Papukaijamerkki sille joka arvaa painoni.
Ei tarvi sitten haukkua, tiedän vikani. Mutta ihan mielenkiinnosta, jos olet itse hoikka osaatko arvioida minun painoni oikein?
Kommentit (126)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 01:14"]
Onnea, sulla on sirommat nilkat kuin mulla vaikka mä painan puolet vähemmän kuin sinä.
[/quote]
Kiitos, jotaki lohtua, tosin mulla on varmaan käsivarsi paksumpi ku sulla reisi :)
ap
Ei ole sun käsivarsi paksumpi, mulla on lihaksikkaat reidet, ei mitkään tikut. Pohkeet on tanakat ja nilkat turpoo näin kesällä.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 01:17"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 01:08"]
Tyttären blogia olisi kiva seurata!! Uskallatteko kertoa sen?
Terveisin toinen ulkomailla elävä
ps.alkuperäänen pohojalaanen. Prökkevä kuva, täytyy vaan ihaalla!! :)
[/quote]
Pitää kysyä likalta, ei se oo vielä palio mitää sinne laittanu, ku vasta muutaman päivän ollu.
ap
[/quote]
Onko sulla mitään sähköpostiosoitetta minkä voisit julkaista täällä? Voisin laittaa yksityistä viestiä ja kysellä blogista. Muutenkin mielelläni auttaisin jos muuttajalla olisi kysyttävää ja tarvetta purkaa tätä välillä aika rasittavaa ulkomailla asumista :)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:55"]Voi näytät mukavalta ihmiseltä:)
[/quote]
Tämä oli minunkin ensimmäinen ajatukseni :) Painosta en osaa sanoa mitään, mutta näytät noin 30-35-vuotiaalta.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 01:36"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:55"]Voi näytät mukavalta ihmiseltä:)
[/quote]
Tämä oli minunkin ensimmäinen ajatukseni :) Painosta en osaa sanoa mitään, mutta näytät noin 30-35-vuotiaalta.
[/quote]
Kiitos! Nyt alkaa olla väsy, ja tulee taas näitä mun kummia yöllisiä ajatuksia, jotka liittyy tähän lihavuuteenkin ;onko teillä mielessä itsestänne juuri se sama kuva kuin mikä peilistä tai vaikka valokuvasta näkyy? Mulla ei. Mä en tiedä johtuuko se siitä että mulla on lapsena ollut pitkät vaaleat hiukset, että olen aikuisuuden ollut niin eri näköinen kuin lapsena, mutta jotenkin mä en tunne itseäni sen näköiseksi kun miltä mä näytän. Kun mä näen unta, niin en mä ole esimerkiksi yleensä lihava siinä unessa, en välttämättä laihakaan, voihan se olla että ei unessa ei kukaan voi "nähdä" itseään minkäänlaisena.
Minä en näytä siltä miltä näytän, sisäisesti, mutta silti mä en oikein osaa sanoa miltä mä sitten näytän omassa mielessäni. Kuulemma sellaisilla jotka laihduttaa tosi paljon on vaikeuksia yhdistää itseään henkisesti siihen uuteen hoikkaan kroppaan, niin kai se on vähän toisinpäinkin. Minä kun aloin lihoa nuorena kun muutin omilleni, ja elämä oli aika hankalaa, ehkä mulla on jäänyt joku kehitysvaihe väliin, vaikka olenkin aina tuntenut itseni aikuiseksi. Joku mun päässä on vialla kun lohdutan itseäni syömällä hyvää, mulla on täysin kieroutunut suhde ruokaan, mä en syö sen takia että on nälkä, ja pitää tankata, vaan mä syön vaan siksi että tulisi hyvä mieli.
Joku sanoi tuolla ylempänä, että ei usko että mä olen siinä kuvassa, ja mä kysyin että kuka siinä sitten on. Onhan siinä minä, mutta silti tuntuu että kuka hitto tuo keski-ikäinen tantta on, mä olen ollut 20 vuotta äiti, ja silti välillä kun joku sanoo että äiti, niin odotan että mun äiti vastaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 01:08"]
Tyttären blogia olisi kiva seurata!! Uskallatteko kertoa sen?
Terveisin toinen ulkomailla elävä
ps.alkuperäänen pohojalaanen. Prökkevä kuva, täytyy vaan ihaalla!! :)
[/quote]
Pitää kysyä likalta, ei se oo vielä palio mitää sinne laittanu, ku vasta muutaman päivän ollu.
ap