Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei huomioinut nimipäivääni.

Vierailija
11.08.2014 |

Mies tiesi että tänään on nimipäiväni koko päivänä ei ole sanonut siitä mitään.Suhteen ekoina vuosina toi kukkia/suklaata..7 v.yhdessä.Sen nimpparina leivoin kakun.Pidän nyt mykkäkoulua ainakin pari päivää.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä makeanhimo (kakkua( . Välttää lihansyöntisynnit?

Vierailija
2/32 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en muista edes, koska oma nimipäiväni on. En tiedä kenenkään nimipäiviä, en seuraa sellaisia asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:02"]

Mut ainakin olisi tehnyt iloiseksi jos mies olis jotenkin muistanut kun vielä tietää että asia on mulle tärkeä.Miehen sukulaisilta tuli muutama onnitteluviesti,kerroin sen sille ei reagoinut mitenkään! Mies saa nukkua sohvalla,olen jo aloittanut mykkäkoulun.

Ap

[/quote]Minkähän ikäisen 'penskan' tekstiä tässä nyt tulee luettua... Voitko ap selventää, miksi NIMIpäivä on sulle niin 'tärkeä'. Siinähän kun ei oman näkemykseni mukaan ole mitään erityistä, koska jos sulla on nimipäivä, niin se on silloin myös tuhansilla muilla - ei mitään erikoista. Heikosti voisin ymmärtää, jos kyseessä olis ollut vaikka pyöreät synttärit tai hääpäivä, mutta nimipäivä... Kyllä on jotkut naiset aivan naurettavan lapsellisia.

Vierailija
4/32 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö todellakaan nimipäivän muistamisella ole mitään merkitystä? Mitähän varten ne ylipäänsä on keksitty. Kyllä minäkin loukkaantuisin, jos mun nimipäivää ei huomioitaisi. Työpaikalla taas nimipäiväänsä viettävä tarjoaa jotain pientä. 

Vierailija
5/32 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olenkin selvinnyt 20 vuotta saman naisen kanssa jota en ole onnitellu ikinä nimipäivänä

Vierailija
6/32 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niitä lapsuuden lellipentuja joiden nimipäiviä juhlittiin kuin synttäreitä

Vierailija
7/32 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei muistanut meidän 1-vuotispäivää :( Tuli paha mieli. Voiko niiltä vaatia mitään muistamista?

Vierailija
8/32 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat aika huomion hakuiselta ja lapselliselta. Meillä mies ei muista syntymäpäivääni, hääpäivästä puhumattakaan, enkä siitä mitään haloota nosta. Ainoastaan joskus äitienpäivänä tuntuu surulliselta kun ei muisteta.

Vierailija
9/32 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:53"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:32"]

Miksi alapeukut ??

Ap

[/quote]

Minusta nimipäivä on pikkujuttu. Ihme, että mies on noinkin kauan sen muistanut. Ei se kaikille ole niin suuri juttu, jos sun perheessä onkin jaksettu kakkujakin leipoa. (Ainakaan enää aikuisiällä.) Etkö saa muka tarpeeksi asioita mieheltäsi?

[/quote]

Se, että sinusta nimipäivä on pikkujuttu, ei tarkoita että sen kuuluisi kaikista olla. Joissain maissa (esim. Kreikka ja Venäjä uskonnon takia) nimipäivä on tärkeämpi juhla kuin syntymäpäivä. Isäni suku suomalaisia, mutta idästä, ja heille nimipäivä on tärkeä juhla. Äitini suvussa nimipäiviä ei edes muistettu, mutta hän mielellään isäni iloksi omaksui nimipäivien juhlinnan ja antoi jatkaa sitä perinnettä meille. Meillä kotona siis nimipäivä oli miltei syntymäpäivän veroinen, oli juhlatarjoilua ja lahjoja. Edelleen vien vanhemmilleni lahjat heidän nimäpäivinään.

Vierailija
10/32 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo provo

T.Ap

Vierailija
11/32 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 08:16"]

Vaikutat aika huomion hakuiselta ja lapselliselta. Meillä mies ei muista syntymäpäivääni, hääpäivästä puhumattakaan, enkä siitä mitään haloota nosta. Ainoastaan joskus äitienpäivänä tuntuu surulliselta kun ei muisteta.

[/quote]

On sulla idiootti mies!

Vierailija
12/32 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistapa iso vattu aikasi kuluksi ja keksi parempia provoja.

Vierailija
13/32 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioitko sinä aina miehesi nimipäivän tarjoamalla pihvin, kaljaa ja suihinoton?

Vierailija
14/32 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Nopeasti "unohtaa" myös muut merkkipäivät.

Vierailija
15/32 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut ??

Ap

Vierailija
16/32 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:32"]

Miksi alapeukut ??

Ap

[/quote]

Kuules nyt, Sanna (Susanna ei koskaan hermoistuisi noin pienestä), yleensä 7 ikävuden jälkeen nimpparit alkaa olla vähän passée, saatikaan 7 parisuhdevuoden jälkeen. Siksi alapeukut. Olet vähän dramaqueen...

Vierailija
17/32 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin alkuvuosina huomiotiin myös nimipäivät, nykyään ei noteerata nimipäiviä laisinkaan. 7v yhdessä mekin.

Vierailija
18/32 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Vierailija
19/32 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Mä en edes tiedä koska mun miehen nimipäivä on. Veikkaan, ettei silläkään ole hajuakaan, koska mulla on nimpparit. Kaiken lisäksi, vaikka just tajusin, etten tiedä koska miehelläni on nimpparit, en aio vastedeskään sitä edes selvittää, saati sitten juhlistaa. Mitenköhän me nyt selvitään? :(

Vierailija
20/32 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nimesi on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi