Naiset huijaa älyttömästi meikillä Tinder kuvissa
Kuvat joissa ovat laittaneet meikkiä niin näyttävät ihan hyvältä mutta seuraavissa kuvissa joissa ovat ilman meikkiä niin näytävätkin epämiellyttäviltä ja niin tavallisilta kuin voi. Välillä kyllä ihmetyttää kuinka iso ero naisten kuvissa on, monesti on käynyt niin että olen tykännyt jotain naista jolla ollut vain kuvia jossa meikit naamalla ja se on myöhemmin lisännyt meikkaamattomia kuvia niin ollut suoraan sanottuna järkytys.
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Laitatko ap kuvan kivannäköisestä meikittömästä naisesta. Sellaisesta joka ei saisi mieltäsi järkkymään.
Esimerkiksi Pamela Tola ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Meikkipelle naiset menee välittömästi poistoon, vasemmalle.
Kuka aikuinen käyttää enää ilmaisua ”meikkipelle”?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä huijaamista se on? Naiset nyt käyttävät meikkiä ja joskus ovat käyttämättä. Jos siellä on kuvia sekä meikillä että ilman niin mitä ihmeen valittamista siinäkin voi olla. Jo on taas ongelma, varsinkin kun herran on helppo pyyhkäistä sormellaan sinne vasemmalle.
Suurimmalla osalla on vain kuvia jossa on meikit naamalla, siksi on tullutkin järkytyksenä kun ovat jälkeenpäin lisänneet meikittömiä kuvia.
Ok. Missä vaiheessa mahdollista suhdetta sinä haluaisit saada selville, miltä nainen näyttää ilman meikkiä? Montako viikkoa/kuukautta tapailua toivoisit olevan takana, ennen kuin nainen paljastaisi asian? Meinaan vaan, kun kerran ennen ensimmäistä tapaamista on liian järkyttävää, niin selvästi haluaisit tuhlata enemmän aikaasi naiseen, ennen kuin joudut jättämään hänet vaatimattoman ulkonäön takia.
Laittakoot meikittömän kuvan tinderiin tai ei meikkaa ollenkaan.
Koko maailma ei voi toimia sinun periaatteidesi mukaisesti. Sinun täytyy vaan hyväksyä, että jotkut laittavat sinne vaan meikkikuvia. Swaippaat heidät vaan vasemmalle, etkä mieti asiaa kummemmin - eiväthän he olleet sinun toiveittesi mukaisia.
On suorastaan hilpeää, että miehet eivät tiedä miltä naiset näyttävät oikeasti. :D Hyvin harvalla on luonnostaan tasaisen virheetön iho, tasaiset vaaleat silmänaluset, punaiset huulet... Jos nainen on vaalea, hänellä ei yleensä ole tummia kulmia ja ripsiä jne.
Mä tykkään meikata jos menen johonkin, näytän fressiltä kun peitän punoittavat kohdat kasvoissa ja tummat silmänympärykset. Tykkään myös käyttää ripsiväriä ja värillistä kulmageeliä vaikka tumma olenkin. Välillä tykkään laittaa myös luomiväriä ja kirkasta huulipunaa. Pitäisin kyllä yksinkertaisena miestä joka itkisi, että näytän erilaiselta, eikä tajunnut että mulla on meikkiä. :D
Mun miehellä on myös tosi mustat silmänympärykset ja joskus meikkasin ne joihinkin juhliin piiloon. Meikki on myös miehille sallittu. :)
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti sitä näin meikittömänä ja luonnollisena (ei värjättyjä hiuksia, harmaat saa näkyä, ei irtolisäkkeitä missään) naisena en saanut yhtään matchia, enkä tykkäyksiä, kun olin 8kk erilaisissa deittisovelluksissa. Ihan ok-näköinen olen, en mikään suohirviö. Toki ikää varmasti näin 45-vuotiaana on liikaa monelle, mutta kun ei edes itseäni vanhemmat miehet - ne perus-pertit ja pullukka-paavot joille laitoin tykkäyksen - kiinnostuneet, niin turha miesten on valittaa miksi ei kuppania löydy, jos vaatimukset naisen ulkönäöstä ovat liian korkealla omaan tasoon nähden.
Jännää todella, kun usein valitetaan naisten meikkaamisesta - muuttaa ulkonäköä - mutta sitten kun on meikkaamaton, niin sekään ei ole hyvä juttu - on niin tavallisen näköinen. Varmasti suurin osa maailman ihmisistä on tavallisen näköisiä, eikä se ole huono juttu ollenkaan.
Suohirviö 🤣🤣
Ihan samaa mieltä olen, tavallisuus on hyvä asia. Peruspertit vain haluavat jotain mitä eivät koskaan saa.
Lukematta ketjua: mitä jos ap vain pyytäisit kivaa naista deitille?
Sinä et saa tätä filteröintiä loppumaan... Julkaistaan me vain reality-kuvia itsestämme!
No niin minä teen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko ap kuvan kivannäköisestä meikittömästä naisesta. Sellaisesta joka ei saisi mieltäsi järkkymään.
Eikö sitten kannattaisi suosia sellaisia hyvännäköisiä naisia, joilla on selvästi vain hiukan meikkiä? Näin voi olla varma, että muutos ei ole dramaattinen, kun meikit pestään. Ei kannata suosia vahvasti meikattuja, koska siinä on aina riski, ettei meikitön versio miellytäkään. Kummasti meikistä valuttavat sitten kuitenkin suosivat nimenomaan niitä vahvasti meikattuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitten kannattaisi suosia sellaisia hyvännäköisiä naisia, joilla on selvästi vain hiukan meikkiä? Näin voi olla varma, että muutos ei ole dramaattinen, kun meikit pestään. Ei kannata suosia vahvasti meikattuja, koska siinä on aina riski, ettei meikitön versio miellytäkään. Kummasti meikistä valuttavat sitten kuitenkin suosivat nimenomaan niitä vahvasti meikattuja.
* meikistä valittavat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti sitä näin meikittömänä ja luonnollisena (ei värjättyjä hiuksia, harmaat saa näkyä, ei irtolisäkkeitä missään) naisena en saanut yhtään matchia, enkä tykkäyksiä, kun olin 8kk erilaisissa deittisovelluksissa. Ihan ok-näköinen olen, en mikään suohirviö. Toki ikää varmasti näin 45-vuotiaana on liikaa monelle, mutta kun ei edes itseäni vanhemmat miehet - ne perus-pertit ja pullukka-paavot joille laitoin tykkäyksen - kiinnostuneet, niin turha miesten on valittaa miksi ei kuppania löydy, jos vaatimukset naisen ulkönäöstä ovat liian korkealla omaan tasoon nähden.
Jännää todella, kun usein valitetaan naisten meikkaamisesta - muuttaa ulkonäköä - mutta sitten kun on meikkaamaton, niin sekään ei ole hyvä juttu - on niin tavallisen näköinen. Varmasti suurin osa maailman ihmisistä on tavallisen näköisiä, eikä se ole huono juttu ollenkaan.
Juuri. Näin.
Ja tähän sopii ikiklassikkobiisi:
Juuri tämän takia mulla on profiilissa vain meikittömiä kuvia. En käytä meikkiä kuin ehkä pari kertaa kuussa ripsiväriä niin ei sitten tule miehelle yllätyksenä miltä näytän ja saa heti karsittua joukosta ne, joille nainen ilman meikkiä on kauhistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko linkittää hänestä meikittömän kuvan jota ihailet? En itse löytänyt googlella yhtään.
Ja varmasti filtteteillä myös. Mikset voi tavata ihmisiä reaalielämässä ja laittaa instat ja muut pois.
Mun mies aina ihailee ääneen kun oon laittanut meikkiä. Kysyy aina silloin "laitoitko meikkiä" ja kun myönnän niin toteaa miten kaunis olen.
Vierailija kirjoitti:
Ette te pallinaamat edes erota onko naisella meikkiä vai ei, ellei hänellä ole sitten kirkasta huulipunaa ja 5cm irtoripsiviuhkat. Samalla logiikalla miehet eivät saisi pitää partaa ollenkaan, siinähän se todellinen ulkonäkö peittyy lähes kokonaan.
Parta tulee geeneistä eikä lähde pesussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko linkittää hänestä meikittömän kuvan jota ihailet? En itse löytänyt googlella yhtään.
Ilmankos meikittömyys monia niin järkyttää, kun ei ymmärretä, milloin meikkiä on ja milloin ei. Pamela Tolalla on usein tosi nätti, kevut ja luonnollinen meikki, mutta meikittömänä en ole hänestä kuvia nähnyt.
Olen herkkäihoinen ja naamani punoittaa ja turpoaa herkästi. Nuorempana olin meikkaamattomana ja keveällä meikillä niin nätti että mallimamma ehdotteli missikisoja. Unettomuus ja alkoholi saavat minut näyttämään hirveälle. Eräs mies jätti minut sen vuoksi että krapulassa näytän niin kamalalle. Hän harrasti juopottelua, itse en.
Aika kovat on miehillä vaatimukset jos naisen pitää näyttää huippumallilta tai -näyttelijältä luonnostaan, joka tilanteessa, aamusta seuraavaan aamuun tai muuten on ruma. Contourilla, irtoripsillä, kokovartalomeikillä ja filttereillä kuorrutettuja insta- ym. naisia kyllä ihaillaan, mutta ei ymmärretä että kukaan ei näytä sellaiselle luonnostaan, ei edes nämä mallit itse.
Vierailija kirjoitti:
Meikit kun pesee pois niin naisesta tulee tavis mutta miksei hänelle kelpaa tavismies?
Ovat oppineet huijaamaan meikin avulla ja niistä tulee ylimielisiä ja vaativia vaikka ovat samaa tasoa tai jopa heikompia.
Niin. Kyllä sinäkin, aloittaja, varmaan aika erilaiselta näyttäisit, jos meikkaisit. Ihan sama se on naisilla!
Ilme ja kasvojen asento samaten huijaa aika paljon. Harjoittelevat kuvan ottoa, pahimmillaan kaikki kasvokuvat samasta kulmasta samalla ilmeellä tai sitten selän takaa jotain "tunnelmakuvia".
Miksihän telkkarissa ja muissa vastaavissa jutuissa laitetaan miehillekin meikkiä? Enkä nyt siis tarkoita mitään maskeerausta, vaan ihan sitä, että joku mies menee vaikka telkkariuutisiin kertomaan jotain, niin heillehän laitetaan meikkiä.