Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset huijaa älyttömästi meikillä Tinder kuvissa

Vierailija
30.07.2021 |

Kuvat joissa ovat laittaneet meikkiä niin näyttävät ihan hyvältä mutta seuraavissa kuvissa joissa ovat ilman meikkiä niin näytävätkin epämiellyttäviltä ja niin tavallisilta kuin voi. Välillä kyllä ihmetyttää kuinka iso ero naisten kuvissa on, monesti on käynyt niin että olen tykännyt jotain naista jolla ollut vain kuvia jossa meikit naamalla ja se on myöhemmin lisännyt meikkaamattomia kuvia niin ollut suoraan sanottuna järkytys.

Kommentit (165)

Vierailija
61/165 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä naiset sanoisitte siihen jos tavallinen tai ruma mies menee ammattimeikkaajalle joka meikkaa tästä miehestä komean ja sitten laittaa niitä kuvia tinderiin ja kauniit naiset käy kuumana ja lähtevät treffeille ja alkavat seurustella, sitten kun ollaan ensimmäinen yö oltu sängyssä ja harrasteltu kaikkea niin aamulla tämä mies menee vessaan pesemään meikit pois ja sieltä paljastuukin ruma mies? Mitä jos tämä tapahtuisi omalle kohdallenne?

No juuri tätähän ap ilmeisesti haluaa. Häntähän järkyttää nimenomaan se, että hänelle on selvinnyt naisen "todellisen ulkonäön" vaatimattomuus siinä vaiheessa, kun edes treffeille, jostain seurustelusta ja seksistä nyt vielä puhumattakaan, ei olla vielä ehditty. Eli selvästi hän nimenomaan haluaisi ensin käydä treffeillä, ihastua ja alkaa seurustella ja päätyä sänkyyn, ja vasta sitten saada selville miltä se nainen ilman meikkiä näyttääkään.

Henkilökohtaisesti minä olen tyytyväinen, jos isot turn-off tekijät miehessä selviävät minulle jo ennen ensitapaamista. Valitettavasti näin ei useinkaan käy ja ne ilmenevät vasta myöhemmin, useampien treffien jälkeen. Mutta en minä siitäkään järkyttyneenä nettipalstoilla avaudu. Minusta se kuuluu vähän niinkuin tutustumisen luonteeseen, että ihmiseen tutustuu pikkuhiljaa ja välillä suhde etenee ja syvenee ja välillä se päättyy.

Vierailija
62/165 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä naiset sanoisitte siihen jos tavallinen tai ruma mies menee ammattimeikkaajalle joka meikkaa tästä miehestä komean ja sitten laittaa niitä kuvia tinderiin ja kauniit naiset käy kuumana ja lähtevät treffeille ja alkavat seurustella, sitten kun ollaan ensimmäinen yö oltu sängyssä ja harrasteltu kaikkea niin aamulla tämä mies menee vessaan pesemään meikit pois ja sieltä paljastuukin ruma mies? Mitä jos tämä tapahtuisi omalle kohdallenne?

Käykö se mies siis ammattimeikkaajalla ennen jokaisia treffejä siihen asti kunnes sänkyyn mennään, vai osaako hän meikata itse itsensä rumasta komistukseksi ilman että naiset huomaavat mitään? Jos kävisi ilmi, että mies on käynyt ammattimeikkaajalla ennen jokaisia treffejä, niin pitäisin sitä kyllä aika omituisena. Jos taas kävisi ilmi, että hän on taitava meikkaaja ja osaa meikkaamalla muuttaa itsensä rumasta komeaksi ilman että pakkelikerros paistaa kahden metrin päähän, niin ihan ekana pyytäisin häntä opettamaan minullekin joitain meikkausvinkkejä. Sen jälkeen todennäköisesti ehdottaisin jotain muutakin yhteistä tekemistä siksi päiväksi, kuin yhdessä meikkaamista. Jos hän oli hyvä sängyssä, niin todennäköisesti tykkäisin vaakamamboilla enemmänkin.

En ymmärrä miksi tuo hirveästi haittaisi, jos mieheen olen jo ihastunut. En mä naamaan ihastu vaan ihmiseen. Ja no, jos naamaan ihastuisin, niin hänhän saisi sen naamansa ihan vain meikkaamalla komeaksi, joten miksi sekään sitten olisi ongelma. Jos parisuhteessa toisen kanssa aikoo olla, niin sekin pitää sietää, että ei se kumppani 24/7/365 hemaisevalta näytä, vaikka kuinka ulkonäköönsä panostaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/165 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/36df8b16-cd3f-4275-807b-faef4e…

Helena Lindgrenillä on täydellinen meikki ja tuota enempää ei saa olla pakkelia. 

Liiallisella tai hyvin voimakkaalla pakkelilla kyllä saa naamansa ihan eri näköiseksi kuin ilman meikkiä. 

Onko mielestäsi Lindgrenillä siis kevyt meikki? Minusta hänellä on aika voimakas meikki - siis todella paljon meikkiä. Ja en sanoa tätä moittien, koska se sopinee hänen tyyliinsä. Mutta jos tätä pidetään nyt sitten sopivana määränä meikkiä, niin ihmettelen suuresti, millaisia ovat olleet ne "liikaa" meikanneet, jotka sitten ovat ihan erinäköisiä ilman? Tulee mieleen joku goottimeikki, mutta eikös siinä ole vähän ideanakin, ettei pyritä mihinkään luonnolliseen vaikutelmaan...?

Vierailija
64/165 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, vaihtoehdothan on

- Luonnonkaunis naapurintyttö lue potentiaalinen malli jota et koskaan saa

- Tavis joka näyttää kauniilta meikattuna mutta vaatimattomalta ilman meikkiä, tämän saat

- Tavis joka ei meikkaa ja, näyttää aina vaatimattomalta, tämänkin saat

Tämä oli loistava!😀

Vierailija
65/165 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut Tinderissä aina meikit kasvoila. Sitten kun mies näkee luonnossa, niin sanotaan, että sä oot paremman näköinen luonnossa, kun niissä kuvissa. 

Vierailija
66/165 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein itse tykkää ammattimeikkaajien tyylistä, joten tuskin se miellyttäisi. Mutta tykkään kyllä siitä, jos mies meikkaa. Pidän esim. vahvasta silmämeikistä, sellaisesta rock-tyylisestä. Ei minulle ole mikään järkytys, jos sen alta paljastuu tavallisen näköinen mies - päinvastoin, minusta on vain hyvä asia, jos hänellä on hyvännäköinen tyyli ja hän haluaa olla hyvännäköinen ja seksikäs. Eikä haittaa, vaikka kotona olisi ilman meikkiä ja verkkareissa - ihminen on kokonaisuus, ja jos verkkareiden sijaan pukeutuu hyvännäköisiin vaatteisiin muualla ja käyttää mielellään meikkiä, se on vaan plussaa.

Vierailija
67/165 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä meikkipakkomielle joillain palstan miehillä on?

Vierailija
68/165 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

U l i on hyvä ja valitsee ne joilla ei ole meikkiä ja ongelma on ratkaistu.

Muttakun ne on ihan tavallisen näköisiä.

Vierailija
69/165 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkipelle naiset menee välittömästi poistoon, vasemmalle.

Kummasti sitä näin meikittömänä ja luonnollisena (ei värjättyjä hiuksia, harmaat saa näkyä, ei irtolisäkkeitä missään) naisena en saanut yhtään matchia, enkä tykkäyksiä, kun olin 8kk erilaisissa deittisovelluksissa. Ihan ok-näköinen olen, en mikään suohirviö. Toki ikää varmasti näin 45-vuotiaana on liikaa monelle, mutta kun ei edes itseäni vanhemmat miehet - ne perus-pertit ja pullukka-paavot joille laitoin tykkäyksen - kiinnostuneet, niin turha miesten on valittaa miksi ei kuppania löydy, jos vaatimukset naisen ulkönäöstä ovat liian korkealla omaan tasoon nähden.

Jännää todella, kun usein valitetaan naisten meikkaamisesta - muuttaa ulkonäköä - mutta sitten kun on meikkaamaton, niin sekään ei ole hyvä juttu - on niin tavallisen näköinen. Varmasti suurin osa maailman ihmisistä on tavallisen näköisiä, eikä se ole huono juttu ollenkaan. 

Vierailija
70/165 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei tuu meikkaamista lopettamaan. Joten joko ap opettelee katsomaan onko naisella meikkiä tai sitten jättää mielenterveyssyistä Tinderin.

Mielenterveyssyistä? Eiköhän se kemikaalien tunkeminen naamaan ole merkki mielenterveysongelmista ja epätervettä fyysisesti että henkisesti.

-eri

Vierailija
71/165 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, vaihtoehdothan on

- Tavis joka näyttää kauniilta meikattuna mutta vaatimattomalta ilman meikkiä, tämän saat

Lestadiolaiset ovat kyllä ihan kauniita lähes aina. Tuskin he mitään potentiaalisia malleja ovat?

Vierailija
72/165 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei tuu meikkaamista lopettamaan. Joten joko ap opettelee katsomaan onko naisella meikkiä tai sitten jättää mielenterveyssyistä Tinderin.

Mielenterveyssyistä? Eiköhän se kemikaalien tunkeminen naamaan ole merkki mielenterveysongelmista ja epätervettä fyysisesti että henkisesti.

-eri

No mutta jos näin on, eikö silloin meikkivastaisten miesten sitä suuremmalla syyllä kannata vaan swaipata vasemmalle ne, joilla on meikkiä? Miksiköhän meikkaamattomat naiset eivät sitten ole suositumpia, jos kerran meikkaamattomuus suoraan viittaa siihen, että ei ole mielenterveysongelmia (tai ainakin käänteisesti meikki on melko varma merkki mielenterveysongelmista)? Kuitenkin swaippaillaan oikealle niitä mahdollisimman paljon meikkaavia, ja sitten petytään, kun ilman meikkiä onkin erinäköinen.

Vierailija
73/165 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä todella mielenkiintoinen kysymys. Miksihän tuota on alapeukutettu?

Vierailija
74/165 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vasta säälittävää on kun yhteisen yön jälkeen naisen pitää herätä ennen miestä meikkaamaan 😅

Vierailija
75/165 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit kun pesee pois niin naisesta tulee tavis mutta miksei hänelle kelpaa tavismies?

Vierailija
76/165 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

No mutta jos näin on, eikö silloin meikkivastaisten miesten sitä suuremmalla syyllä kannata vaan swaipata vasemmalle ne, joilla on meikkiä? Miksiköhän meikkaamattomat naiset eivät sitten ole suositumpia, jos kerran meikkaamattomuus suoraan viittaa siihen, että ei ole mielenterveysongelmia (tai ainakin käänteisesti meikki on melko varma merkki mielenterveysongelmista)? Kuitenkin swaippaillaan oikealle niitä mahdollisimman paljon meikkaavia, ja sitten petytään, kun ilman meikkiä onkin erinäköinen.

Öö, en tiedä? Tuo henkilö jolle vastasin toi esiin mielenterveysongelmat ilmeisesti solvaushengessä.

Miehet eivät torju naista naisen mielenterveysongelmien takia niin kuin naiset torjuvat miehen miehen mielenterveysongelmien takia?

Nainenhan tuo oletettavasti tässäkin oli joka toi esiin mielenterveysongelmat.

Vierailija
77/165 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pitävät luonnonkauniista naisista, tuleeko tämä naisille yllätyksenä. Itse olen tämän aina tiedostanut. Onneksi luoja on suonut minulle tämän piirteen. Omat kasvoni näyttävät kamalilta jos laitan liikaa meikkiä. Käytän vain ripsiväriä + kulmaväriä + vähän poskipunaa + huuliiin huulirasva tai huulikiilto. Minulla on luonnollinen kuva itsestäni Tinderissä ja miehet ovat tykänneet kovasti.

Nainen50

Vierailija
78/165 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki naiset huomaa sen meikin ja naiset myös pitävät miehissä viehättävänä sellaisia piirteitä, joita ei meikillä saa. Kulttuurisesti naisten odotetaan meikkaavan ja meikitön nainen on "ruma".

Vierailija
79/165 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, vaihtoehdothan on

Voisitko tehdä samanlaisen listan miehistä? Odotan mielenkiinnolla, että minkälainenhan se on. Lähes kukaan mies kun ei meikkaa.

Vierailija
80/165 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä huijaamista se on? Naiset nyt käyttävät meikkiä ja joskus ovat käyttämättä. Jos siellä on kuvia sekä meikillä että ilman niin mitä ihmeen valittamista siinäkin voi olla. Jo on taas ongelma, varsinkin kun herran on helppo pyyhkäistä sormellaan sinne vasemmalle.

Suurimmalla osalla on vain kuvia jossa on meikit naamalla, siksi on tullutkin järkytyksenä kun ovat jälkeenpäin lisänneet meikittömiä kuvia.

Ok. Missä vaiheessa mahdollista suhdetta sinä haluaisit saada selville, miltä nainen näyttää ilman meikkiä? Montako viikkoa/kuukautta tapailua toivoisit olevan takana, ennen kuin nainen paljastaisi asian? Meinaan vaan, kun kerran ennen ensimmäistä tapaamista on liian järkyttävää, niin selvästi haluaisit tuhlata enemmän aikaasi naiseen, ennen kuin joudut jättämään hänet vaatimattoman ulkonäön takia.

Laittakoot meikittömän kuvan tinderiin tai ei meikkaa ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme