten erota? Vaikea antaa yksityiskohtaisia ohjeita, kun et anna tarkempia taustatietoja. Hanki itsellesi ainakin tukihenkilö tai mielummin useampia, joille kerrot tilanteestasi ja peloistasi ja jotka voivat olla turvaamassa kulkuasi tai olla mukanasi, mikäli joudut hakemaan esim. tavaroitasi.

Muuta pois, äläkä enää tapaa miestä, etkä vastaa mihinkään hänen viesteihinsä. Sinun ei tarvitse miellyttää häntä millään tavalla. Pelasta vain nyt itsesi tuosta suhteesta ja pidä tiukasti kiinni rajoistasi. Jos olet oikeasti vaarassa fyysisesti, niin yritä vältellä tilanteita, joissa hän voi sinua vainota. Muista kertoa kaikille mahdollisille tutuille tilanteestasi, että pelkäät miestä ja haluat eroon hänestä. Voit soittaa myös naisten turvakotiin, lyömättömään linjaan ja mitä kaikkia auttavia puhelimia nyt onkaan olemassa. Selviää varmasti googlaamalla. Sieltä osaavat neuvoa enemmän.

Vierailija
10/47 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita tilanteita. Muutto hyvin kauas. Asianajajalta sisäinen lähestymiskielto samaan osoitteeseen.

Vierailija
11/47 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että olet pannut mustan miehen kanssa.

Vierailija
12/47 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä tulee. Muiden syyttely. Raivoaminen ja impulssikontrollin puuttuminen. Narsistit myös ovat empatiakyvyttömiä ja esim. saattavat kiduttaa eläimiä.

Vie kissasi jonnekin turvaan ja valmistele ero etukäteen mahdollisimman pitkälle.

Juuri näin. Itse erosin aikoinaan avoliitosta niin, että kannoin salaa etukäteen vähitellen tavaroitani lapsuudenkotiini ja lopullisen muuton tein vanhempieni kanssa, jolloin mies ei kehdannut alkaa riehumaan. Oli kyllä myöhemmin käynyt yöllä lapsuudenkotini ovella haukkumassa minua. Itse en tuolloin asunut enää kotona. Vie kissa ensin turvaan jollekin tutulle tai vaikka hetkeksi esim. löytöeläintaloon, kunnes löydät oman asunnon. Muuta mahdollisimman kauas, jos pelkäät väkivaltaa.

Vierailija
13/47 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tosiaan narsistista kyse. Materia on narsistille ihmisiä paljon tärkeämpää ja itkupotkuraivarit ihan normaalia vaikka koko suvun tai kaupungin nähden.

Narsistista pääsee lopullisesti eroon vasta kun narsisti niin päättää. Ei kannata enää yhtään myötäillä tai rauhoitella narsistia, vaan antaa tämän raivota ihan täydellä höyryllä, kunhan on valmiina juoksemaan karkuun. Kannattaa esittää typerää, tyhmää ja tylsää mutta samaan aikaan olla uskomatta yhtään mitään, mitä narsisti sanoo. Narsisti valehtelee ja manipuloi paljon, koska hänelle tärkeintä on itsensä korottaminen ja ylentäminen muiden yläpuolelle. Ei kannata enää meikata eikä laittautua ainakaan narsistin takia, niin kohta hän jättää ja etsii uuden, "paremman". Sitten vaan korkkaat shampanjan ja juhlit.

Vierailija
14/47 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi narsisti. Lähde äkkiä! Vie kissa perheellesi hoitoon siksi aikaa että tilanne ohi. Tavarat haet ystävien kanssa, niin että mukana miehiä ja et kerro uutta osoitetta hänelle (turvakielto ensin voimaan maistraatista).

Todennäköisesti hän ei kuitenkaan tule sinulle mitään tekemään eikä kissallesi, koska nämä narsistit ovat munattomia luusereita jotka yleensä vaan riehuu ja karjuu ilman tekoja, mutta saavat pelkäämään kyllä niitä tekoja.

Erikseen ovat sellaiset narsistit, jotka myös väkivaltaisia fyysisesti.

Neuvoni: lähde heti ❤️

Vierailija
15/47 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika mikä sika!

Vierailija
16/47 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei käy kateeks. Kannattaisko kysyä miksi on alkanut toimia noin? 

Vierailija
17/47 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös ajaa miestä kauemmaksi muuttumalla harmaaksi kiveksi. Eli olet joka asiaan neutraali ja mielenkiinnoton. Kun mies huomaa ettei saa energiaa imettyä sinusta tunteidesi kautta (pelko, ahdistus, jne.) alkaa etsiä itselleen uutta naista. Kun mies huutaa ja levittää ympärilleen pelkoa sekä ahdistusta, olet vaan hiljaa ihankuin et tuntisi mitään. Olet vaan että jaa-a, onpas tänään viileä päivä, menisinkö kauppaan ostamaan foliopaperia. Kun pelottelu ei toimi niin etsii uuden uhrin.

Vierailija
18/47 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnihalit😇 kyl se siit.

Vierailija
19/47 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkään naisia syyllistämättä, niin jotenkin on hassua miten nuo jopa väkivaltaiset aikuisvauvat kyllä tuntuu saavan seuraa. Tinderissäkin hameväki hakee usein jotain, joka "vie jalat alta". Kun ei ole omaatuntoa, osaa näköjään mahtailla niin, että naisilta saa ne jalat alta vietyä. Sitten kohta pitääkin alkaa kissaa etsiä mikroaaltouunista...

Vierailija
20/47 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin pitäisi tietää kumman luona asutte? Yhteinen, miehen vai sinun kämppä? Vuokra vai oma?Onko lähistöllä turvakotia? Kuinka paljon asunnossa on sinun omaisuutta? Kissalle hoitopaikka? Auto ilmeisesti sinun, sillä pääsee jo pitkälle. Turvakoti on se paikka minne pääset turvaan ainakin, jos ketään muuta ei ole. Lähteähän sinun täytyy, mutta helpompaahan se on, jos ette omista asuntoa yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi