Mies ei huomioinut nimipäivääni.
Mies tiesi että tänään on nimipäiväni koko päivänä ei ole sanonut siitä mitään.Suhteen ekoina vuosina toi kukkia/suklaata..7 v.yhdessä.Sen nimpparina leivoin kakun.Pidän nyt mykkäkoulua ainakin pari päivää.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:49"]
Hmm. Mä en edes tiedä koska mun miehen nimipäivä on. Veikkaan, ettei silläkään ole hajuakaan, koska mulla on nimpparit. Kaiken lisäksi, vaikka just tajusin, etten tiedä koska miehelläni on nimpparit, en aio vastedeskään sitä edes selvittää, saati sitten juhlistaa. Mitenköhän me nyt selvitään? :(
[/quote]
Meillä sama :'(. Pitäisköhän täs eroo.. En vissiin välitä miehestä tarpeeksi kun en oo sen nimipäivääkään ottanut koskaan selville, mieskään ei tiedä mun nimipäivää :(. Kyynel.
Nimipäivän juhliminen 7 vuoden yhdessäolon jälkeen on vähän kuin ekojen treffien vuosipäivän vietto siinä vaiheessa kun on oltu 10 vuotta naimisissa.
Voi nyyh ja kyynel. Mahdat olla murtunut, itse ainakin olisin.
Mut ainakin olisi tehnyt iloiseksi jos mies olis jotenkin muistanut kun vielä tietää että asia on mulle tärkeä.Miehen sukulaisilta tuli muutama onnitteluviesti,kerroin sen sille ei reagoinut mitenkään! Mies saa nukkua sohvalla,olen jo aloittanut mykkäkoulun.
Ap
Voin ap sania ihan suoraan, että olet todella ansainnut itsesi ja kaiken sen mitä siitä seuraa. Mutta rollikkapeikko sinä olet, joten mitäs tuosta.
En tiedä, milloin on oma nimipäiväni. Enkä aio ottaa selvää. Saati että ottaisin selvää, milloin on puolisoni nimipäivä.
Nimipäivät on ihan turhia. Jos olisi unohtanut syntymäpäivän tai vaikka hääpäivän, ymmärtäisin valituksesi.
Voi itku. itselläni ei ole edes nimipäivää joten voin mököttääkin siitä sitten koko elämäni ?
Ettekö todella tiedä kumppaninne nimipäivää? Ihme porukkaa
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:02"]Mut ainakin olisi tehnyt iloiseksi jos mies olis jotenkin muistanut kun vielä tietää että asia on mulle tärkeä.Miehen sukulaisilta tuli muutama onnitteluviesti,kerroin sen sille ei reagoinut mitenkään! Mies saa nukkua sohvalla,olen jo aloittanut mykkäkoulun.
Ap
[/quote]
toivottavasti tämä on provo....aika raskas tapaus.....
nimipäivät ovat täysin turhia, ne voitaisiin ihanhyvin lakkauttaa... mutta että mykkäkoulua ja mies sohvalle NIMIPÄIVÄN takia..... ei taida olla kaikki muumit laaksossa ? :D
Onpa sulla suuri "ongelma" (hah, hah ja vielä huh).
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:32"]
Miksi alapeukut ??
Ap
[/quote]
Minusta nimipäivä on pikkujuttu. Ihme, että mies on noinkin kauan sen muistanut. Ei se kaikille ole niin suuri juttu, jos sun perheessä onkin jaksettu kakkujakin leipoa. (Ainakaan enää aikuisiällä.) Etkö saa muka tarpeeksi asioita mieheltäsi?