Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin olet joutunut pyyhkimään julkisessa vessassa jos vessapaper on ollut loppunut?

Vierailija
30.07.2021 |

Itse olen:
-tamppooniin
-pikkuhousunsuojaan
-sukkaan (heitin pois)
-tyhjään vessapaperihylsyyn

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovenkahvaan

Nyt ihan vakavasti puhuen, oliko provo vai totta.

Vierailija
22/28 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovenkahvaan

Nyt ihan vakavasti puhuen, oliko provo vai totta.

Tätä jäin itsekin miettimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuittiin ja pikkareihin.

Vierailija
24/28 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjään vessapaperirullaan.

Vierailija
25/28 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi kukaan käyttää vapaaehtoisesti julkista vessaa.

Vierailija
26/28 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhousuihin

Vierailija
27/28 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omiin käsiin. Oli sentään saippua ja toimiva lavuaari.

Vierailija
28/28 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee nyt ohi aiheen, mutta tulipa mieleen kertoa. Joskus ulkomailla, en edes muista missä, lasten ollessa pieniä olimme jonkin pikaruokapaikan yläkerroksessa syömässä, oli hiljaista, ei ollut muita kuin meidän perhe. Mies lähti toisen lapsen kanssa jo ulos, kun oltiin valmiita ja minä toisen kanssa vessaan, poika oli ehkä 3 v. No, vessakoppiin päästyämme selvisi, että poitsulla oli tullut kakkaa housuihin ja pesin hänen peppunsa ja samalla huomasin, että vessassa ei ole paperia. Jäin siihen pähkäilemään, että mitenkäs nyt oikein tekisin. Pähkäilin ilmeisesti liian kauan, koska vessasta meni valot. Siellä oli joku liiketunnistin wc-käytävällä ravintolan puolella, että valo paloi tietyn aikaa siitä, kun joku oli wc-käytävää mennyt. Ja koska siellä ei liikkunut ketään muita, ei myöskään valo mennyt takaisin päälle. Tästä on jo vähän aikaa, enkä muista, kuinka tarkalleen asia eteni, mutta puhelimen valossa toimin, riisuin pojalta kalsarit pois, taisin heittää roskiin, kaivoin laukusta kaikkea mahdollista, millä sain kuivattua pepun ja lähdimme puhelimen valossa pesemään kädet ja vessasta pois. Käytävässä tuli valot.

Ulkona mies ihmetteli, että minne oikein jäimme ja minä sitten vaan, että oli vähän hankalaa ja nyt pitäis etsiä vuorostaan minulle vessa, kun jäi sattuneista syistä itselläni käymättä :).