Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö häihin Espoossa 14. elokuuta? 60 vierasta tulossa.

Vierailija
30.07.2021 |

Eihän tuo minkään säännön vastaista ole, mutta hieman mietityttää. Olen kyllä saanut molemmat rokotukset. Vihkiminen on ulkona jos sää sallii, mutta ruokailu (buffet) sisätiloissa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan meidät kutsuttu samoihin häihin?

Totesin, että en ole missään kohtaa ilman hengityssuojainta eli osallistu juhlaan, jossa on ulkona buffetia. Käyn vain vihkimisessä ja koko ajan hengityssuojain päällä. Perheestämme ei mene muita, vaikka kutsu koski kaikkia, turha haalia laajalla kauhalla tartuntoja.

T. 2 rokotetta saanut riskiryhmäläinen

Vierailija
22/34 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis oikeasti ihmiset niin psykooseissa, että miettii jotain läheisten häitä ja juhliakin koronan kautta? Itse ainakin menisin iloisella mielellä mukaan juhliin eikä kiinnostaisi pätkääkään jotkut tartuntaluvut :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottaksi, ja mahdollisimman räkäisenä.

Vierailija
24/34 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai! Ihana päivä varmasti tulossa.

Vierailija
25/34 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, olen menossa elokuussa festareille (ei rokotuksia) eli siitä varmaan voi päätellä :) Pidin myös omat juhlat joku aika sitten. Ei tosin noin paljon porukkaa. Ei tartuntoja, mahtavat juhlat!

Vierailija
26/34 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin varmaan, ellei tilanne repeä aivan käsistä.

Olinkin kesäkuussa tällaisissa häissä Uudellamaalla. Tuntui rikolliselta :D

Vierailija
27/34 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä niin paha koronatilanne, etten menisi. Kevään yo-juhlat olivat eri asia, silloin oli eri tilanne.

Vierailija
28/34 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin menisin iloisella mielellä mukaan juhliin eikä kiinnostaisi pätkääkään jotkut tartuntaluvut :D

Juuri näin. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, kun perusterveet, 2xrokotetut panikoivat hulluna jostain oletetusta altistumisen mahdollisuudesta 🙄

Vierailija
29/34 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, ellei olisi parhaan ystävän, toisen vanhemman, sisaruksen tai oman lapsen häät kyseessä. 

Vierailija
30/34 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa on tällä viikolla ollut 50 - 70 uuden tartunnan päiviä. Mutta jos on jo molemmat rokotukset, niin sinullehan se on monia muita turvallisempaa. Ellei sitä ennen ehdi tulla taas kiristyksiä rajoituksiin, niin sekaan vaan.

Kukaan ei tiedä milloin on mahdollista seuraavan kerran järjestää häitä normaalisti.

Vierailija
31/34 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, varsinkin nyt kun deltavariantin on todettu tarttuvan myös ulkona, eikä rokotekaan välttämättä suojaa.

Tää on hauska; ”deltavariantinkin on todettu tarttuvan myös ulkona”. Muut variantit tai normiversioko ei tartu ulkona? Miten ihmeessä vaikka filippiiniläiset ja intialaiset saivat tartunnan vuosi sitten jos korona ei levinnyt ulkona? Suuri osa ihmisistä asuu taivasalla, sisätiloihinko ne menivät sen silloin hankkimaan?

Vierailija
32/34 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin. Istun nytkin Ikean ravintolassa ja täällä on kymmeniä ihmisiä, joten eipä ne häät kovin paljon pahempi juttu olisi. Julkisesta liikenteestä puhumattakaan.

Vierailija
33/34 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet rokotevastainen, vai?

Oletko lukutaitovastainen? "Olen kyllä saanut molemmat rokotukset."

Onneks olkoon rokotuksistasi👍

Muuten hyvä mutta et tiedä kauan suoja kropassasi pysyy jos pysyy + mutaatioihin se ei auta mitään… et sillee…

Vierailija
34/34 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa, tosin Helsinkiin, en Espooseen. Poiskaan ei voi jäädä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä