Kanssasirate; Mikä on minimikuukausi palkka jonka hyväksytte miesehdokkaalta? Nettona tietysti
Itse en koe viehätystä miehiin jotka saavat aikaan alle 4000 euroa kuukaudessa. Tai jos omaisuutta on yli 500 000e niin vähän pienempikin palkka käy
Äskettäin tapailin yhtä ihan potentiaalista, mutta kun selvisi että hän tienaa vain 2500 euroa kuukaudessa, eikä ollu maksanut kuin pienen osan halvasta asunnostaan.
Mielenkiintoni sammui aivan täysin. En vain mahtanut sille mitään.
Minkälaisia kokemuksia ja/tai ajatuksia teillä on?
Kommentit (13)
Sanoisin että alle 3000 neton ei oikein täällä pääkaupunkiseudulla pärjää. Jos mies tienaa vähemmän, ei minua kiinnosta
Minulla ei ole tavoitteita tämän asian suhteen muuten kuin että tulee omillaan toimeen.
Vierailija kirjoitti:
En valitse miestä tulojensa perusteella.
Ei sinun ihan oikeasti tarvitse internetissä anonyymina valehdella.
Kukaan ei tuomitse sinua vaikka kertoisit totuuden
Ihan sama kunhan sulla on hyvä huumorintaju etkä ole katkera ja sulla on mielenkiinnon kohteita myös alastomien naisten sijaan tai edes lisäksi ja elät ja annat toisen elää.
Minä valehtelen aina ap. kaltaisille lortoille varallisuuteni ja valitsen sitten fiksumman naisen.
t. tasokas mies
Ja naiset väittää että rahalla ei muka väliä.
HAH!
En tiedä mikä on kanssasirate, mutta ap:lle vinkki, et tule seuraa löytämään esiintymällä naisena vauvapalstalka.
Kunhan mies tulee itse toimeen omilla rahoillaan niin se riittää. Ei ole väliä paljonko tienaa kun elämäntyyli ja kulutustottumukset vaikuttavat paljon. Itselläni on varaa matkustella ja käydä ravintolassa kun haluan niin en tarvitse ketään toista maksamaan elämistäni.
Ei ole väliä, sillä pystyn hyvin elättämään itseni ja miehen nettotuloillani ja tuota omaisuuttakin on nykyään triplasti tuo ap:n vaatima.
Taas joku AP Pena löytänyt naiseutensa Vauvalla.
0/5
Naiset ovat vain rahan perässä. Ei yllätä.
Tulot nousevat ja laskevat, ei ole tuollaista tullut edes mieleen. En valitse miestä tulojensa perusteella.