Miehen arvio rinnoista
Itse olen aina ollut "tissimies". Eli rinnat olleet se kohde, johon naisessa kiinnostus ulkonäön suhteen kohdistuu. Toki kokonaisuus aina tärkein, mutta siis se yksittäinen juttu... en siis sitä peppua niin ole tuijottanut, mutta etumukseen katse väkisinkin kohdistuu. Nyt olen edelleen nuori mies, 29v. Täällä palstalla varmasti iso osa on minua vanhempia ja kokeneempia. Mutta haluan vain kertoa oman havaintoni: hyvin usein on "pienirintaiselta" vaatteet päällä näyttävä nainen yllättänyt minut ihan täysin siinä vaiheessa kun ne vaatteet on päältä otettu. Kiinteät, "kynätestin" taatusti läpäisevät rinnat, jotka ovat vaatteet päällä näyttäneet pieniltä, ovatkin alastomana aivan ihanat. Eivät useinkaan edes pienet. Vähän olen alkanut kääntymään tästä "tissimiehen" asenteesta vielä enemmän sitä kokonaisuutta painottavaan linjaan. Yleensä kun hoikalla naisella kuitenkin yllättävänkin sopivat rinnat siihen kokonaisuuteen nähden löytyvät... ;)
Kommentit (13)
Kyllä isotkin rinnat voivat läpäistä kynätestin.
T. 75F
Kynätesti on minulle aina ollut vähän masentava... jostain syystä omat rintani ovat kehittymisestään saakka olleet sen verran riippuvat, että en kyllä olisi 14v jälkeen kynätestiä läpäissyt :(
Tissimiehen suurin haave: nähdä naiset alasti, että näkee, mimmoiset tissit niillä on! Jutun ydin on siinä! Siispä tissimies hakee naisseuraa vain nähdäkseen alastomat tissit! Huvinsa kullakin!
Milloin nämä pienirintaisten naisten miehenä esiintyvät provot loppuu.
Et sää nyt niin kamalan nuori ole.
Onhan sulla vastineena iso m..tissinaiset ei pieniin tyydy.
Minunkin rinnoista yllätytään, kun en tyrkytä. Miehet on vain niin tyhmiä. T. 70C
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 12:34"]
Milloin nämä pienirintaisten naisten miehenä esiintyvät provot loppuu.
[/quote]
Nyt en kyllä ihan löydä mitään provoa tästä viestiketjusta?? Missä se on?
Tissit tulee vasta kakkosena
T.Persemies
:)