Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MARRASMASUT Sunnuntaihin :)

27.08.2006 |

Aloittelin pinoa kun oon töissä ja kone toimii.. Tulin tekee tän yhen yön..

Vauva on kyl kovin vilkas, potkuja satelee ja sellaista jomotusta virtsarakossa kun hän varmaa jotenki painaa sinne, yössä saa käydä 2-5 krt vessassa ja sekös ottaa päähän. meitin koiran kanssa voi tulla ongelmia, se meinaa kuuli vauvan itkua ku kylässä oli vauva niin meinas tulla tarhasta väkisin ulos pelastamaan vauvan.. rotuna bullmastiffi et katotaan nyt.. no katsotaan.

juu mut tää lähtee tekee hommia kuullaan taas muruset :)

Tittuska rv (oon menny sekasi laskuis, jotai 27 kai.. ;D)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on rauhalliset ajat ohi tältä viikonlopulta!

Kaksi lapsista on jo kotona,poika tuli nyt aamusta ennen ukon lähtöä.

Mies lähti isänsä kanssa jonnekkin päin pohjanmaata vaelteleen ja kuvailemaan luontoa.

Vanhin tyttökin tulee tänään kotiin jossain vaiheessa päivää...

En vain ole varma mihin aikaan,samalla tulee yksi pikku-siskoni (pian 17v) autteleen mua näissä koti hommissa kun mies tulee kotiin vasta keskiviikkona.

On meillä sitte niinkuin yötä päivää kylässä tiistaihin asti ainakin.

Poikakin oli ollut taas kyläillessään kuin unelma joten katsotaan millaiset raivarit saa jossain vaiheessa tänään kun on 2 päivää oltu " ylikiltti" !

Vanhin neiti on ollut kanssa kylässä aina nätisti joten hän on varmaan ollut nytkin vaikka en ole vielä siitä keskustellutkaan kyläpaikan kanssa...

Ainakin haluan uskoa että on ollut nätisti hänkin.

Nuorimmainenkin oli iloinen kun tuli veli kotiin niin sai leikki kaverin.

Masukki voi hyvin ja kasvaa kovaa kyytiä pian ei mitkään vaatteet enään sovi tuohon mahan päälle...

Kaikki paidatkin nousee jo mahan puolelta kohti kainaloa...

Saispa anoppi pian valmiiksi mun odotushousut että vois jossain liikkua ilman että pitää miettiä vilkkuuko maha paitojen alta vai ei.

Tänä aamuna on taas ollut hiljainen aamu mutta illasta varmaan melskaa niinkuin aina tää masukki siis.

Mutta eiköhän tässä jakseta nää muutama päivä vaikka ukko ei kotona olekkaan.

Ollaan pärjätty ennenkin...

Mutta heippa mun puolesta tälle päivälle!

RV 27+6

Vierailija
2/5 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli eilen grillijuhlat tuossa meidän tiellä (5 talon yhteisö). Tytötkin jaksoivat valvoa yli puoleen yhteentoista. Eikä se valvominen näkynyt sit yhtään unien pituudessa aamulla - eli ennen puolta kahdeksaa olivat ylhäällä... Jos päiksyt sit vähän tasais tilannetta. Itse pitäisi jaksaa pakkailla tavaroita sitä omaa reissua varten ja tietenkin laittaa valmiiksi tyttöjen huomiset hoitovaatteet, sekä tavarat mummolan yökylää varten. On se kiva lähte reissuun - saa sit kivasti tehdä etukäteen kaikki kotihommat...

Masukkikin heräs tänä aamuna heti seiskalta - eli sekin todennäköisesti äitiinsä tulossa ;) (ja isi tykkää). Eilen oli inhan pinkeä olo, illastakin oli tuolla ulkona välillä tosi hankalaa olla... Tiedä sit mistä johtui....

Nyt jos yrittäis lähteä laittaa niitä tavaroita valmiiksi - ja tuo terassikin pitäis laittaa järjestykseen, kun illalla vain roijattiin nuo tavarat takaisin sieltä tieltä...

Mut hyvät pyhän jatkot jos en enää illasta kirjoittele ja alkuviikkoon jaksuja kaikille, kun en todennäköisesti ennen keskiviikkoa ole koneella...

--Mirpa ja masuliinos--

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joinain aamuina tuntuu kun ois kauhee krapula päällä, sen verta on kankee olo ja ankea fiilis. Nyt mulla on alkanu tuo alaosaston vihlonta ja siihen ei kyllä tunnu auttavan kuin hetkellinen vaakataso. Myös vatsassa tuntuu vihlontaa... vauva painaa johonkin ikävästi. Potkutteluja satelee välillä tosi terävästi ja eilen illalla ei voinu mennä nukkuun ku toiselle kyljelle... en tykkää siitä tunteesta kun tuntuu, et vauva potkii patjaa... mies aina nauraa tälle kommentille.

Meidän ois tarkotus tuossa torilla lähtee tänään vielä käymään, kun ois noita lastenvenetsialaisia siellä. Eilen parvekkeelta kauhulla katselin (en ole ennen niin kauhuissani asiasta ajatellut) alaikäisten ryyppäyspuuhia ja pohdiskelin huolestuneena omien lasten tulevaisuutta. Vielä kuitenkin sysäsin ajatuksen sivummalle... nyt ei ole aika pohtia omien lasten teinivuosia.

Yöllä näin unta siitä kun esikoinen tuli laitokselle katsomaan vauvaa (sain illalla uunituoreita kuvia keisarinleikatusta prinsessasta... alitajunta toi siis vauvat uniinkin). Nyt siis jo jännittää esikoisen ja masukin ensikohtaaminen.

Sarafan rv 28+3

Vierailija
4/5 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä saadaan välillä kamalasti vettä taivaalta ja välillä paistaa taas aurinko ihan täydeltä terältä...toisaalta ihan jees...

Viikonloppu on mennyt kavereitten synttäreitä vietellen ja mies kun lähti jo tänään töihin,niin äsken jumituin sohvalle töllöttämään formuloita hyvällä omallatunnolla=)!

Masukilla kaikki luultavasti ihan hyvin,kovasti ainakin potkuttelee. Eilen meinas tulla ilkee olo kun olin koko päivän jalkeilla/istuin eikä kerenny lainkaan lepään,mutta meni kyllä " huono" olo ohi iltasella.

Joku kyseli seksin maistumisesta: Oon ruvennu jopa näkeen seksistä unia ja toiveissa oliskin,että mies vaan olis enemmän kotona=)!

Viime viikolla se neuvolantäti mittas mulla koholla olevan verenpaineen,nyt oon esim. tänään mitannu nelisen kertaa arvoja kotikoneella (anoppi oli viime viikolla tarkistuttanut mittarin) ja oon saanut keskiarvox noin 123/77 elikäs ihan hyvät paineet! Mulla on tiistaina neuvolassa mittaus ja meinaan kyllä ottaa noi mitatut arvot muistiin ja mainita siellä,kaipa mä vaan stressaan sitä neuvolan mittausta=)!

Mutta sunnuntain jatkoja Murut!

tiitiäinen78 + " nestori" 27+2

Vierailija
5/5 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin paluu on tähän asti sujunut ihan hyvin, takana vasta kylläkin kaksi iltavuoroa ja yksi aamu. Tukivyöstä tosiaan tuntuu olevan apua, eilenkään illalla ei selkää vihlonut yhtään iltavuoron jälkeen. Kyykisteleminen ja kumartelu kyllä tuottaa jo lieviä vaikeuksia reilusti yli metrin vatsan ympäryksellä ei liene ihme ettei entiseenmalliin asentoihin taivu. Jotkut potilaat sekä omaiset ihmettelivät mitä teen vielä töissä(?).

Meillä on nyt sitten mies saannut omat " vauvatavara" hankintansa tehtyä, meillekin tuli eilen uusi auto, tai siis uusikäytetty, isompi ja käytännöllisempi (kuulemma) ja onhan tuo myönnettävä että ihan hieno on. Olihan se tiedossa että isompi auto on hankittava mutta miehet on jotenkin niin ihanan tohkeissaan, minä hypistelen vauvan vaatteita kaupoissa ja mies etsii sitä oikeaa nettiauton ym. sivuilta kumpikin siis omalla tavallaan valmistautuu vauvan tuloon, näinhän se on.

Vointi täällä hyvä, veikkaan vauvan vielä sinnikkästi pysyneen poikkitilassa.

Ilmojen viilenemistä odottaen ( en olisi ikänä uskonut sanovani niin) Silvain 26+6