Asuntotarjous, miten? Wordiinko vain naputtelen?
Joka paikassa puhutaan että asuntotarjous tehdään kirjallisena, mutta paljonpa on tuosta apua! Siis onko jossain olemassa jokin yleinen pohja jota käytetään, vai avaanko vaan wordin ja alan siihen naputtelemaan että tämä on tarjous ja jotain...? Keksinkö siihen itse jotain ehtoja....en tajua. Raivostuttaa suorastaan kun yrittä googlata niin koko ajan vaan hoetaan että tehdään kirjallisena, mutta sitten missään ei kerrota, että miten! Onko joku henkilö lakimies, pankkivirkailija tai joku jossain, jonka kanssa yhdessä voin laatia tuon kirjallisen sopimuksen vai itsekö mielikuvituksesta pitää alkaa sitä paperille rustaamaan? äärrrr!
Kommentit (2)
Kysyt välittäjältä tai asunnon myyjältä. Kaikilla eri käytäntö.
Jos on välittäjän myymä asunto, saat lomakkeen välittäjätä. Netistäkin löytyy lomakepohjia.