Naiset huijaa älyttömästi meikillä Tinder kuvissa
Kuvat joissa ovat laittaneet meikkiä niin näyttävät ihan hyvältä mutta seuraavissa kuvissa joissa ovat ilman meikkiä niin näytävätkin epämiellyttäviltä ja niin tavallisilta kuin voi. Välillä kyllä ihmetyttää kuinka iso ero naisten kuvissa on, monesti on käynyt niin että olen tykännyt jotain naista jolla ollut vain kuvia jossa meikit naamalla ja se on myöhemmin lisännyt meikkaamattomia kuvia niin ollut suoraan sanottuna järkytys.
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Fake up.
Mutta jos naisella on profiilissaan sekä meikattuja että meikkaamattomia kuvia, niin en nyt kyllä ihan ymmärrä mikä tässä on ongelmana...
Kun ei ole, suurimmalla osalla on vain meikkikuvia ja jotku ovat jälkeenpäin lisänneet meikkaamattomia kuvia niin on tullut järkytyksenä miltä todellisuudessa näyttikään ja minä jo ehdin tykkäämään tästä aiemmin eli minua huijattiin.
Miten nämä filtterit ym. Toimivat?
Eräs tuttu nainen tekee tiktokeja ja näyttää niissä videoissa ihan erillaiselta kuin luonnossa?
Oli sitten meikannut tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fake up.
Mutta jos naisella on profiilissaan sekä meikattuja että meikkaamattomia kuvia, niin en nyt kyllä ihan ymmärrä mikä tässä on ongelmana...
Kun ei ole, suurimmalla osalla on vain meikkikuvia ja jotku ovat jälkeenpäin lisänneet meikkaamattomia kuvia niin on tullut järkytyksenä miltä todellisuudessa näyttikään ja minä jo ehdin tykkäämään tästä aiemmin eli minua huijattiin.
Et sitten kuvista nähnyt että naisella on meikkiä niissä?
Menee samaan osastoon kuin tupeet, piilokorot ja piilolasit. Tyhmähän sitä olisi, jos ei yrittäisi itseään ehostaa.
Vierailija kirjoitti:
No sentään vaan tinderissä. Intiassahan yksi mies haastoi tuoreen vaimonsa oikeuteen kun näki tämän ensimmäistä kertaa ilman meikkiä. :D
ja oliko kiinassa, kun mies ei tienyt naisen käyneen kauneusleikkauksessa ja saivat rumia lapsia
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/36df8b16-cd3f-4275-807b-faef4e…
Helena Lindgrenillä on täydellinen meikki ja tuota enempää ei saa olla pakkelia.
Liiallisella tai hyvin voimakkaalla pakkelilla kyllä saa naamansa ihan eri näköiseksi kuin ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fake up.
Näin mutta ero on silti aivan älytön, sieltä alta paljastuu eri ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Helena Lindgrenillä on täydellinen meikki ja tuota enempää ei saa olla pakkelia.
Liiallisella tai hyvin voimakkaalla pakkelilla kyllä saa naamansa ihan eri näköiseksi kuin ilman meikkiä.
Huoh. Hänellä on paljon pakkelia. On vaan hyvin taitava meikkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sentään vaan tinderissä. Intiassahan yksi mies haastoi tuoreen vaimonsa oikeuteen kun näki tämän ensimmäistä kertaa ilman meikkiä. :D
ja oliko kiinassa, kun mies ei tienyt naisen käyneen kauneusleikkauksessa ja saivat rumia lapsia
se olikin feikki uutinen,
Vierailija kirjoitti:
Ette te pallinaamat edes erota onko naisella meikkiä vai ei, ellei hänellä ole sitten kirkasta huulipunaa ja 5cm irtoripsiviuhkat. Samalla logiikalla miehet eivät saisi pitää partaa ollenkaan, siinähän se todellinen ulkonäkö peittyy lähes kokonaan.
Meikkaamista ja partaa ei voi verrata toisiinsa koska ei parta kasva kaikilla mutta kaikki voivat meikata.
Mitä naiset sanoisitte siihen jos tavallinen tai ruma mies menee ammattimeikkaajalle joka meikkaa tästä miehestä komean ja sitten laittaa niitä kuvia tinderiin ja kauniit naiset käy kuumana ja lähtevät treffeille ja alkavat seurustella, sitten kun ollaan ensimmäinen yö oltu sängyssä ja harrasteltu kaikkea niin aamulla tämä mies menee vessaan pesemään meikit pois ja sieltä paljastuukin ruma mies? Mitä jos tämä tapahtuisi omalle kohdallenne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fake up.
Näin mutta ero on silti aivan älytön, sieltä alta paljastuu eri ihminen.
Hah, jo sillä luonnonkauniilla on taitavaa ehostusta takana.
Miten te miehet olette näin avuttomia? Katso naisen naamaa onko siinä meikkiä. Sitten jos on älä tykkää. Jos mieli on liian hauras Tinderiin niin sitten älä käytä Tinderiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette te pallinaamat edes erota onko naisella meikkiä vai ei, ellei hänellä ole sitten kirkasta huulipunaa ja 5cm irtoripsiviuhkat. Samalla logiikalla miehet eivät saisi pitää partaa ollenkaan, siinähän se todellinen ulkonäkö peittyy lähes kokonaan.
Meikkaamista ja partaa ei voi verrata toisiinsa koska ei parta kasva kaikilla mutta kaikki voivat meikata.
Ja harvoilla on edes hyvä parrankasvu eli parta näyttää suurimmalla osalla suomalaisilla miehillä rumalta ja on haittatekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Hänellä on paljon pakkelia. On vaan hyvin taitava meikkaaja.
On meikkitaiteilija, joten tietenkin osaa meikata ja meikkaa.
Jos miehetkin meikkaisivat niin voisivat olla kauniimpia. Kun lähes kaikki naiset meikkaavat ja sitä ei kestä niin parempi olla ilman naista, jos se järkyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä naiset sanoisitte siihen jos tavallinen tai ruma mies menee ammattimeikkaajalle joka meikkaa tästä miehestä komean ja sitten laittaa niitä kuvia tinderiin ja kauniit naiset käy kuumana ja lähtevät treffeille ja alkavat seurustella, sitten kun ollaan ensimmäinen yö oltu sängyssä ja harrasteltu kaikkea niin aamulla tämä mies menee vessaan pesemään meikit pois ja sieltä paljastuukin ruma mies? Mitä jos tämä tapahtuisi omalle kohdallenne?
Ei haittaa. Katselen silloin tällöin Tiktokkeja joissa on miesten glam uppeja. Olisin vaan iloinen jos taviksen näköinen mieheni pystyisi tekemään itsestään silloin tällöin super seksikkään. Tekis hyvää teille palstamiehillekin nähdä miten paljon tyyli vaikuttaa ulkonäköön. Kun siellä ulisette huonoa ulkonäköänne.
Vierailija kirjoitti:
Miten te miehet olette näin avuttomia? Katso naisen naamaa onko siinä meikkiä. Sitten jos on älä tykkää. Jos mieli on liian hauras Tinderiin niin sitten älä käytä Tinderiä.
Onko teillä naisilla niin huono itsetunto että pitää muuttaa naama toisenlaiseksi?
Mulla ei ole meikkiä. En käytä sitä. Eikä kuvaa ole muokattu. Ei ole tarve tuollaiseen. Olen oma itseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä naisilla niin huono itsetunto että pitää muuttaa naama toisenlaiseksi?
Koska tosi moni nainen näyttää hyvin vaatimattomalta, jopa rumalta ilman meikkiä. Meikillä pystyy tekemään ihmeitä.
Ei taida kelvata luonnonkauniille.