Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Papukaijamerkki sille joka arvaa painoni.

Vierailija
12.08.2014 |

http://aijaa.com/K7Q4gs

Ei tarvi sitten haukkua, tiedän vikani. Mutta ihan mielenkiinnosta, jos olet itse hoikka osaatko arvioida minun painoni oikein?

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

135kg?

Vierailija
82/126 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:35"]

Oho, luulin että lapsenlapsen ylppärit. +50 olisin veikannut :D

[/quote]

Siinä kuvas on alunperin äitee (59v.) mun toisella puolella, mutta se häpiää itteensä ettei antanu FB:hinkää kuvaansa laittaa, pitääkö mun ny iesuksen tähäre laittaa senki kuva, että saisit tiirata kuka on muori, kuka äitee ja kuka tytär? :D Mutta toisaalta, kyllä musta on tuntunu jo 20 vuotta että mä otan äitejä kiinni, se on aina vaan nelikymppinen ja mä vaan vanhenen.

ap

Vierailija
84/126 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko mummomainen

Vierailija
85/126 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:41"]

Mekko mummomainen

[/quote]

No ei oo mun äiteellä ikinä tuommosta, eikä ollu mummavainaallakaa tyllimekkoja :) Mä tykkään tuosta, ensinnäki siinä on kukkia, siinä on pinkkiä ja punasta, ja sitä tylliä helmas ja mikä parasta, mahtuu päälle. Ei tosin istu niin hyvin kuin voisi, mutta kaikkea ei voi saada. Tytär kyllä sanoi että ei olisi tarvinnu päätä värjätä pinkiksi sen juhliin. Mitäs mieltä oot, olisko pitäny laittaa vähä meikkiä naamaan? En keriinny, enkä jaksanu, oon tullu siinäki laiskaksi.

ap

Vierailija
86/126 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on luvattu työpaikka, enää siitä kiinni että myöntävät työllistämistuen, enkä tiedä miksi eivät myöntäisi, joten meikäläinen voi piankin "joutua" töihin ensimmäisen kerran 5,5 vuoteen. Pojat odottaa pääsyä päiväkotiin jo innokkaana, ja minä olen jo laskeskellut että paljonko enemmän tulisi rahaa, siitä kun on 6 vuotta kun on saanut yli tonnia käteen kuukaudessa. Oon myös suunnitellu sitä, että jospa sitä nyt olisi tilaisuus alkaa syömään oikein, ja alkaisi terveys kohentua. Joskus tännekin palstalle hyviä uutisia.

ap

Vierailija
87/126 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin töihin! Ja tänä talvena ei ole painokaan noussut kuten yleensä. On tullut vähän enemmän liikuttua kun on töissä, vaikka tuo pimeys on ollut ihan järkyttävää tänä talvena. Vapaaehtoisesti en kyllä yleensä talvella ulos mene.

ap

Vierailija
88/126 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veikkaus 115 kg, voipi tietty ol vähemmänki. Hirvee vaikeet arvioida ku ite oon nii pitkä, et mul saa painoo ol aika paljonki enneku näytän lihavalt

Vierailija
89/126 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painon arvasin melkein oikein n. 135kg. Olen itse myös ylipainoinen joten jotain vertailupohjaa oli ja käytin varsinkin sun käsivartta painon arvioimisessa. Itse olen painavimmillani painanut 122kg nyt 25 kg vähemmän.

Iäksi arvioin 40 jommalla kummalla puolella.

Vierailija
90/126 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:48"]

Painon arvasin melkein oikein n. 135kg. Olen itse myös ylipainoinen joten jotain vertailupohjaa oli ja käytin varsinkin sun käsivartta painon arvioimisessa. Itse olen painavimmillani painanut 122kg nyt 25 kg vähemmän.

[/quote]

Voi kun minäkin pääisisin joskus vielä alle sadan, sitte voisin jopa ottaa tatuoinnin saavutuksen merkiksi, vaikka käytännössä ei tähän nahkaan varmaan paljo kannata piirrellä... ja ottais se liika kipiää.

ap

Vierailija
91/126 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v ja 145kg.

Vierailija
92/126 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 155

Vierailija
93/126 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:48"]

[/quote]

Voi kun minäkin pääisisin joskus vielä alle sadan, sitte voisin jopa ottaa tatuoinnin saavutuksen merkiksi, vaikka käytännössä ei tähän nahkaan varmaan paljo kannata piirrellä... ja ottais se liika kipiää.

ap

[/quote]

En itse uskonut pystyväni laihtumaan. Jos minä pystyn siihen niin pystyvät kaikki muutkin :)

Pitää lopettaa jokapäiväinen herkuttelu, vähentää annoskokoja, juoda runsaasti vettä (itse juon n. 3l vuorokaudessa) sekä liikkua omissa rajoissa aloittamalla esimerkiksi uinnilla.

Vierailija
94/126 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on sun kuva!

Vierailija
95/126 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 20:39"]Ok, painan tuossa arviolta 138kg, kilo suuntaan tai toiseen, eli aika moni arvasi oikein, ja vain yksi veikkasi enemmän. Talvella painoin jo melkein 140kg, ja nyt kesällä paino tippunut ja painan 132 ja risat, mulla paino kyllä vaihtelee tosi paljon, mutta talvella nousee ja kesällä laskee. Vaatekoko n. 56. Mekon ostin ellokselta, suurin koko mitä oli, ja iloinen ylläri että mahtui päälle, jos olisin hoikka pitäisin kauniita mekkoja joka päivä. Silloin kuin olin nuori ja friksevä, häpesin itseäni että olen ruma ja läski, nyt kun saisi sen kropan takaisin pyörtyisin onnesta :)

Ensi kuussa täytän 40, joten yksi arvasi ihan oikein, ja monet arvelivat minua hyvinkin nuoreksi, se auttaa kummasti tähän kauheaan ikäkriisiin joka uhkaa iskeä :)

Tämä koe on siitä mielenkiintoinen, että monet veikkaavat että näin sairaaloisen lihava on jotain satakiloinen, se selittää sitä miksi satakiloiset, joista monet näyttävät ihan ihmismäisiltä, loukkaantuvat kun tälläisiä tynnyreitä sanotaan satakiloisiksi valaiksi. Kyllä minäkin olin vielä suht ok siinä sadan kilon liepeillä, mutta nyt tuntee itsessään nämä kilot joita kantaa, että niitä on selvästi liikaa, ja näitä on tullut kanniskeltua jo vuosikymmen, en todellakaan ole nuori enää.

Kiitos kaikille osallistujille, ja suuri kiitos kehuista, niitä ei kovin usein kuule, varsinkin se että joku sanoi jalkojani ja nilkkojani hoikiksi (muuhun kroppaan nähden) oli todella ihanaa. Laittakaa muutkin kuva jos uskallatte, minä voisin yrittää myös veikkailla, luulen että olen siinä aika hyvä kun olen itse painanut kaikkea 60kg ja 140kg väliltä aikuisiällä.

ap

[/quote]olin ihan vaa että oot 32!!! Niinkuin joku jo veikkasikin! Oletpa nuoren näköinen:)

Vierailija
96/126 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 20:39"]Ok, painan tuossa arviolta 138kg, kilo suuntaan tai toiseen, eli aika moni arvasi oikein, ja vain yksi veikkasi enemmän. Talvella painoin jo melkein 140kg, ja nyt kesällä paino tippunut ja painan 132 ja risat, mulla paino kyllä vaihtelee tosi paljon, mutta talvella nousee ja kesällä laskee. Vaatekoko n. 56. Mekon ostin ellokselta, suurin koko mitä oli, ja iloinen ylläri että mahtui päälle, jos olisin hoikka pitäisin kauniita mekkoja joka päivä. Silloin kuin olin nuori ja friksevä, häpesin itseäni että olen ruma ja läski, nyt kun saisi sen kropan takaisin pyörtyisin onnesta :)

Ensi kuussa täytän 40, joten yksi arvasi ihan oikein, ja monet arvelivat minua hyvinkin nuoreksi, se auttaa kummasti tähän kauheaan ikäkriisiin joka uhkaa iskeä :)

Tämä koe on siitä mielenkiintoinen, että monet veikkaavat että näin sairaaloisen lihava on jotain satakiloinen, se selittää sitä miksi satakiloiset, joista monet näyttävät ihan ihmismäisiltä, loukkaantuvat kun tälläisiä tynnyreitä sanotaan satakiloisiksi valaiksi. Kyllä minäkin olin vielä suht ok siinä sadan kilon liepeillä, mutta nyt tuntee itsessään nämä kilot joita kantaa, että niitä on selvästi liikaa, ja näitä on tullut kanniskeltua jo vuosikymmen, en todellakaan ole nuori enää.

Kiitos kaikille osallistujille, ja suuri kiitos kehuista, niitä ei kovin usein kuule, varsinkin se että joku sanoi jalkojani ja nilkkojani hoikiksi (muuhun kroppaan nähden) oli todella ihanaa. Laittakaa muutkin kuva jos uskallatte, minä voisin yrittää myös veikkailla, luulen että olen siinä aika hyvä kun olen itse painanut kaikkea 60kg ja 140kg väliltä aikuisiällä.

ap

[/quote]olin ihan vaa että oot 32!!! Niinkuin joku jo veikkasikin! Oletpa nuoren näköinen:)

[/quote]varma*

Vierailija
97/126 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on vain numeroita :)

Vierailija
98/126 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Joo, nuoruus on katsojan silmässä tai jotain :) Se on se läski joka pitää nahaan tiukalla. Ei mulla oikeestaan ryppyjä ole, mutta ei oo iho enää niinku nuorena, eikä oo harmaita hiuksis, muuten vaan on ruma oma väri. Systerillä oli harmaita jo kuulemma kolmekymppisenä, sillä kun on ihan tummanruskeet hiukset.

ap

Vierailija
99/126 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:03"]

En usko että on sun kuva!

[/quote]

Mikset? Kenen se sitten on?

ap

Vierailija
100/126 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:01"]

Minä olisin arvannut painosi 125kg. Eräs ystäväni painoi 135kg lihavimmillaan ja minusta hän näytti isommalta. Tuo havaintosi siitä, että 100kg on joku supervalas on hyvä. Toki 100kg on naiselle kova paino, mutta sillä painolla voi mahtua vielä niukin naukin normaalin malliston vaatteisiinkin.

[/quote]Painoin raskauden jälkeen melkein 100 kg mutta koska olen pitkä niin olin vielä lähes normaalipainoinen, käytin ihan samoja vaatteita kuin nyt parikyt kiloa hoikempana täysin normaalipainoisena. Vaatteet ei ole vaihtunut ollenkaan enkä mikään läski ollut 100 kiloisena. Vain lyhyt voi luulla että satakiloinen on läski.