Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana ex-miehelle

Vierailija
29.08.2014 |

Jätin n.3kk sitten mieheni, syynä kyllästymiseni ja miehen liika matkustelu Suomeen (asutaan Hollannissa). Löysin heti uuden paikallisen miehen ja mies paikallisen naisen. Molempien suhteet uusiin kariutuivat kuukauden sisään. Sen jälkeen välimme alkoivat lämmetä ja tapasimme pari kertaa, joilloin itkimme, muistelimme vanhoja ja kerran päädyttiin sänkyyn, eikä käytetty ehkäisyä (suhteessa mies oli tästä todella tarkka - ilman kumia ei tehty mitään).. Mies sanoi, että toivottavasti rakkauden jumalat suovat meille lapsen (??). Otin jälkiehkäisypillerin 49 tuntia tapahtuneen jälkeen, kun tajusin, etten halua yh-äidiksi. Yritin anella miestä takaisin, kirjoitin pitkän kirjeenkin. Mies ei lepy, hän ei halua olla suhteessa, ei minun kanssa, eikä kenenkään kanssa nyt. Myöhemmin kuulemma jonkun toisen kanssa ehkä. Mä en ymmärrä, kuka 24-vuotias tahtoo lapsen eksänsä kanssa?

Tein eilen testin ja kahta viivaa näytti. Olen sekaisin, enkä uskalla kertoa miehelle. Tänään tein toisen testin, joka näytti samaa tulosta. En ole valmis aborttiin, mutta en myöskään yksinhuoltajuuteen.. Haluaisin vain mieheni takaisin :( tekstin ja koko jutun sekavuuden voi laittaa vaikka iän ja tyhmyyden piikkiin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä synnytin lapsen erottuani. Odotusaikana ei tullut mieleenkään abortti. Minulla oli jokaksi lasta ex-mieheni kanssa, mutta päätin totta kai pitää kolmannenkin.  Kun vauva syntyi minulla oli kolme alle neljävuotiasta lasta.

Mies ei käynyt tunnustamassa lastaan, ja hän ei koskaan maksanut kahdesta lapsestaan, eikä tästä kolmannestakaan elatusmaksuja.

Elatustukea sain siis kahdesta jotka olivat tunnustettu/avioliiton aikana, mutta kolmannesta en saanut edes elatustukea kun "isää ei ole"

En ole katunut koskaan sitä että annoin lapsen syntyä. 

Vierailija
2/6 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä puhelimella tekemäni kappalejako meni mönkään. Pahoittelut!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olen itse vasta 21-vuotias..

ap

Vierailija
4/6 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hittoakos siinä, noin se elämä opettaa.

Vierailija
5/6 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro rohkeasti. Se on teidän yhteisestä tekemisestä alkanut ja yhteinen vastuu ja oikeus tietää. Kerro vaan. Katsotte yhdessä mitä sitten. Mies toivoi lasta?

Oli miten oli, niin kero mahd.pian ja selkeässä rauhallisesa tilanteessa.

Haluatko itse pitää lapsen?

Vierailija
6/6 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 17:46"]Kerro rohkeasti. Se on teidän yhteisestä tekemisestä alkanut ja yhteinen vastuu ja oikeus tietää. Kerro vaan. Katsotte yhdessä mitä sitten. Mies toivoi lasta?

Oli miten oli, niin kero mahd.pian ja selkeässä rauhallisesa tilanteessa.

Haluatko itse pitää lapsen?
[/quote]

Haluan lapsen, haluan jatkaa yhdessä.

Soitin miehelle ja kerroin, sanoi soittavansa myöhemmin takaisin.. Minun luo tuskin kuitenkaan palaa :(
ap