Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään tapahtunut hyökkäys (dogo argentino) mikälie

Vierailija
12.08.2014 |

Olin lasteni kanssa takapihalla (rivari) kun naapurin dogo oli irti ja lähti juoksemaan kohti. Sain lapset äkkiä sisään mutta itse en kerennyt kun oven väliin ja koira tarrasi hampaillaan kintusta kiinni. Minne ilmoitan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille.

Vierailija
2/12 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kytille. Tulevat hakemaan elikon lopetettavaksi. Päästäänpä taas yhdestä aggressiivisesta hurtasta eroon. Onneksi lapsille ei käynyt kuinkaan. Onko sulla jäykkäkouristus-rokote kunnossa? Laskua vaan omistajille.

Vierailija
4/12 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaisin omistajalle ilmoittamisesta ja sen jälkeen etenisin tarvittaessa poliisille. Tilanteen vaatiessa kävisin myös lääkärissä.

Vierailija
5/12 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tässäkin totuus? Ei koirat noin äksyjä kuin ärsytettäessä, varmaan tulo koira parka vaan nuuskimaan ja monotit sitä ja koira näykkäisi niin nyt sit ollaan koiraa lopettamassa! Mistä moinen koira viha?

Vierailija
6/12 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesta pahan tekee se että hyökkäys tapahtui teidän kotipihassanne, eli koiran oman reviirin ulkopuolella. Jos omistaja ei ota tuota vakavasti, ilmoita poliisille.

Vierailija
7/12 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:54"]Mikähän tässäkin totuus? Ei koirat noin äksyjä kuin ärsytettäessä, varmaan tulo koira parka vaan nuuskimaan ja monotit sitä ja koira näykkäisi niin nyt sit ollaan koiraa lopettamassa! Mistä moinen koira viha?

[/quote]

Sentään ei huudeltu, että iso pitbull kävi kiinni

Vierailija
8/12 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet lääkäriin ja otat yhteyttä poliisiin. Omistaja pitää piskiänsä lellymussukkana, jolla on niin ihana luonne, että ei se mitään kenellekään tee. Poliisi käy sitten omistajaa jututtamassa. Olen itse koiraihminen ja minua on purtu idioottien ihmisten omistamien koirien toimesta pari kertaa. Lääkäriltä todistus puremasta ja poliisille ilmoitus, joka kerta omistaja on joutunut vastuuseen. Pysy kovana äläkä anna periksi.

Vierailija
9/12 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:57"]

Menet lääkäriin ja otat yhteyttä poliisiin. Omistaja pitää piskiänsä lellymussukkana, jolla on niin ihana luonne, että ei se mitään kenellekään tee. Poliisi käy sitten omistajaa jututtamassa. Olen itse koiraihminen ja minua on purtu idioottien ihmisten omistamien koirien toimesta pari kertaa. Lääkäriltä todistus puremasta ja poliisille ilmoitus, joka kerta omistaja on joutunut vastuuseen. Pysy kovana äläkä anna periksi.

[/quote]

Lisään vielä, että siis rikosilmoituksen teet. Muuten homma jää siihen.

Vierailija
11/12 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti neuvoista! On rokote voimassa.

Ap

Vierailija
12/12 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:54"]

Mikähän tässäkin totuus? Ei koirat noin äksyjä kuin ärsytettäessä, varmaan tulo koira parka vaan nuuskimaan ja monotit sitä ja koira näykkäisi niin nyt sit ollaan koiraa lopettamassa! Mistä moinen koira viha?

[/quote]

Vittumitäpaskaaa! Lässyn lää.. Rikosilmoitusta vaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän