Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset huijaa älyttömästi meikillä Tinder kuvissa

Vierailija
30.07.2021 |

Kuvat joissa ovat laittaneet meikkiä niin näyttävät ihan hyvältä mutta seuraavissa kuvissa joissa ovat ilman meikkiä niin näytävätkin epämiellyttäviltä ja niin tavallisilta kuin voi. Välillä kyllä ihmetyttää kuinka iso ero naisten kuvissa on, monesti on käynyt niin että olen tykännyt jotain naista jolla ollut vain kuvia jossa meikit naamalla ja se on myöhemmin lisännyt meikkaamattomia kuvia niin ollut suoraan sanottuna järkytys.

Kommentit (165)

Vierailija
141/165 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pitävät luonnonkauniista naisista, tuleeko tämä naisille yllätyksenä. Itse olen tämän aina tiedostanut. Onneksi luoja on suonut minulle tämän piirteen. Omat kasvoni näyttävät kamalilta jos laitan liikaa meikkiä. Käytän vain ripsiväriä + kulmaväriä + vähän poskipunaa + huuliiin huulirasva tai huulikiilto. Minulla on luonnollinen kuva itsestäni Tinderissä ja miehet ovat tykänneet kovasti.

Nainen50

No, siinähän sitä meikkiä jo onkin, tosin vähän verrattuna niihin, jotka sutivat kasvoilleen vähintään kahdestakymmenestä purkista.

Vierailija
142/165 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, vaihtoehdothan on

- Luonnonkaunis naapurintyttö lue potentiaalinen malli jota et koskaan saa

- Tavis joka näyttää kauniilta meikattuna mutta vaatimattomalta ilman meikkiä, tämän saat

- Tavis joka ei meikkaa ja, näyttää aina vaatimattomalta, tämänkin saat

Miksi noille tavisnaisille ei sitten kelpaa tavismies kerta ovat itse niin vaatimattoman näköisiä ilman meikkiä?

Tavisnainen miehille= missifinalistit.

Miksiköhän tavismies ei saa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/165 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://images.app.goo.gl/WFSWV9pzD9n5PPdCA

Tässäpä tämmöinen luonnonkaunis nainen. Arvatkaa montako tuotettatämän lookin saamiseen on käytetty? 17 eri tuotetta.

Ja tämähän on miesten mielestä luonnonkaunis nainen.

Vierailija
144/165 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten hiusten värjäys ja laittaminen? Itselle sopiviin ja kropan parhaita puolia korostava pukeutuminen?

Kaikille vaan jotkut Maon Kiinan univormut ja samanlainen pottatukka niin erottuu jyvät akanoista.

Vierailija
145/165 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitatko ap kuvan kivannäköisestä meikittömästä naisesta. Sellaisesta joka ei saisi mieltäsi järkkymään.

Esimerkiksi Pamela Tola ilman meikkiä.

Laitatko kuvan please, en googlella löydä ainuttakaan.

Vierailija
146/165 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän siinä mitään, jos on meikattu kuva ja sitten lisäksi naturelli kuva. Mutta kun on paljon näitä joilla on vain se 10/10 kuva eikä muuta ja sitten kun treffeille menee niin saa katsella että missä se nainen on, ei ole ketään joka näyttäisi lähellekään siltä. Liian iso ero jos näkee vasta tavatessa totuuden.

Vierailija
147/165 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän siinä mitään, jos on meikattu kuva ja sitten lisäksi naturelli kuva. Mutta kun on paljon näitä joilla on vain se 10/10 kuva eikä muuta ja sitten kun treffeille menee niin saa katsella että missä se nainen on, ei ole ketään joka näyttäisi lähellekään siltä. Liian iso ero jos näkee vasta tavatessa totuuden.

Mut eräs baarissa tapaamani mies dumppasi koska saavuin ekoille treffeille rilleissä, baarissa olin ollut ilman. 😂

Vierailija
148/165 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta saa taas pettyä, kun tänään mennään tinderiin. Kuvissa sopusuhtaisen näköinen nainen muuttuu paikalle saapuessaan 20-30 kiloa ylipainoiseksi henkilöksi, mutta sellaista se on.

Vierailija
149/165 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan tätä ketjua kun tulee ihan sellanen olo teidän viesteistä että naisten tulisi jotenkin lunastaa miehen hyväksyntä ulkonäön suhteen.

Ihan kuin nainen olisi jokin kauppatavara jonka lähtökohtana on vain miellyttää ostajaa.

En tiedä mutta onko kukaan ajatellut että joku saattaa meikata vain omaksi ilokseen ja koska tykkää siitä?

Vierailija
150/165 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan tätä ketjua kun tulee ihan sellanen olo teidän viesteistä että naisten tulisi jotenkin lunastaa miehen hyväksyntä ulkonäön suhteen.

Ihan kuin nainen olisi jokin kauppatavara jonka lähtökohtana on vain miellyttää ostajaa.

En tiedä mutta onko kukaan ajatellut että joku saattaa meikata vain omaksi ilokseen ja koska tykkää siitä?

Juuri näin, asun yksin ja olen tehnyt melkein puolitoista vuotta etätöitä, suurin osa palavereistakin on ilman videota ja silti meikkaan joka arkipäivä. Meikkaaminen on kivaa, kätevä siirtymävaihe työmoodiin ja oma fiilis on parempi kun peilistä katsoo kivannäköinen naama päivän mittaan eikä väsynyt olmi.

Se mitä joku tinder-tai av-mies ajattelee mun meikeistä tai meikkaamattomuudesta ei haittaa minua. Omapahan on ongelmansa, en mä tee mitään siksi että joku tuntematon sitä vaatii.

Miesseuraa ei ole koskaan tarvinnut etsiä vaan huonompia on pitänyt hätyytellä pois teini-iästä asti.

Vierailija
151/165 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten hiusten värjäys ja laittaminen? Itselle sopiviin ja kropan parhaita puolia korostava pukeutuminen?

Kaikille vaan jotkut Maon Kiinan univormut ja samanlainen pottatukka niin erottuu jyvät akanoista.

Tämä minuakin kiinnostaisi. Vaatteilla ja hiuksilla saa todella ison muutoksen.

Vierailija
152/165 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä minuakin kiinnostaisi. Vaatteilla ja hiuksilla saa todella ison muutoksen.

Kaikille vaan oma maantienharmaa hiusväri ettei sankarimme vahingossa ala suhteeseen feikkiblondin kanssa.

Vierailija
153/165 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juujuu, omaksi ilokseenhan sitä kaikki vaan meikkaa ja pukeutuu.

Kyllä kyllä.

Vierailija
154/165 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

akat niin surkean näkösiä nyky-mitta puulla ettei

ihme että pitää kusettaa kosmetiikalla sekin

uhalla että niistä tulee syöpiä.

Kaikki tämä siksi että näyttää paremmalta

kuin toinen. Kaikilla naisilla taitaa olla vähintään

200 ÄO

Vierailija
155/165 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule. Naiset näyttää erilaisilta meikillä ja ilman. Nytkö tämä sulle pöllö vasta avautui. Herran jestas sentään.

Vierailija
156/165 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sanoo, että haluavat luonnollisen naisen. Jos kuitenkin laittaa vierekkäin meikittömän ja luonnontilassa olevan naissen sekä hiuksensa värjänneen ja muutenkin itsestään huolta pitävän sekä ehostavan niin väitän, että kaikki valitsevat jälkimmäisen. Niin se vain on, että kuka tahansa ihminen on hoitamattomana epäsiistimpi ja epämiellyttävämpi. Hoitaminen ei tarkoita ylimeikattua botoxhirviötä. 

Vierailija
157/165 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tyhmiä ihmisiä on Tinderissä paljon.

Naisten perusteesi on rehellisyys biossa.

Treffeillä monesti tekisi mieli täräyttää päin naamaa "voisitko itse olla edes samalta vuosikymmeneltä kuin kuvasi valehtelija"?

Vierailija
158/165 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, vaihtoehdothan on

- Luonnonkaunis naapurintyttö lue potentiaalinen malli jota et koskaan saa

- Tavis joka näyttää kauniilta meikattuna mutta vaatimattomalta ilman meikkiä, tämän saat

- Tavis joka ei meikkaa ja, näyttää aina vaatimattomalta, tämänkin saat

Miksi noille tavisnaisille ei sitten kelpaa tavismies kerta ovat itse niin vaatimattoman näköisiä ilman meikkiä?

Qusipäisys on paras ehkäisyväline.

Vierailija
159/165 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki Tinder-miehet pitää nyrkin kokoista anustappia 24/7?

Vierailija
160/165 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin voisi kohentaa ulkonäköään, mutta ei viitsi. Eikä toisaalta mänttiä luonnetta saa piilotetuksi millään niin että syrjäydy rauhassa, poju!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi