Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä ystäväni alkoi seurustella- en ymmärrä omia tunteitani!

Vierailija
03.08.2014 |

Olimme pitkään kummatkin huonoissa parisuhteissa,olimme toistemme tukipilarit ja yhdessä pääsimme eroon,kumpikin aikanamme näistä huonoista suhteista. Olimme myös pitkään sinkkuina kummatkin,tai ystäväni sähläsi exän kanssa on off,mutta se nyt tiesi ettei siitä mitään tulisi. Nyt minä olen edelleen sinkuuna ja kaverini löysi elämänsä rakkauden. Mua ärsyttää tämä. En jaksaisi/haluaisi kuunnella hehkutuksia miehestä. En haluaisi tavata häntä. Ärsyttää katsella pusuttelu kuvia fb:ssä. Mikä mua vaivaa. Olenko mustasukkainen ystävästäni? Totuin pitkään siihen,että olemme kuin siskokset ja kummalakaan ei ollut toimivaa parisuhdetta. Tietysti haluan hyvää ja parasta ystävälleni,ehkä tuntuu että olen jäänyt jälkeen. Vaikka toisaala,minä olen saavuttanut monia muita asioita erojen jälkeen mitä ystäväni taas ei ole. mitä tehdä? nyt olen ottanut hieman etäisyyttä ystävääni,enkä käy fb;ssä hetkeen. en halua menettää ystävääni tämän takia ja mieskin vaikuttaa oikein mukavalle. Pitäisikö mun vain rohkeasti tutustua mieheenkin?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla