Kiloklubi
Miks en pääse sisään? Ei avaa verkkosivua vaan herjaa, että todentaminen vaaditaan.... Padillä yritän mennä sivuille. Toimiiks muilla?
Kommentit (28)
höh, itse en ole saanut mitään sähköspostia asiasta, mutta näin eilen kyllä ilmoituksen siitä että on koko tämän päivän suljettuna päivitysten vuoksi.
Jes, mobiilia on odotettu!! Tietääkö kukaan paljonko maksaa?
Huomioikaa, että tietoja voidaan jakaa myös Suomen ulkopuolelle markkinointitarkoituksiin. Ja käyttävät tosiaan kaikkea mitä on sinne kirjoittanut ja merkannut.
Mites muilla tänään Kiloklubin kanssa? Mulle tuli maanantaina sähköposti salasanan vaihdosta. En sitä ehtinyt tehdä. Tänään yritin päästä sivuille. En muista vanhaa salasanaani, kun oli sivuilla tallennettuna. Pyysin salasananvaihtolinkin sähköpostiini. Kun yritän vaihtaa salasanaa, saan ilmoituksen, ettei ole turvallista eikä suositella. Olen kokeillut kännykällä ja läppärillä. Mieheni onnistui kännykällä. Minä en, enkä uskalla mennä ei- turvalliseksi ilmoitetulle sivulle.
No, ne joille ei sähköpostia ole tullut, eivät varmaan ole tilanneet uutiskirjettä. Mulle tuli sähköposti ja kyllä se siellä sivuillakin selkeästi luki!
no ei toimi ...mielenkiintoista nähdä onko muutoksia vai pelkästään mobiili juttu.
Katkos kestää tämän päivän ja siitä oli tieto sivustolla eilen ja sen lisäksi tuli sähköpostia. Aikoinaan Kiloklubi oli maksullinen, sitten siitä tuli maksuton, nyt joistain palveluista on taas tulossa maksullisia.