Naiset huijaa älyttömästi meikillä Tinder kuvissa
Kuvat joissa ovat laittaneet meikkiä niin näyttävät ihan hyvältä mutta seuraavissa kuvissa joissa ovat ilman meikkiä niin näytävätkin epämiellyttäviltä ja niin tavallisilta kuin voi. Välillä kyllä ihmetyttää kuinka iso ero naisten kuvissa on, monesti on käynyt niin että olen tykännyt jotain naista jolla ollut vain kuvia jossa meikit naamalla ja se on myöhemmin lisännyt meikkaamattomia kuvia niin ollut suoraan sanottuna järkytys.
Kommentit (165)
Laitatko ap kuvan kivannäköisestä meikittömästä naisesta. Sellaisesta joka ei saisi mieltäsi järkkymään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä naiset sanoisitte siihen jos tavallinen tai ruma mies menee ammattimeikkaajalle joka meikkaa tästä miehestä komean ja sitten laittaa niitä kuvia tinderiin ja kauniit naiset käy kuumana ja lähtevät treffeille ja alkavat seurustella, sitten kun ollaan ensimmäinen yö oltu sängyssä ja harrasteltu kaikkea niin aamulla tämä mies menee vessaan pesemään meikit pois ja sieltä paljastuukin ruma mies? Mitä jos tämä tapahtuisi omalle kohdallenne?
Alkoi oikein naurattamaan tämä sinun maalaama kauhuskenaario :D jos naisella on niin paljon meikkiä, että näyttää oikein eri ihmiseltä ilman, niin kyllä sen nyt huomaa. Ehkä ei sitten kannata mennä kotiin juuri sen naisen kanssa, jolla on eniten meikkiä. Ja kai naisessa oli jotain muutakin hyvää, kuin meikatut kasvot, jos sänkypuuhiin asti pääsee? Ei meikki nyt niin paljon ihmistä muuta, että rumasta tulee supermalli.
Kyllä itsekin olen ollut treffeillä miehen kanssa, joka pukeutui hienosti ja ulkonäkö oli oikein huoliteltu. Kun hetken seurustelun jälkeen ei ollut enää niin näyttämishaluinen, niin istui minun nähteni sohvalla verkkareissa ja vanhassa t-paidassa hiukset sotkussa ja parta ajamatta. Silti hän oli sama ihminen ja en siitä mitenkään traumatisoitunut. Hetki peilin edessä ja näyttää taas samalta. Ei kukaan jaksa olla jatkuvasti juhlavaatteissa laitettuna.
Naiset ei tuu meikkaamista lopettamaan. Joten joko ap opettelee katsomaan onko naisella meikkiä tai sitten jättää mielenterveyssyistä Tinderin.
Pahinta on kun nainen parisuhteessa lakkaa meikkaamasta ja alkaa viihtyä verkkareissa, alan välittömästi tiirailla kuumempia misuja sillä silmällä.
Youtubesta löytyy valtavasti meikkaustutoriaaleja, kun pari sellaista katselee niin ap:kin oppii tunnistamaan mitä meikataan ja miten ja sitten vain jättää tykkäämättä niistä meikatuista.
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on kun nainen parisuhteessa lakkaa meikkaamasta ja alkaa viihtyä verkkareissa, alan välittömästi tiirailla kuumempia misuja sillä silmällä.
Teoriassa. Todellisuudessahan on poikuus vielä tallella mutta sitten joskus (ei koskaan).
Vierailija kirjoitti:
Mitä naiset sanoisitte siihen jos tavallinen tai ruma mies menee ammattimeikkaajalle joka meikkaa tästä miehestä komean ja sitten laittaa niitä kuvia tinderiin ja kauniit naiset käy kuumana ja lähtevät treffeille ja alkavat seurustella, sitten kun ollaan ensimmäinen yö oltu sängyssä ja harrasteltu kaikkea niin aamulla tämä mies menee vessaan pesemään meikit pois ja sieltä paljastuukin ruma mies? Mitä jos tämä tapahtuisi omalle kohdallenne?
Olen nainen ja olen samaa mieltä kanssasi. Itse käytän vain kulmakynää, silmien alle pari tippaa meikkivoide koska silmänaluset ovat mustat sekä värillistä huulivoidetta. Hiukset pitkät enkä niitäkään millään sähkölaitteella väkerrä vaan ponnari, irti tms helppoa.
On vain niin, että naiset saa meikata jos haluavat, saathan sinäkin tehdä kropallesi mitä haluat. Huijattu olo varmaan tulee, vaikka siitä ei kaikilla ole kyse. Jotkut, korostan jotkut ovat niin epävarmoja viehätysvoimastaan tai itsestään yleensä, että tarvitsevat sen täydellisen meikin joka pvä. Osa ei ymmärrä ja usko sitä, että voi olla hyväksytty sellaisenaan kuin on luonnonkauniina. Itselläni on hieman parittomat kulmakarvat ja siksi kulmakynä. Ihoa hoidan kyllä mutta meikit ovat vähäistä. Luonnolliset omat kynnet ja niitä lakkaan. Hyväksyn itseni näin
Vierailija kirjoitti:
Eli sinulla ei ole kumppanille mitään muuta kriteeriä, kuin että pitää näyttää meikatulta barbie - nukelta koko ajan. Ei se, että on mukavaa viettää aikaa yhdessä, on samoja kiinnostuksen kohteita tai yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia? Vain, että toinen on sinulle silmänruokaa? Siinäpä oikein hyvänkuuloinen suhde.
Ap, hujatkoot. Ei kuulu mulle eikä sulle. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja olen samaa mieltä kanssasi. Itse käytän vain kulmakynää, silmien alle pari tippaa meikkivoide koska silmänaluset ovat mustat sekä värillistä huulivoidetta. Hiukset pitkät enkä niitäkään millään sähkölaitteella väkerrä vaan ponnari, irti tms helppoa.
On vain niin, että naiset saa meikata jos haluavat, saathan sinäkin tehdä kropallesi mitä haluat. Huijattu olo varmaan tulee, vaikka siitä ei kaikilla ole kyse. Jotkut, korostan jotkut ovat niin epävarmoja viehätysvoimastaan tai itsestään yleensä, että tarvitsevat sen täydellisen meikin joka pvä. Osa ei ymmärrä ja usko sitä, että voi olla hyväksytty sellaisenaan kuin on luonnonkauniina. Itselläni on hieman parittomat kulmakarvat ja siksi kulmakynä. Ihoa hoidan kyllä mutta meikit ovat vähäistä. Luonnolliset omat kynnet ja niitä lakkaan. Hyväksyn itseni näin
Ja sitten nämä pick me - tytöt tulevat tänne tuntemaan itsensä ylempiarvoisiksi, koska eivät käytä meikkiä. Hyvä vaan, että viette nämä sokeat sosiopaattimiehet, ettei meidän muiden tarvitse sietää sitä kontrollointia ja voi rauhassa käyttää meikkiä ilman kitinää.
Kristallipalloni kertoo, että tällä meikkijankuttajalla on vielä pitkä kasvaminen aikuiseksi edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä huijaamista se on? Naiset nyt käyttävät meikkiä ja joskus ovat käyttämättä. Jos siellä on kuvia sekä meikillä että ilman niin mitä ihmeen valittamista siinäkin voi olla. Jo on taas ongelma, varsinkin kun herran on helppo pyyhkäistä sormellaan sinne vasemmalle.
Suurimmalla osalla on vain kuvia jossa on meikit naamalla, siksi on tullutkin järkytyksenä kun ovat jälkeenpäin lisänneet meikittömiä kuvia.
Ok. Missä vaiheessa mahdollista suhdetta sinä haluaisit saada selville, miltä nainen näyttää ilman meikkiä? Montako viikkoa/kuukautta tapailua toivoisit olevan takana, ennen kuin nainen paljastaisi asian? Meinaan vaan, kun kerran ennen ensimmäistä tapaamista on liian järkyttävää, niin selvästi haluaisit tuhlata enemmän aikaasi naiseen, ennen kuin joudut jättämään hänet vaatimattoman ulkonäön takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fake up.
Mutta jos naisella on profiilissaan sekä meikattuja että meikkaamattomia kuvia, niin en nyt kyllä ihan ymmärrä mikä tässä on ongelmana...
Kun ei ole, suurimmalla osalla on vain meikkikuvia ja jotku ovat jälkeenpäin lisänneet meikkaamattomia kuvia niin on tullut järkytyksenä miltä todellisuudessa näyttikään ja minä jo ehdin tykkäämään tästä aiemmin eli minua huijattiin.
Et sitten kuvista nähnyt että naisella on meikkiä niissä?
Näin mutta ero on silti aivan älytön, sieltä alta paljastuu eri ihminen.
Vastaisuudessa tykkäilet sitten vain meikittömistä. Ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä huijaamista se on? Naiset nyt käyttävät meikkiä ja joskus ovat käyttämättä. Jos siellä on kuvia sekä meikillä että ilman niin mitä ihmeen valittamista siinäkin voi olla. Jo on taas ongelma, varsinkin kun herran on helppo pyyhkäistä sormellaan sinne vasemmalle.
Suurimmalla osalla on vain kuvia jossa on meikit naamalla, siksi on tullutkin järkytyksenä kun ovat jälkeenpäin lisänneet meikittömiä kuvia.
Swaippaa vasemmalle sitten tai poistaa matcheista, jos eivät meikittömät kuvat miellytä. Tai ei alunperinkään swaippaa oikealle niitä, joilla on pelkkiä meikkikuvia.
Vierailija kirjoitti:
Noniin sieltähän se tuli. Eli sinuakin huijattiin. Ehkä parempi niin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fake up.
Mutta jos naisella on profiilissaan sekä meikattuja että meikkaamattomia kuvia, niin en nyt kyllä ihan ymmärrä mikä tässä on ongelmana...
Kun ei ole, suurimmalla osalla on vain meikkikuvia ja jotku ovat jälkeenpäin lisänneet meikkaamattomia kuvia niin on tullut järkytyksenä miltä todellisuudessa näyttikään ja minä jo ehdin tykkäämään tästä aiemmin eli minua huijattiin.
Et sitten kuvista nähnyt että naisella on meikkiä niissä?
Näin mutta ero on silti aivan älytön, sieltä alta paljastuu eri ihminen.
Siinä tapauksessa meikkiä on ollut todella paljon. Tavallinen meikkaustyyli ei niin valtavasti pysty muuttamaan ihmistä.
Miehen kannattaa laittaa filtterillä käsitellyt kuvat. Jos nainen sitten treffeillä ulisee niin voi ottaa meikit puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vain niin, että naiset saa meikata jos haluavat, saathan sinäkin tehdä kropallesi mitä haluat. Huijattu olo varmaan tulee, vaikka siitä ei kaikilla ole kyse. Jotkut, korostan jotkut ovat niin epävarmoja viehätysvoimastaan tai itsestään yleensä, että tarvitsevat sen täydellisen meikin joka pvä. Osa ei ymmärrä ja usko sitä, että voi olla hyväksytty sellaisenaan kuin on luonnonkauniina. Itselläni on hieman parittomat kulmakarvat ja siksi kulmakynä. Ihoa hoidan kyllä mutta meikit ovat vähäistä. Luonnolliset omat kynnet ja niitä lakkaan. Hyväksyn itseni näinJa sitten nämä pick me - tytöt tulevat tänne tuntemaan itsensä ylempiarvoisiksi, koska eivät käytä meikkiä. Hyvä vaan, että viette nämä sokeat sosiopaattimiehet, ettei meidän muiden tarvitse sietää sitä kontrollointia ja voi rauhassa käyttää meikkiä ilman kitinää.
Ei se ole ylempiarvoisuutta , jos hyväksyy itsensä swllaisena kuin on vaan se on kypsyyttä itsensä tuntemista, aikuisuutta. En ole sinun tyttö, vaan aikuinen nainen joka osaa keskustella. Miten yhdistät mielessäsi sosiopatian ja meikkaamisen..Mielenkiintoista tosiaan.. vahvan, henkisesti terveen luona ei kauan henkisesti sairas pärjää vaan lähter etsimään uutta uhria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinulla ei ole kumppanille mitään muuta kriteeriä, kuin että pitää näyttää meikatulta barbie - nukelta koko ajan. Ei se, että on mukavaa viettää aikaa yhdessä, on samoja kiinnostuksen kohteita tai yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia? Vain, että toinen on sinulle silmänruokaa? Siinäpä oikein hyvänkuuloinen suhde.
Niin kuin yllä kirjoitin, teoriassa. Noista niin paistaa kilometrien päähän ettei ole koskaan oltu parisuhteessa.
"Naiset" eivät ole naisia ilman meikkiä, näyttävät pieniltä miehiltä.