Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita suhteista/narsistimiehistä näin ajattelevia?

Vierailija
12.08.2014 |

Itse en halua enää suhteeseen/seurustella, monenkin eri syyn takia. Ärsyttää etenkin narsistimiehet ja pelkään tapaavani lisää samanlaisia:

1. Inhottaa jos mies ehdottaa seksiä jo ekoilla treffeillä, muutamakin exä teki näin ja vaikka en suostunut niin haukkumiset tuli jälkeenpäin. Yhden exäni mielestä nainen on liian helppo jos antaa heti ja sittenkin on liian helppo, jos ei anna heti. Tämä vaikutti itsetuntooni ja siihen ettei mikään kumminkaan ole koskaan hyvin ja jotkut miehet tekevät naisesta kaikin tavoin syypään. Silloin tuntuu että on ihan sama mitä tekee tai ei tee, kun on kumminkin aina "väärässä."

2. Itse olen aina tehnyt melko selväksi heti mitä haen ja mitä en, olen kumminkin jälkeenpäin oppinut että kaikki täytyy ilmeisesti heti sanoa että mitä hakee ja mitä ei. En esimerkiksi tiennyt että täytyy heti alussa kertoa etten hae kolmenkimppaa tai muuta "erikoisempaa". Enkä tiennyt sitäkään että täytyisi ottaa selville käykö mies huorissa vai ei. Kerran kuvittelin seurustelevani akateemisesti kouluttautuneen fiksun miehen kanssa (sitä hän olikin mutta oli myös paljon muutakin). Sitten hän yks kaks vähensi yhteydenpitoa, käyttäytyi muutenkin oudosti ja ehdotti että haluaisi minun lisäkseni myös kaksi muuta naista eli kimppakivaa johon en suostunut. Alkoi tuntua siltä etten riittänyt vaan olisi pitänyt olla kaikkea enemmän. Myöhemmin selvisi että mies kävi myös maksullisissa huorissa ja nyt hän jatkaa elämäänsä tuolla tavoin ilman suhdetta.

3. Äärimmäinen mustasukkaisuus, tämä piirre ihmisissä kuvottaa minua. Ymmärrän kyllä tavallisen mustasukkaisuuden, lasken tavallisiksi piirteiksi sen jos silloin tällöin kyselee toisen menoja ja on kiinnostunut siitä millaisia ystäviä kumppanilla on. Sen sijaan äärimmäiseksi mustasukkaisuudeksi lasken sen jos kumppani pyrkii kaikin tavoin rajoittamaan toisen elämää niin että toista ahdistaa. Olen kokenut sen niin että on koko ajan kyselty menemisiäni, vaikka en edes ole bilettäjätyyppinen ihminen. Jotkut miehet joita olen vain tapaillut kahvilassa enkä edennyt sen pidemmälle ovat soitelleet koko ajan, en pidä siitä jos joku soittaa kymmenen kertaa päivässä ja kyselee tarkasti päivän menemiset, teot ja kenen kanssa olit, kenen kanssa olit! Tämä on ahdistanut minua joka kerta. Silloin kun pidin vielä fb profiilia yksi existäni katsoi todella tarkasti profiiliani ja jos lisäsin sinne vaikkapa musiikkia niin exä alkoi kysymään kuka on lähettänyt minulle ne laulut ja väitti etten olisi voinut niitä muuten löytää ja sitten asia kääntyi niin että minä olin kuulemma "pettäjä".

4. Tunnen itseni jälkeenpäin tyhmäksi jos suostun suhteeseen joka päättyy ja paljastuu että mies on edellämainitusti käyttäytyvä. Sitten kun en seurustele en tunne itseäni tyhmäksi ja voin paljon paremmin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla