Papukaijamerkki sille joka arvaa painoni.
Ei tarvi sitten haukkua, tiedän vikani. Mutta ihan mielenkiinnosta, jos olet itse hoikka osaatko arvioida minun painoni oikein?
Kommentit (126)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:21"]
Veikkaisin 115kg, vaikutat lyhyeltä.
[/quote]
Varmaan toi tanttu tekee sen, sais olla toi kaula-aukko erimallinen, ja vyötäröltä ei istu.
ap
Yllättävän moni on veikannut oikein, en tiedä kilon tarkasti itsekään mitä juuri tuona päivänä painoin, mutta tiedän mitä painoin ennen sitä keväällä ja mitä nyt. Eniten yllättää se, että niin moni veikkaa huomattavasti vähemmäksi, vaikka näytän lyhyemmältä kuvassa kuin olen, ja tuo vaate tekee myös leveyttä kun on tylliä, mutta toisaalta tuo kuva saattaa olla myös sellainen että näytän oikeaa hoikemmalta, joissain kuvissa näytän meren emältä. Myös se on positiivista, että kukaan ei ole veikannut vanhemmaksi kuin olen:)
ap
Veikkaisin 155-120kg, todennäköisesti olet nuorempi miltä näytät. Näytät jotain 30-40ikävuoden välissä olevalta tyyliltäsi ja ulkoiselta habitukselta, mutta todennäköisesti olet alle 30v.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:55"]
Voi näytät mukavalta ihmiseltä:)
[/quote]
Kiitos! Erittäin mukava kuulla :) Minulla on joka asiaan mielipide, josta yleensä pidän kiinni, ja sanonkin yleensä sen ääneen, halusi muut kuulla sen tai ei, mutta yleensä saan ihmiset nauramaan. Kaikki eivät meikäläisestä tykkää, varmaan tuo suora ja rento eteläpohjalaisuus sen tekee, tai en tiedä, jotkut ei vaan siedä lihavia ihmisiä joten kohtelevat kuin ilmaa.
ap
Koska kukaan ei ole pitänyt ap:ta vanhempana, mitä hän on, on hänen oltava siis ainakin 40v.
Luulen silti että ap on 36, ei huomannut tuota nelikymppisarvausta.
Olet vähän alle 40. Kovin paljon alle et ole, jos kysymys on lapsesi ylppäreistä?
Vähän alle 100kg.