Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pissaatko julkisessa vessassa istualtaan pöntöllä vai osittain kyykyssä irti pöntöstä?

Vierailija
30.07.2021 |

Tuli mieleen siitä yhdestä toisesta keskustelusta.

Pissaatko julkisessa vessassa istualtaan pöntöllä vai osittain kyykyssä irti pöntöstä?

Vaihtoehdot

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan seisaaltaan, jalat pienessä haara-asennossa.

Vierailija
2/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kunnolla istun. Minulla ei ole tapana käpälöidä takareisiäni, joten en usko, että pöntöne reunalle istumisesta aiheutuu mitään terveyshaittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seison pöntön reunoilla ja lorotan siitä.

Naisena vähän hankalaa, mutta kuka sitä pyllyään pöntön reunalle asettaa.

Vierailija
4/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on foliota laukussa, vuoraan pöntön reunat sillä.

Saa käyttää.

Vierailija
5/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogalentäjänä pissin ilmasta.

Vierailija
6/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti istun kunnolla enkä roiski pissaa ympäriinsä. Pitää muitakin huomioida. En ole mitään terveyshaittaa ikänäni yleisistä vessoista saanut ja ikää on jo paljon.

Joskus joutuu kyllä naistenkin vessassa pyyhkimään ensin istuimen jonkun kyykkypissaajan jäljiltä. SE on inhottavaa.

Vierailija
7/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kyykkään pusikossa, sillä en pysty pissaamaan siinä asennossa että olen puolikyykyssä pöntön päällä. Kireät lantionlihakset, vai mikä syynä? Onko muilla? En halua istua, suolistokorona jne.

Vierailija
8/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäni olen istunut julkisessa vessassa eikä minkäänlaista sairautta/tautia ole tullut.

Vierailija
9/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-43 kirjoitti:

Mieluummin kyykkään pusikossa, sillä en pysty pissaamaan siinä asennossa että olen puolikyykyssä pöntön päällä. Kireät lantionlihakset, vai mikä syynä? Onko muilla? En halua istua, suolistokorona jne.

Muutoinkin kuvottavaa olisi istua, sillä muilla on sairauksia joita minulla ei ole, ja olen myös siisti. Esim kondylooma, mahatauti, sieni-ihottuma ovat yleisiä, mutta mulla ei ole ollut koskaan edes kondyloomaa.

Vierailija
10/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vessa on siisti niin ihan uskallan istua.

Jossain festaribajamajassa tulee sitten voimisteltua enempi.

Vierailija
11/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykyssä.

Vierailija
12/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykyssä pissaan aina.

Vierailija
13/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa se kuinka moni on ihan hysteerinen pöntön suhteen, mutta ei pese käsiään kunnolla asioituaan wc:ssä. 99 % naisista pesee kätensä kastelemalla pikaisesti vaan sormenpäät. Se jos mikä on vaarallista ja ällöttävää.

Vierailija
14/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkään, tai vuoraan ympäriinsä.

Vierailija
15/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ihan istun siihen istuimelle. Välillä pelottaa, jos sieltä viemäristä luikertelee ylös käärme, joka tunkeutuu vaginaan, mutta ei ole vielä ainakaan koskaan tapahtunut. Siihen en kuitenkaan lainkaan usko, että sitä kautta joku alligaattori pääsisi puremaan takapuolesta.

Vierailija
16/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyykkään, tai vuoraan ympäriinsä.

Kakkosella en ole vielä kyykännyt; vois ampaista takaseinään jos ylipäänsä tulis ulos. 🤣

Vierailija
17/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäni olen istunut julkisessa vessassa eikä minkäänlaista sairautta/tautia ole tullut.

Mahtaa olla tylsää elämää, istua julkisessa vessassa

Vierailija
18/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-43 kirjoitti:

N-43 kirjoitti:

Muutoinkin kuvottavaa olisi istua, sillä muilla on sairauksia joita minulla ei ole, ja olen myös siisti. Esim kondylooma, mahatauti, sieni-ihottuma ovat yleisiä, mutta mulla ei ole ollut koskaan edes kondyloomaa.

Virtsatietulehduskin on tosi yleinen.

Vierailija
19/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-43 kirjoitti:

N-43 kirjoitti:

N-43 kirjoitti:

Virtsatietulehduskin on tosi yleinen.

Ja yksikään näistä ei tartu reisien ihoon.

Vierailija
20/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaan istuen pisuaarissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän