Papukaijamerkki sille joka arvaa painoni.
Ei tarvi sitten haukkua, tiedän vikani. Mutta ihan mielenkiinnosta, jos olet itse hoikka osaatko arvioida minun painoni oikein?
Kommentit (126)
Mä oisin kyllä veikannut sun olevan lähempänä 25 kuin 35 :D..
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 21:56"]:) Vaikutat hyvältä tyypiltä!
[/quote]
Heh, epäilen että saisin tällaisia kommentteja jos tekisin samanlaisen ketjun itsestäni, vaikka oikeassa elämässä mua kyllä hyvänä tyyppinä pidetään! :D
Nimim. 170cm/54kg nätti blondi
[/quote]
Niin katsos kun ap;n persoonallisuutta on arvioitu hänen TEKSTINSÄ perusteella, ei kuvan. En saa tuosta sinun kieltämättä lyhyestä tekstistäsi hirveän hersyvän ystävällistä kuvaa hymiöstäkään huolimatta..
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 21:56"]:) Vaikutat hyvältä tyypiltä!
[/quote]
Heh, epäilen että saisin tällaisia kommentteja jos tekisin samanlaisen ketjun itsestäni, vaikka oikeassa elämässä mua kyllä hyvänä tyyppinä pidetään! :D
[/quote]
Meinaatko että kaikki olis sulle kateellisia, ja siksi haukkuisivat vai mitä? Vai oliskohan se toi sun asenne?
Arvioin painoksi n. 135 kg luettuani pituutesi, ja sitä ennen 125 kg. Olen itse isoimmillani painanut 104 kg ja olen sinua lyhyempi, joten siksi nuo arviot. Sinulla pysyy nilkat ja pohkeet hoikkina painosta huolimatta, joten kannattaakin suosia noita pohjemittaisia mekkoja! :)
[/quote]
[/quote]
No en tiedä miten sä voisit tehdä samanlaisen aloituksen, kun olet noin pieni. Mun tytär taitaa olla aika samankokoinen kuin sinä, nätti blondi hänkin, ja hän lähti juuri vuodeksi ulkomaille, ja pitää siellä ollessaan blogia, en kyllä ymmärrä miksi hän saisi jotain negatiivisia kommentteja, luonteen tai ulkonäön perusteella. Minua kyllä arvostellaan koska olen fläski, ja se taas johtaa monen mielestä siihen että minä olen myös tyhmä. Onhan se kiva että joskus tälläinenkin ihminen saa positiivista palautetta, mulla on ollut oikein hyvä mieli koko illan. Epäilin kyllä kun laitoin kuvani että mut haukutaan maanrakoon, mutta ajattelin että kyllä minä sen kestän, sitä on tullu väännettyä muutaki ku kampea, ja täällä nimettömänä herjoja huutelevat virtuaalihörhöt saa tehdä sitä ihan rauhassa.
ap
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:37"]
[/quote]
[/quote]
Niin katsos kun ap;n persoonallisuutta on arvioitu hänen TEKSTINSÄ perusteella, ei kuvan. En saa tuosta sinun kieltämättä lyhyestä tekstistäsi hirveän hersyvän ystävällistä kuvaa hymiöstäkään huolimatta..
[/quote]
Ymmärrän, mutta noita "Voi näytät mukavalta ihmiseltä:)" kommentteja harvemmin tulee jos kyseessä on hoikka malli, vaikka tuo malli olisi yhtä hymyilevä:D
Tämä AP on hyvin ylipainoinen ja myöntää sen itsekin - ei herätä kateutta muissa naisissa --> tosi mukava tyyppi! Niin se vaan menee, valitettavasti.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:53"]
Arvioin painoksi n. 135 kg luettuani pituutesi, ja sitä ennen 125 kg. Olen itse isoimmillani painanut 104 kg ja olen sinua lyhyempi, joten siksi nuo arviot. Sinulla pysyy nilkat ja pohkeet hoikkina painosta huolimatta, joten kannattaakin suosia noita pohjemittaisia mekkoja! :)
[/quote]
Joo, mulla oli nuorena hyvät sääret, vaikka itte sanonki ;)
ap
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:37"]
[/quote]
[/quote]
No en tiedä miten sä voisit tehdä samanlaisen aloituksen, kun olet noin pieni. Mun tytär taitaa olla aika samankokoinen kuin sinä, nätti blondi hänkin, ja hän lähti juuri vuodeksi ulkomaille, ja pitää siellä ollessaan blogia, en kyllä ymmärrä miksi hän saisi jotain negatiivisia kommentteja, luonteen tai ulkonäön perusteella. Minua kyllä arvostellaan koska olen fläski, ja se taas johtaa monen mielestä siihen että minä olen myös tyhmä. Onhan se kiva että joskus tälläinenkin ihminen saa positiivista palautetta, mulla on ollut oikein hyvä mieli koko illan. Epäilin kyllä kun laitoin kuvani että mut haukutaan maanrakoon, mutta ajattelin että kyllä minä sen kestän, sitä on tullu väännettyä muutaki ku kampea, ja täällä nimettömänä herjoja huutelevat virtuaalihörhöt saa tehdä sitä ihan rauhassa.
ap
[/quote]
Täällä on ollut hyvin hoikiltakin naisilta tällaisia aloituksia ja yleensä niissä on ollut paljon enemmän haukkumista, kuinka ollaan laihaa läskiä, tasapaksua, tyylitöntä jne! Jännä juttu...
Luulin muuten että olet jotain 20v! Täydellinen iho.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:37"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ymmärrän, mutta noita "Voi näytät mukavalta ihmiseltä:)" kommentteja harvemmin tulee jos kyseessä on hoikka malli, vaikka tuo malli olisi yhtä hymyilevä:D
Tämä AP on hyvin ylipainoinen ja myöntää sen itsekin - ei herätä kateutta muissa naisissa --> tosi mukava tyyppi! Niin se vaan menee, valitettavasti.
[/quote]
Joo, laihana mä olin oikeen itte piru, onneksi lihoin ja muutuin mukavaksi ;) Kannattaa kokeilla. Mutta jos totta puhutaan, niin ei mulle kukaan ole koskaan sanonut esimerkiksi että olisin kaunis, ei edes silloin nuorena ja hoikkana, ja oli pitkät paksut hiukset ym. mutta silmälasit oli, ja sehän oli kauheeta, ja pukeuduin mustaan ja peittävään, koska olin omasta mielestäni ruma ja läski. Tottahan se on, että jos ei voi ulkonäköä kehua, niin sanotaan että ihan mukava ihminen oot. En tiedä kumpi sitten on parempi, se että on kaunis eikä saa kehuja luonteesta, vai se että on ruma ja kehutaan luonnetta. Minä tosin tunnen kauniita mukavia ihmisiä, ja rumia erittäin ikäviä ihmisiä, että joskus se kyllä menee niinkin että paketista näkee mitä sisällä on.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 00:08"]
Kumma kun ei 13 :D
[/quote]
Minä olen ollut TODELLA nuori äiti, tai isoäiti :D
ap
Olet viehättävän näköinen! Itsevarma, itsenäinen ja sinut itsesi kanssa, hyvin harvinaista. Etsitkö miesseuraa?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 00:07"]
Luulin muuten että olet jotain 20v! Täydellinen iho.
[/quote]
Kiitos vaan, mutta siinä tuo kuva valehtelee paljon. On kyllä jotkut sanoneet että mulla on hyvä iho, mutta kyllä mulla on viime vuosina menny iho kauheeksi, luomia on tullu kroppaan hirveesti, yritän kerätä rohkeutta mennä otattamaan niitä pois, raja se on munki rumuudella. Ehkä ihmiset pitää hyvänä ihona jos ei oo mitää värimuutoksia ja läikkiä naamassa, ei tarvi laittaa kauheeta kerrosta jotain tököttiä niitä peittämään. Minä en ole meikannut vuosiin, ja olen niin tottunut olemaan ilman, että en osaa sitä edes hävetä. Minä olen niitä omituisia ihmisiä jotka ei käytä kuin dödöä, shampoota, käsisaippuaa ja hammastahnaa, silloin tällöin suihkusaippuaa. Eikä tarvi rasvata, voi tosin olla että pian rupsahdan pahasti, luultavasti ensikuun lopulla :)
ap
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 00:13"]
Olet viehättävän näköinen! Itsevarma, itsenäinen ja sinut itsesi kanssa, hyvin harvinaista. Etsitkö miesseuraa?
[/quote]
Kiitos, mutta en etsi, olen naimisissa.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 00:56"]
Mä tulin..kiitos..
[/quote]
Rouva on hyvä vaan!
ap
Tyttären blogia olisi kiva seurata!! Uskallatteko kertoa sen?
Terveisin toinen ulkomailla elävä
ps.alkuperäänen pohojalaanen. Prökkevä kuva, täytyy vaan ihaalla!! :)
Onnea, sulla on sirommat nilkat kuin mulla vaikka mä painan puolet vähemmän kuin sinä.
[/quote]